Zit er echt serieus niet eens officiele kits in ????, ik hoor meer en meer klachten, geloof dat ik em niet moet gaan kopen heb ik het idee
Van die tenues is me nog niet opgevallen. Wel jammer dat de ek sfeer er helemaal niet inzit vind ik. Je scoort en doelpunt en je merkt echt niemand bijna juichen..
Spelersnamen zijn wel echt. Ja qua juichen moeten ze echt eens iets veranderen. Die dansjes enzo zijn voor 1x leuk, maar het is leueker dat ze inplaats van 6x de herhaling van de goal een mooi filmpje laten zien waar je de emoties van de spelers ziet, zoals het kussen van hun nationale logo. Das toch ook simpel om te maken.
Nog ergens voor een spotprijsje benodigde aantal punten te koop? Wil 'm wel graag proberen als de trial bevalt.
Ik hou mijn 20 euro lekker op zak, het EA forum gaat een beetje uit zn dak over deze zeer slechte addon. Heel veel dingen ontbreken en er zijn gewoon te weinig mogelijkheden 1.) no Qualifying Stage 2.) 10+ teams not licensed (including co-host Poland) 3.) not able to handpick your national team´s squad players 4.) no proper online mode 5.) not able to play more than 1 team in the tournament´s final stages 6.) an "Expedition Mode" which is completely out of place in a EURO game (what about CYC ?) 7.) Not able to play "Be Your PRO" Great job EA !!!
Die Exhibition is echt tof, maar hoort meer bij FIFA12 dan bij EURO2012. Dat heeft echt niets te maken met het EK. Captain Your Country was vet, maar zit er niet meer in. Voor de rest is er totaal niets wat deze addon leuk maakt. Daarnaast zijn de missende licenties verschrikkelijk gay én is er totaal geen geweldige sfeer aanwezig, wat wel hoort bij zo'n spel. FWC2010 had een super sfeer..
Nederland is wel een bazenteam zeg. 2 potjes gedaan en 2x 1/5 gewonnen van Engeland. Nu al geplaats voor Kwartfinale, wat ik ook doe in de 3de poulwedstrijd. Vind het trouwens wel leuker om met Nederland tegen Italie te spelen dan bijvoorbeeld elke x Real madrid tegen Chelsea.
FWC2010 vond ik ook erg vet. Sfeertje zat er idd heel goed in. Wilde ek2012 wel halen maar als ik het zo lees is het niet nodig.
1.) no Qualifying Stage 2.) 10+ teams not licensed (including co-host Poland) 3.) not able to handpick your national team´s squad players 4.) no proper online mode 5.) not able to play more than 1 team in the tournament´s final stages 6.) an "Expedition Mode" which is completely out of place in a EURO game (what about CYC ?) 7.) Not able to play "Be Your PRO" ______ Meh, houd het geld wel op zak dan. Kwalificatie had fucking dope geweest. En meerdere teams op het wk al helemaal, kan iedereen zijn eigen land kiezen en dan toernooitje spelen. Jammer.
Als je de poulfase speelt tegen 3 tegenstanders. Spelen die 3 dan ook onderling tegen elkaar? Dus dat je echt met zijn 4ren een groep moet uitvechten. Of is het zo dat iedereen gewoon 3 wedstrijdjes speelt tegen online members en degene met de meeste punten doorgaan. Agja voor 20 euro vind ik het nog wel een keer leuk. Nederland is namelijk zo bazenteam en vooral als ik van die duitsers win, dan geniet ik, hehe. Poulfase 1/5 W 1/5 W en 6/0 W. Nu Kwartfinale spelen.
Het is echt een vreselijke add on. Ik heb er spijt van dat ik het gehaald heb. Je kan niet eens tegen een vriend spelen zoals dat wel kan in Fifa. Die nieuwe mode is leuk bedacht maar slecht uitgevoerd want de passing succes van de AI ligt rond de 90% en ze hebben constant balbezit (zie 68% tegen mij, zij waren Malta). Geen echte namen bij Wales, Slowakije, Polen, Oekraïne, Montenegro, Bosnie en nog veel meer. Lachwekkende DLC.
Erg jammer dat er gewoon geen ek sfeer inzit. Je voelt het gewoon niet. Het wk 2010 fifa deeltje was stukken beter.
Kan iemand me helpen ik heb euro 2012 gedownload maar als ik nu fifa 12 opstart dan gaat ie niet verder na het laat scherm bij start kan ik me plz helpen!
Recensie van Gamespot: http://www.gamespot.com/uefa-euro-2012/reviews/uefa-euro-2012-6373120/ 7/10 Ik heb na m'n werk even de trail gespeeld, en ik haal 'm wel denk ik. De expedition modus lijkt me, hoewel het repititief is, toch wel tof omdat het iets anders is. Overigens moet ik wel zeggen dat ik het vreemd vind dat ze zo'n modus in een EK-DLC stoppen, in een gewone FIFA zou zoiets beter tot z'n recht komen als een soort Master League (PES). Gewoon compleet je eigen team bouwen.
Geen Wales in UEFA Euro 2012 EA heeft ervoor gekozen om geen licentie voor de namen te nemen waardoor er geen officiële namen gebruikt mogen worden in UEFA Euro 2012. Daardoor moeten spelers het nu doen met verzonnen namen zoals Aaron Rumsey en Craig Belmont. Dit leidde al eerder tot een massale boycot van het spel in Wales. "I don't know why but maybe the people at FIFA no longer see us as a footballing nation and think we are no longer worthy of a place in the game," reageerde een boze fan op het nieuws. Elk jaar onderhandelt EA met de belanghebbende organisaties over de rechten en kennelijk is EA niet tot een overeenkomst gekomen met de voetbalorganisatie van Wales. UEFA Euro 2012 is een uitbreidingspakket voor FIFA 12.