1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    instellingen> Camera's en dan gewenste camera zoeken.

2. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is het niet. Als ik je goed begrijp, dan is de oplossing even op de back-knop drukken ;)

3. UniiQueee

UniiQueee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit was het, bedankt!

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je geld wilt, kan je ook aan Anzhi denken. Wel Russische competitie though. Ik vind hem tof, maar niet iedereen.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Kan je dat automatische opslaan ook ergens uitschakelen?

Gisteren door alle menu's geweest, maar kon het niet vinden.
    Zou het graag willen, heb die extra savegames hier niet nodig.

6. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ja is idd irritant dat je 4 extra savegames hebt, ben benieud of iemand hier weet of dat uit kan.

7. Koningin

Koningin _______________

Leuk Bevonden:
    0
    Nog vier wedstrijden achter elkaar winnen en dan zit in ongeslagen in divisie 1.

8. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    aaargh ik twijfel al tijden om deze game te halen.
    heb alle forums al af gestruund, maar weet het niet, wil niet zoals fifa 10 en 11 na een paar week er weer flauw van zijn.
    Mijn probleem is dat ik eigenlijk alleen offline tegen de cpu speel,en omdat ik mezelf wel wil blijven uitdagen speel ik veel op manual of probeer ik het maar ik ergerde mij altijd dood aan de bekende problemen met de AI.
    Nu is met deze versie te werken met sliders, en lees ik veel goede berichten dat dat het spelletje beter maakt, meer tijd, niet constante druk, meer fouten cpu.
    bij de demo begon ik me alweer te ergeren , scoor weinig tot niet en zag eigenlijk precies dezelfde problemen als de vorige versies.
    Nu zal iedereen wel zeggen dat het aan mijn skills ligt, maar hoe slecht of goed je nou ook bent met moet wel leuk blijven en dat had ik niet met de vorige delen.
    Is het voor jullie nu veel anders dan de vorige delen? er zijn nu alweer heel wat uurtjes gespeeld door de meesten, zijn de meningen nu ook sterk veranderd na de eerste indrukken de eerste weken?

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb em net gehaald en nog maar 1 wedstrijdje gedaan waarin ik me inderdaad ergerde aan bepaalde AI trekjes. Maar aan de andere kant weet ik ook dat Fifa altijd weer tijd kost om aan te wennen. Kon me herinneren dat ik me in het begin met fifa 11 ook ontzettend ergerde. Maar uiteindelijk raar je weer gewend daaraan.. speel je een niveautje hoger.. en wordt het een vette game.
    Ik wilde deze ook hebben omdat ik veel goede dingen hoorde. Dus ik ga er voor nu nog even vanuit dat het ergeren minder wordt als je aan de vernieuwingen bent gewend.. ik hoop het wel iig.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De demo moet je niet teveel waarde aan hechten. Ik vond de demo móéilijk en het ging allemaal iets te langzaam voor mijn gevoel. In de echte game gaat alles veel vloeiender, de impact engine is béter uitgewerkt dan in de demo en het passing systeem is gewoon lekker. Het schieten is ook véél beter dan in vorige FIFA's. Ik erger me echt helemaal KAPOT als ik FIFA11 of FIFA10 probeer te spelen.

Één nadeel/voordeel (verschilt per mens; sommigen vinden het leuk, sommigen willen het meteen vloeiend kunnen en legendarisch kunnen verslaan): je moet wel wennen en het léren spelen.

11. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    Tegen CPU was Fifa 11 veel leuker.
    in Fifa 12 is het veel lastiger om een bal af te pakken van je tegenstander.
    druk je op b, draait de cpu net weer de andere kant uit. zeer frustrerend.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is moeilijker, maar wel uitdagender. Vind ik.

Ik heb vandaag voor de tweede keer met een omhaal gescoord. De eerste was echt onmogelijk, met Benzema, een onmenselijke beweging. Vandaag met Van Persie, een prachtige bicycle-kick die hoog in de goal erin gaat. _O_

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik vond FIFA11 ook leuker tegen de CPU, en Fifa WC2010vond ik puur qua gameplay eigenlijk nog het lekkerst spelen van allemaal... :)

Er zitten wel degelijk verbeteringen in deze versie, zoals het show-passen en veel makkelijker volleys en omhalen kunnen doen enzo, maar de game is op andere vlakken ook echt veel frustrerender dan de vorige delen...

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Zoiets als deze? *)
    http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/103707067

15. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Pes wel is geprobeerd? (demo oid) de AI maar ook tegenstand van de computer vind ik daar veel beter en qua offline game vind ik pes altijd nog beter als fifa. Vooral de career mode vind ik bij PES vele malen leuker.. dus voor offline spel moet je misschien dat is proberen?
    Al heb ik nu wel me PES verkocht omdat ik geen tijd meer heb om een hele career te doen :mad: en toen maar fifa aangeschaft voor ff wat potjes online.

maar voor offline VIND IK pes fijner

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, mijne was wel ín de zestien, rond de penaltystip. Ik gaf hem met Gervinho van links hoog en Van Persie draaide mooi van de bal weg en nam hem met een bicycle kick in de lange hoek (dus eigenlijk de linker hoek), half hoog. Ik flipte hem _O_.

17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Nice :) Kan ik me voorstellen dat je hem dan flipt.

Ik heb wel al meerdere omhalen gescoord (gaat nu gelukkig een stuk makkelijker in dit deel dmv de linker-trigger), maar soms heb je dan zo'n gruwelijke mooie actie en dan baal je ongelooflijk omdat ie op de paal/lat uiteenspat :{ :x 8) :F:

18. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    maar je kan toch gewoon weer het "oude" verdedigen , legacy ofzo gebruiken?

gebruikt dan niemand die sliders?

19. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    die kan je inderdaad gebruiken.

Die achievement kan ik maar niet halen van die omhaal.

heb al tig keer met een omhaal gescoord maar krijg hem niet.
    moet je daarvoor speciaal een knopje gebruiken of?

20. Koningin

Koningin _______________

Leuk Bevonden:
    0

Het is me gelukt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina