1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als je goed kijkt zie je dat de keeper er helemaal naast zit en dat die bal nooit de lat raakt aangezien hij daarvoor door een onzichtbare barriere word gestopt.
    Die bal had gewoon in het doel gemoeten!

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Net de uitwedstrijd tegen Malmo, het is 3 dagen voor PSV thuis en ik stond in de Europa League 6 uit 3 dus besloot ik wat spelers als Eriksen, Alderweireld, Vermeer en Liedson niet op te stellen.

8' Larsson 1-0
    16' Ranegie 2-0
    36' Pekalsi 3-0
    45' Cillessen stopt penalty

Dus rusten met 3-0 en totaal geen verwachting meer, in de 57ste minuut besluit ik nog meer wissels op te stellen, zoals Rodney Sneijder i.p.v. D'Alessandro (CAM) en 'goede' wissels. in de 57ste scoor ik uit een corner de 3-1 met Jordi Amat, een 19 jarige verdediger van 71 die voor de wedstrijd nog vroeg of hij verhuurd mocht worden. in de 63ste minuut scoor ik met Elyounoussi de 3-2, in de 74ste minuut scoor ik met Janssen de 3-3 en in de 83ste minuut scoor ik de 3-4 met.. Sneijder _O_

Me doelstelling was om een punt te pakken en niet teveel spelers te vermoeien voor PSV, dit is niet echt gelukt maar het was wel een episch potje, en ik heb de comeback kid achievement gehaald!

Ik heb in de Europa League na 4 wedstrijden een doelsaldo van 12-11, er is in de hele EL geen team dat meer goals tegen kreeg maar ik ben wel bijna zeker geplaatst :lol:

Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  3. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Weet iemand waarom mijn zelfgemaakt gameface poppetje in het spel groen/zwart is ? In fifa 11 had ik dit probleem niet ? Ook op de site van gameface lijkt me poppetje gewoon goed?

4. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Bedankt voor de uitleg, als ik het zo hoor is het dus een goede beslissing geweest om dit eruit te halen.

5. Emiel 1337

Emiel 1337 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik bij Virgin Gaming wat geld wil laten uitkeren krijg ik steeds een foutmelding:

Oops.

We seem to have encountered an error and have reported it to our support team.

Iemand oplossing hier voor?

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Anzhi heeft echt een beesten aanval. Speelde tegen Flamengo online. Kwam 2-0 achter. Toen met snel tikken en via Dzudzsak een voorzet op Eto'o die met een lompe omhaal scoort. Daarna nog een paar kaar via rechts een vrijstaande Eto'o ingespeeld en gescoord uiteindelijk 4-2 gewonnen :cool:

7. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zit te twijfelen dit spel te verkopen. Heb fifa 11 helemaal kapot gespeeld maar hier zitten soms dingen in waaraan ik me kapot erger. Vanmiddag een potje online struikelen 2 verdedigers over elkaar, goal tegen? Krijg om de wedstrijd een penalty tegen terwijl ik "niets" doe. Scheidsrechter staat soms irritant in de weg. En als laatste:) Slidings gaan vaak door spelers heen?;/

8. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Wil opzich ook aan Virgingaming gaan doen, maar is het een beetje te doen? Win je veel? :p En als ik het goed begrijp moet ik dus eerst 20 dollar storten?

:9

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ligt er aan of je er iets van bakt ;).

10. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ben met mijn career Liverpool. Gaat erg goed nu. Sta bovenaan, en 2 punten los van Chelsea. Ik de League Cup nu gewonnen van Cheltenham Town (0-4) en Sunderland (0-1) allebei uit.

Mooiste moment was toen ik G. dos Santos in het laatste uurtje van de transfermarkt had opgepikt bij Tottenham (als stand-in voor kuyt).

De eerstvolgende wedstrijd was tegen Tottemham uit. Moeilijke wedstrijd. In de 65e minuut bij een 0-0 tussenstand gooi ik dos Santos erin. in de 70e minuut solo ik me een weg, met dos Santos, door de verdediging en scoor_O_.
    In de 81e minuut maakt vd Vaart 1-1:mad:. Maar in de 90e minuut was daar opnieuw dos Santos met een goal:cool:.

Hopelijk kan ik de goede resultaten behouden, wil wel de Champions League in met Liverpool:)

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Nu nog de CPU any uit clubs halen en we zijn helemaal tevreden. :thumbs:

12. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of net als bij Pro Klassement match dat je kan zien of ze ANY kiezen en hoe hoog hun VP is,aangezien zonder-ANY clubs van mij wel tegen elkaar mogen spelen en er weer reuzen van 3meter rond lopen...

13. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie nog een leuke club uit The Championship om te kunnen op te bouwen en te laten promoveren?

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Birmingham City.

15. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd doe met Opslaan bij mijn Speler/Manager Carriere met AZ. Ik safe elke keer over mijn AZ file heen maar ik heb nu alweer 3 nieuwe Safe files staan dus nu staan deze er 4, terwijl ik maar 1 carrière gestart heb met AZ, best hinderlijk en bijna elke keer dat op ik komt er volgens mij 1tje bij, elke keer zelf verwijderen via opgeslagen data heb ik echt geen zin in.

1.Carrière AZ
    2.Speltype Carrière automatisch opslaan - Voortgang speler/manager 1
    3.Speltype Carrière automatisch opslaan - Voortgang speler/manager 3
    4.Speltype Carrière automatisch opslaan - Voortgang speler/manager 2

4 Files, 1 Carrière, wat doe ik fout? :mad:

Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  16. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat zijn gewoon de autosaves, mocht je stroom bijvoorbeeld plots uitvallen, heb je 3 momenten waaruit je weer verder kunt gaan. Dit gaat automatisch. Zelf moet je gewoon altijd op "Carriere AZ" opslaan.

17. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Daarbij, als je in het hoofdmenu kiest voor "Doorgaan" met carriere, kiest ik de laatste auto save, ook al heb je zelf later dan die auto save opgeslagen

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wisten jullie al dat als de AI tegenstander een geblesseerde heeft en jij schiet de bal uit, ze netjes de bal teruggeven zonder dat je zelf wat doet. Heerlijke details _O_

19. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Scheids legt ook weleens het spel stil voor een blessure-wissel,daarna komt er een optetsbal en word de bal ook automatisch terug naar de keeper geschoten,bij AI,maar ook bij je eigen team...

20. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm de update is er al?

Was net bezig Head to Head en het stond 1-1. Opeens kwam er te staan dat ik geen verbinding meer had met EA server en werd ik ook gedisconnect van xbox live. Nu moet ik eerst een update downloaden en installeren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina