1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is me niet opgevallen, maar wel knap irritant. Die hebben toch ook invloed op de ontwikkeling van je personage? Je eigen ik dus. :confused:
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat doe je eigenlijk als je A indrukt? Je zet druk maar hij blijft op een afstandje van de speler meelopen. Met welke knop kan ik gewoon druk zetten op de tegenstander? Ik wil druk zetten en dan op het juiste moment ingrijpen met X. Maar als de tegenstander niet sprint dan slalomt ie zo door me verdedeging heen :mad:
     
  3. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik bak er geen reet meer van online. als ik het goed heb heb ik nu 15 gewonnen, 4 gelijk en ongeveer 38 verloren. elke keer als ik 1-0 voor kom dan geef ik t weer weg en dan verlies ik met 1-3 of het word gelijk of ik verlies. komt nu zelden voor dat ik nog win.

    ik was in fifa 11 nooit zo slecht als nu maar bak er nu egt geen zak meer van.
    iemand goede tips ?
    speel alleen nog maar fifa op dit moment maar elke x als ik speel dan verlies ik en irriteer ik me dood.
    DRINGEND TIPS NODIG. ik speel al fifa sinds 96. dus ben een ervaren speler maar ik gebruik nooit trucjes omdat ik daar geen tijd in steek.
    hoop dat iemand me kan helpen. schoten gaan er niet meer in en vrije trappen benut ik ineens niet meer. ooit 2 gemaakt in fifa 12 maar nu lukt het niet meer.
     
  4. Munnie

    Munnie Guest

    Twente :)
     
  5. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, dat heeft invloed op de ontwikkeling van je VP. Mijn VP gaat dus 3x zo sloom omhoog omdat de helft niet word opgeslagen |:-:mad:
     
  6. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelfde, verloor in FIFA 11 zelden tot nooit, en nu bijna alles.
    Meestal ben ik de betere maar krijg ik goals tegen doordat hij easy door m'n verdediging slalomt.
    Nou helpt het al veel dat ik voorzetten op CPU gezet hebt (op Manual is dat echt een drama), maar toch moet ik het verdedigen iets beter onder de knie krijgen!
     
  7. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft denk ook te maken dat volle bak veel lui met die gare back knop verdedigen.. Ik heb het ook zo vaak dat ik 1- 0 voor kom, hem de eerste helft helemaal wegspeel, maar tog nog 4 - 1 verlies, zo vaak !! Alleen bij barca verlies ik bijna nooit, denk door pique en puyol ofso, maar 85+ verdedigers sijn egt een must, anders slalommen se er altijd zo doorheen en anders wel op snelheid..
     
  8. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Valt wel mee hoor ik heb bij United Phil Jones er altijd in staan en die pakt ballen net zo goed of beter af als Ferdinand.

    Net eerste seizoen gewonnen tegen een maat bij online friendlies, 18 uit 6 :) +25 goals verschil ofzo haha. Tegen een andere maat sta ik op 15 uit 5 maar hij wil die laatste niet spelen omdat hij me die beker niet gunt.
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Straks de game voor het eerst in de xbox doen, ben benieuwd, al jaren geen voetbalgames gespeeld en vind de controls nog wat onoverzichtelijk, dus zal eerst maar flink offline oefenen voor ik online matches ga spelen, want dan wordt ik compleet weggespeeld :p
     
  10. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurde bij mij vaak als ik niet online was,bv zonder internetkabel bij een vriend spelen,dan moest ik het vaak handmatig doen.
    Bij ´Mijn Fifa´ kan je je profiel opslaan voordat je je Xbox uitzet,dan heb je er geen last meer van.
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Als er nog andere beginners zijn die af en toe een potje willen oefenen ofzo, voeg me maar toe: Alpha NL.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Even een check gedaan. Ik heb het dus ook. :mad:
     
  13. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    morgenmiddag potje ?? kvoeg je toe ...
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Is goed, als ik online ben stuur maar invite ;)

    Net een beetje rondgekeken in de game, wat ongelofelijk veel opties en spelmodussen zeg, wel anders dan vroeger wanneer je alleen losse potjes online of een competitie speelde. En wat een controls en moves ook, wel nice dat je ze meteen in de arena kan uitproberen :)


    Ff grappige moves:

    http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/96666626

    http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/96668215

    Ik ga denk ik maar gewoon beginnen met een toernooi, de eredivisie met Feyenoord.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  15. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Online op CPU is toch niet mogelijk?? Balkje is donkergrijs en niet te veranderen......

    Anders hoor ik graag hoe je dat gedaan heb :)
     
  16. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, nu kan ik wel en om 8 uur vanavond;)
    Gamertag: xPerfectReloadz
     
  17. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon het gewoon veranderen hoor! Menu>instellingen>draadloze controller instellingen
     
  18. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voor het eerst in deze Fifa clubs gespeeld. Nou wat een achteruitgang ten op zichte van 2010.
    Wij zijn met een paar vrienden die niet heel goed zijn maar ook niet slecht, maar we hebben er 3 weten te winnen 3 keer gelijk en 3 verloren.

    wat opviel verliezen en gelijk tegen teams met soms 2 spelers maar ook 2 teams met 5 spelers maar dan zonder any Dit is niet te doen! Persoonlijk vind ik dus dat je eigenlijk altijd een any moet hebben als je niet met 11 spelers bent.

    Is er al iets bekend over een hack? Ik kreeg een berichtje van iemand uit mijn vriendenlijst die zei dat hij zijn pro gehacked heeft. Heb het nog niet met mijn eigen ogen gezien.

    En ten slotte de afstandschoten van buiten de 16 meter gaan er veel te gemakkelijk in.
     
  19. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep,ik heb bij Prof Klassement wedstrijden al VP´s van 100 gezien,daarom baal ik er ook van dat je met Pro Clubs de rating van de tegenstander niet meer kan zien.
    Wij kijken de opstelling altijd in de Intro,als ze met any spelen heeft diegene nr12,hebben ze die niet,dan gaan we er gewoon uit,je mag nog altijd binnen 5min vertrekken zonder gevolgen...
     
  20. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden jullie online niet helemaal knetter-gek van de select/back knop prutsers?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina