Net de uitwedstrijd tegen Malmo, het is 3 dagen voor PSV thuis en ik stond in de Europa League 6 uit 3 dus besloot ik wat spelers als Eriksen, Alderweireld, Vermeer en Liedson niet op te stellen.
8' Larsson 1-0
16' Ranegie 2-0
36' Pekalsi 3-0
45' Cillessen stopt penalty
Dus rusten met 3-0 en totaal geen verwachting meer, in de 57ste minuut besluit ik nog meer wissels op te stellen, zoals Rodney Sneijder i.p.v. D'Alessandro (CAM) en 'goede' wissels. in de 57ste scoor ik uit een corner de 3-1 met Jordi Amat, een 19 jarige verdediger van 71 die voor de wedstrijd nog vroeg of hij verhuurd mocht worden. in de 63ste minuut scoor ik met Elyounoussi de 3-2, in de 74ste minuut scoor ik met Janssen de 3-3 en in de 83ste minuut scoor ik de 3-4 met.. Sneijder
Me doelstelling was om een punt te pakken en niet teveel spelers te vermoeien voor PSV, dit is niet echt gelukt maar het was wel een episch potje, en ik heb de comeback kid achievement gehaald!
Ik heb in de Europa League na 4 wedstrijden een doelsaldo van 12-11, er is in de hele EL geen team dat meer goals tegen kreeg maar ik ben wel bijna zeker geplaatst
Laatst bewerkt: 17 okt 2011