1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    neeeeeeee dan ben ik ook fuck'd =(
     
  2. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Vondt ik wel geinig, maar daar ging het toch niet om?
    Het ging om de goal .
     
  3. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt meer op een cheap windows movie maker filtertje :p Tip: Maak geen intro die de helft van het filmpje duurt.
    Weet je mischien hoe ik gewoon een random potje tegen iemand anders speel?
    Ik kan die optie niet vinden. Kan alleen tegen vrienden online, maar ik wil gewoon random en dan een team kiezen en spelen maar. Wel met skillniveau. Of is dat weggehaald?
     
  4. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt is Via moviemaker, maar kan geen intro maken ben er niet goed mee.
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Heb hem ook flink gespeeld en vind het ook niets. Totaal niet leuk om tegen de AI te spelen, want die spelen als F'jes (continu lopen met de bal, kappen, nog eens kappen, dan weer terug, dan passen). Combinatiespel zit er niet in. Collision zit nog vol met bugs, er zitten gewoon teveel schoonheidsfoutjes in.

    PES ziet er minder uit, animaties zijn stuk minder, maar toch geeft de game mij veel meer voldoening. Veel moeilijker (echt lastig om te scoren), weinig 1 tegen 1 situaties, tenzij je écht een splijtende pass geeft, etc. Nu schijnt dat die keepers met een patch zijn gefixt ga ik FIFA toch maar ruilen voor PES.

    Voor volgend jaar hoop ik dat ze echt de balans terugbrengen en eens aan de AI gaan werken.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  6. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live -> Head to Head Seasons.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Vies die lijst met talenten. Ga daar zeker wat vanaf halen als ik een x ga beginnen met de carreer modus.
     
  8. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel!! Het enige probleem daar is dat ik vantevoren een shirtkleur moet kiezen, waardoor ik soms tegen zowat dezelfde kleur speel. Maargoed ik kies dan wel dat groene shirtje van barca, die kleur is redelijk uniek.
     
  9. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou er mee op online. Elke keer als ik de bal heb, schakelt de tegenstander met die pauper-select knop om naar die keeper modus. Om gek van te worden. Geen fluit aan op deze manier. Ik wacht wel tot de patch komt, als die al komt.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Mijn God wat is dit toch een heerlijke game! _O_
    Straks misschien nog even een paar wedstrijden spelen, maar RAGE ligt ook op me te wachten.
     
  11. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt nagelbijtend frustrerend om voortdurend achter spelers van VVV en Excelsior aan te rennen die al kappend en draaiend de bal voortdurend in bezit hebben. En wat mij betreft hadden ze de Player Impact Engine ook nog een jaartje in de ijskast mogen zetten. Leuk voor over een paar jaar, maar het levert nu vaak dolkomische taferelen op, met spelers die tegen elkaar opknallen na een aftrap, spelers die veel te makkelijk over andere spelers heen buitelen en
     
  12. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Inderdaad, op professional vind ik het nog wel te doen, maar vanaf wereldklasse...
     
  13. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    +1
     
  14. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu Carriere op Professional gaat helemaal prima! Win meestal met 3, 4-0.
    Ik doe em op Wereldklasse lijkt het wel of niets meer gaat, en win ik af en toe net 1-0 of speel ik alles gelijk of verlies ik.

    Edit: Sorry voor 2 posts achterelkaar.
     
  15. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik had precies hetzelfde, de stap tussen professional en wereldklasse is zo groot..
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind het reuze meevallen, begon te spelen op Wereldklasse, toen een stapje terug gedaan naar Prof. en nu weer wereldklasse:)
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Je formatie speelt ook een grote rol ben ik achter..
    Met mijn 4-2-2-2 met Liverpool is Wereldklasse goed te doen, met 4-3-3 loop ik constant achter de feiten aan (of ik nu Barcelona of Ajax ben).

    Wel erg vreemd dit, maar probeer het eens als je erg veel moeite hebt op Wereldklasse..

    Tevens speel ik wedstrijden van 2 x 5 minuten..
    Elke wedstrijd is een spektakel en eindigt zelden in 0-0!

    Ook het verdedigen went op den duur, je weet dat buitenspelers en centrumspitsen constant gaan kappen en draaien zodra ze merken dat jij in de lijn van hun schot staat.. Ik doe bijna alles met X (dit is waarschijnlijk B bij traditionele besturing).
     
  18. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Het is inderdaad het verdedigende opzicht waar ik in wereldklasse moeite mee heb. Het is ook zo wisselvallig als de pest bij mij. Speelde met Ajax voor de CL tegen Arsenal en verloor 2-1. Vervolgens eindigde de wedstrijd thuis tegen Arsenal in 0-9...

    Op wereldklasse scoor ik zelf genoeg, alleen krijg ik ze ook net zo hard om de oren.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
  20. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoe kun je nou zien of iemand gebruik maakt of heeft gemaakt van die back knop functie?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina