1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

1. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    23 februari komt er een update. Hertha BSC dat zou een mooie afsluiter zijn!

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hertha BSC gaan we heen wanneer ik in Berlijn zit voor mijn buitenlandse stage ;)... Die staat al in de planning dus!

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Mannen, wil ff melding maken van een toernooi. Op www.digitaalgras.nl hebben we het forum een nieuwe look gegeven. En nu eindelijk zijn we zover om een toernooi te houden. Dit is een open h2h toernooi, elk team mag maar 3x gekozen worden. De inschrijving is bijna klaar dus wees er snel bij.

En we zijn later van plan om ook fut toernooien te houden, eventueel een competitie starten en meer. Ook is ons clubs gedeelte erg vernieuwd, met zelfs een eigen afgesloten kleedkamer.

4. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Yeah ingeschreven :)

//waar kan ik in godsnaam op dat forum me instellingen (pis enzo) instellen
    wel wennen dat forum

Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Top man!

Bij gebruikerspaneel kan je dat vinden.

6. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dag jongens

Ik speel al jaren alleen maar pes, sinds kort heb ik fifa 12 een keer gespeeld met een maatje van me. Ik vond het erg leuk spelen, passing was erg realistisch en je moest echt naar gaten zoeken. Schieten was wel leuk en het is meer ECHT voetballen dan pes.

Maar wie wil me eens uitleggen hoe het online werkt, wat de irritatie punten zijn van fifa 12. En wat juist pluspunten zijn. Ben aan het overwegen deze game te kopen als hij 30 euro kost. Dit duurt ook niet lang meer denk ik tot het spel in prijs daalt.

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    +
    Een H2H season dit zijn losse wedstrijden waar je elke wedstrijd een ander team kan kiezen en opstelling kan maken. je speelt 10 wedstrijden (deze 10 wedstrijden hoe je niet allemaal in 1 dag te spelen of in 1 week maar heb je alle tijd voor) je speelt tegen teams met het zelfde aantal sterren. Als je wint krijg je 3 punten als je gelijkspeelt 1 en verliest 0 (logisch). Je begint in divisie 10 en als je tijden de 10 wedstrijden van divisie 10 (volgens mij) 16 punten haalt promoveer je naar 9. Met dus moeilijkere tegenstanders hier weer hetzelfde verhaal maar als je in die 10 wedstrijden minder dan 10 punten haal degradeer je weer naar divisie 10 ETC.

Verder speel ik geen online want wil gewoon af en toe een wedstrijd je spelen maar toen ik dit jaar overstapte van PES naar FIFA vond ik dit erg vet

-
    EA Servers

8. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    van divies 10 naar 9 is veel minder punten

9. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    lekker boeie! ga jij dat dan even op zoeken voor die jongen, scheelt toch niemand wat gaat om het idee!

Laatst bewerkt: 18 feb 2012
  10. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Bedankt voor je reactie exoinche!! ik denk dat ik hem weer ga proberen. Vorig jaar heb ik fifa 11 ook geprobeerd, ben vervolgens wel voor pes 12 gegaan. Toch omdat ik een beetje pesfan ben. Maar als fifa 12 ditmaal beter is dan pes is het einde pes! dan word het gewoon fifa 13:D

11. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. afcamarvin

afcamarvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je tegen een slechte tegenstander speelt kan dat, en die back heeft toevallig hoge shooting stats net als Ronaldinho.

13. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ik ben ook begonnen met pes dit jaar maar was ik al snel zat.. vond pes 11 toch wel de beste van de next gen delen

je weet trouwens dat het verdedigen heel anders werkt en je dat echt wel even moet leren?

14. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik probeer offline m'n squads te updaten, maar elke keer bij 100% loopt m'n xbox vast.

Google wil er niks van weten, dus iemand een idee? of kan ik op een andere manier de squads updaten via een usb stick o.i.d.?

Edit: Heb 't al, je moet bij je profile je UGC data verwijderen en dan doet ie 't weer.

Laatst bewerkt: 20 feb 2012
  15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wil weer eens een nieuwe carrière beginnen.

Welk team is leuk om te kiezen?

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Laat ook maar, wat is het ook een kutspel voor SP.

Irritant computer die als je op legendarisch instelt je helemaal weg speelt doormiddel van balbezit.
    Als je hem op een normaal niveau zet spelen ze nog op balbezit en drijven ze de heletijd via de zijlijn waardoor je 12312312332195017384592345 x een inworp tegen krijgt. Zet je hem op een makkelijk niveau is het geen moer aan.

Fakking Sienna wat mij wegspeelt alsof ze Barcelona zijn.

Zo, die gaat weer 3 maanden stof happen.

Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  17. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde in manager mode man.

18. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Stellen jullie de sliders wel in?

19. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Gewoon pass error beetje verhogen en niet teveel happen dan gaat het prima.

20. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man, waar speel jij mee dan?

Deel Deze Pagina