1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

1. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er wel gewoon een gratis roster-update met de complete teams van het EK.

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    In Divisie 3 aangekomen.. nu 33 wins 6 draw 1 loss.. ben benieuwd vanaf welke Divisie het lastig wordt. Divisie 1? Vind dat met die divisies niet zo'n relaxed systeem het idee is leuk.. Maar beter plaatsen ze me gewoon zo snel mogelijk tegen waardige tegenstanders en hoef ik niet eerst allemaal noob divisies door te lopen.

3. Seh

Seh Guest

Hoe wil je dat doen dan? 8)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof Aernhem, dan zitten we ongeveer gelijk qua games, wins etc. Ik zit nu net in Divisie 2 met iets van 42 wins, 4 gelijk en 3 verloren. Zin om een keer vriendschappelijk te spelen? Ik speel vrijwel alleen met 3.5 ster though.

5. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Met welke 3,5 ster teams speel je graag?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik speel vrijwel standaard met Anderlecht. Maar ik kom ook tegen teams als Anzhi, enzovoort.

7. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Is Anderlecht dan je favoriete club, of spelen ze zo lekker?

Ik speel zelf vaak met Everton, 4 sterren.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, niet mijn favoriete club. Ik vind ze gewoon erg fijn spelen.

9. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Yeah in divisie 1 beland :)

Ik speel altijd met Twente. Absoluut niet mn favoriete club, maar ze spelen heerlijk!!!

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Twente is ook een 3,5 team hé? Zin om een keer Anderlecht - Twente te spelen?

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ik maak het systeem niet :+
    Maar het moet opvallen dat als je bij wijze van 20x op rij wint dat er iets niet klopt.. Dus misschien wat divisies skippen dan oid :+ Of loting van random persoon baseren op W/L ratio ipv Divisie.

Speel zelf alleen met 5 ster. Als ik een aanval in gedachte heb wil ik ook dat die zo gaat.. niet dat een speler opeens te laag pass ratio heeft en net die heerlijke pass die ik in gedachte had niet kan geven ;)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
  12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Divisie 10 en 9 zijn wel heel erg makkelijk zeg. Als ik met Nederland tegen Spanje, Real, ManU of ander topteam speel pak ik ze met 4/5-0, hoop dat er snel wat betere tegenstanders komen.

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Tot divisie 1 is het sowieso makkelijk.. dus je moet toch een pot of 45 nog spelen wil je een beetje tegenstand krijgen. Net in divisie 2 beland 39W-6D-2L :'-(

14. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Anders spelen we ff een keer een potje tegen elkaar? Misschien dat dat wat leuker is dan alleen maar winnen :p

15. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
  16. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    Hey guys, ik vraag me af.. ik speel in divisie 1 en heb nu pas custom tactics uitgevonden. Dus met d-pad naar boven of omlaag ingame zodat je iets kunt kiezen.. maar als je er eentje kiest, blijft die dan voor eeuwig totdat je weer een andere tactiek kiest? Ik kan het echt nergens vinden..

17. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    Wanneer komt die update waar de laatste winterstransfers inzitten? zoals Bamba naar Anzhi en andere Russische transfers

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Is er al zo'n dikke 1,5 maand. Moet je ff handmatig updaten bij teammanagement.

19. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    antwoord mijn vraag please xD

20. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    net gedaan. bamba zit nu nog steeds bij blackburn terwijl hij na 1 februari naar anzhi is vertrokken en die laatste winterupdate is volgens mij maar tot en met 31 januari.

Deel Deze Pagina