1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    ik begin haat te krijgen aan legendarisch. Hele tijd dat tikken en draaien. Word er wel moe van zeg. Dat hoor ik dus niet van vrienden die PES hebben :confused:

2. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Naja als je PES speelt heb je:

Robotachtige animatie
    Heel erg onrealistische gameplay
    Cartoony
    Fake
    &
    Gay
    :+

3. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PES is een 2 knoppen spel...
    Daar zitten ze nu te zeuren dat het zo moeilijk is dat ze nu met hun knuppeltje de 2e speler kunnen besturen...
    PES was leuk tot en met PES 2009,sinds 2010 zijn ze op de FIFA tour,alleen lijken PES 2010 en PES 2011 wel FIFA 1996,PES 2012 is niet veel beter...

Enige wat Fifa ook zou mogen invoeren van de PES is die schwalbe optie,er word in Fifa genoeg aan de shirtjes getrokken,daar was ik bij de PES altijd wel handig in,bijna altijd vrije trap of penalty,zelden een gele kaart...

4. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat ik naar PES ga. Beide hebben hun voor & nadelen, maar het valt me gewoon op dat legendarisch op dit spel heel erg vervelend speelt. Jammer vergeleken met Fifa 11

5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Met de juiste opstelling en tactiek heb ik eindelijk de flow te pakken. Gisteren online weer een divisie opgestoomd, heerlijk zonder die select/back noobs. Je ziet precies wie er eerder gebruik van hebben gemaakt, die verdedigen nog als natte kranten ;) Terwijl ze wel al in een hogere divisie zitten.

Ik hoop dat ik van EA deze flow nog even vast mag houden ;)

6. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Welke divisie zit je?

Voor de mensen hier: Ik ben altijd wel in voor potjes tegen fifa'ers! voeg me toe, stuur een message en we spreken wel een keer af. Soort shout-out dit haha

7. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een error gehad op ut waardoor ik mijn 100k team moest deleten:mad::mad::mad:
    Hierdoor herkend hij mijn code niet en krijg ik geen packs meer, omdat de meeste hier toch geen ut spelen maar wel hebben gepreorderd is mijn vraag:
    Of een van jullie nog zo'n code heeft, zou echt super zijn_O_

8. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Zowel FIFA als PES hebben hun plus- en minpunten. Voor AI en diepgang moet je bij PES zijn. Voor authenticiteit e.d. bij FIFA. Ik heb FIFA de deur uitgedaan. Vind het weer teveel van hetzelfde worden. Neem dus genoegen met mindere animaties e.d. Wedstrijden zelf zijn leuker en spannender. Maargoed, ieder zijn ding.

@RobinhoNL, bij PES kun je ook helemaal weggetikt worden door de CPU. Zeker op Top- en nog erger Superplayer niveau.

Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  9. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al een geprobeerd te spelen met die aangepaste gebruikers instellingen die eerder op het forum zijn gepost?

10. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er aan de hand met head to head seasons?
    Normaal gesproken met ajax speel ik tegen enigszins hetzelfde niveau teams.
    Nu kom ik in 3 matches alleen maar manchester united (2x) en spanje tegen.. ik win wel, dus dat is het probleem niet, t is wel raar....

11. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Kan ik bij H2H ook mijn opstellingen opslaan? Ik moet nu elke wedstrijd met opstelling met Milan veranderen namelijk.

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik snap niet dat het zo leuk is om met Real of Chelsea te spelen. Haalt toch totaal de uitdaging van het spel?

13. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8)

14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Moet je alles dan op manual zetten, omdat CPU of Semi hulp ook geen uitdaging geeft ? Ik denk dat iedereen er weer een andere mening over heeft. Zelf speel ik niet met Real of Barca, omdat ik dat nep vind... Maar als ik online speel, dan lijk ik deze mening met weinig mensen te delen ;)

15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dit zijn echt keiharde argumenten, ik ga nu gelijk Fifa 12 kopen.

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik kan gewoon niet winnen van die teams. Telkens verdedigers met een 9 en nu speelde ik net 2 x achter elkaar tegen Real en gewoon 2 x een 10 voor die HOEREN cassilias

En dan 1 x een counter van die kut Ronaldo. Het is zoo FAKKING frustrerend. Ik ben godverdomme de heldentijd aan de bal

17. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Wie online een potje? Voeg me maar toe :)

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Pak dan een 4.5 sterren team. Dan kom je de beste teams iig niet tegen.

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ja, herkenbaar... Heb ik soms ook last van. Het is iets ongrijpbaars, soms lijkt het wel of er een onzichtbaar schild voor het doel van de tegenstander zit. Gelukkig heb ik het ook weleens andersom ;) Heb ook regelmatig dat ik de bal links breed wil spelen en dan speelt ie naar rechts. Een kleine afwijking in de pass kan gebeuren, maar dit verschil is wel heel erg groot. Ik weet dan al, dat er perse gescoord moet gaan worden. Eigen fouten oke, maar soms slaat het nergens op. Zorg er in ieder geval voor dat je rond de 43e en 88e minuut in balbezit komt om vervolgens een aanval op te bouwen, meestal lukt het dan nog om in de 45e en 90e minuut te scoren. Kennelijk moet die bal er dan in. Als je nipt met 1-0 voor staat is het beter om de laatste minuut even op save te spelen, beetje flauw, maar het spel vraagt er gewoon om. Het is inmiddels niet meer bij te houden, hoeveel doelpunten ik tegen heb gehad in de laatste minuut, slaat helemaal nergens op.

Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Speel nu zelf met O. Marseille. Wel een lekker team, veel snelheid voorin. Heb een tijdje met Uruguay gespeeld. Speelde ook wel lekker alleen miste ik daar wat creatiefs op het middenveld.

Als ik met 4 sterren speel pak ik meestal anzhi. Alleen is die keeper echt een droefie....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina