In Divisie 3 aangekomen.. nu 33 wins 6 draw 1 loss.. ben benieuwd vanaf welke Divisie het lastig wordt. Divisie 1? Vind dat met die divisies niet zo'n relaxed systeem het idee is leuk.. Maar beter plaatsen ze me gewoon zo snel mogelijk tegen waardige tegenstanders en hoef ik niet eerst allemaal noob divisies door te lopen.
Tof Aernhem, dan zitten we ongeveer gelijk qua games, wins etc. Ik zit nu net in Divisie 2 met iets van 42 wins, 4 gelijk en 3 verloren. Zin om een keer vriendschappelijk te spelen? Ik speel vrijwel alleen met 3.5 ster though.
Is Anderlecht dan je favoriete club, of spelen ze zo lekker? Ik speel zelf vaak met Everton, 4 sterren.
Yeah in divisie 1 beland Ik speel altijd met Twente. Absoluut niet mn favoriete club, maar ze spelen heerlijk!!!
Ik maak het systeem niet Maar het moet opvallen dat als je bij wijze van 20x op rij wint dat er iets niet klopt.. Dus misschien wat divisies skippen dan oid Of loting van random persoon baseren op W/L ratio ipv Divisie. Speel zelf alleen met 5 ster. Als ik een aanval in gedachte heb wil ik ook dat die zo gaat.. niet dat een speler opeens te laag pass ratio heeft en net die heerlijke pass die ik in gedachte had niet kan geven
Divisie 10 en 9 zijn wel heel erg makkelijk zeg. Als ik met Nederland tegen Spanje, Real, ManU of ander topteam speel pak ik ze met 4/5-0, hoop dat er snel wat betere tegenstanders komen.
Tot divisie 1 is het sowieso makkelijk.. dus je moet toch een pot of 45 nog spelen wil je een beetje tegenstand krijgen. Net in divisie 2 beland 39W-6D-2L
Anders spelen we ff een keer een potje tegen elkaar? Misschien dat dat wat leuker is dan alleen maar winnen
Hey guys, ik vraag me af.. ik speel in divisie 1 en heb nu pas custom tactics uitgevonden. Dus met d-pad naar boven of omlaag ingame zodat je iets kunt kiezen.. maar als je er eentje kiest, blijft die dan voor eeuwig totdat je weer een andere tactiek kiest? Ik kan het echt nergens vinden..
Wanneer komt die update waar de laatste winterstransfers inzitten? zoals Bamba naar Anzhi en andere Russische transfers
net gedaan. bamba zit nu nog steeds bij blackburn terwijl hij na 1 februari naar anzhi is vertrokken en die laatste winterupdate is volgens mij maar tot en met 31 januari.