1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

1. Seh

Seh Guest

Is niet zo.

2. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    Misschien is het een brainfart..

3. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je hulp. Het is gelukt. Lachen man.:thumbs:

4. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Een tegenstander laat bij corners elke x veel man in het 5 meter gebied staan. Hoe doe je dat of stel je dat in???

Laatst bewerkt: 29 apr 2012
  5. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je wel gewoon 1vs1 en 2vs2 etc vriendschappelijke potjes offline spelen met deze euro 2012? Ik las dat het alleen tegen cpu en online kon. Dat gaat dan zeker over het spelen van het toernooi en niet vriendschappelijk? Ik vond de gameplay in de demo toch wel verbeterd trouwens

6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Niet aan te raden dus die DLC?

Hoe is de online mode?

Laatst bewerkt: 30 apr 2012
  7. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Tja 20 e is natuurlijk best wat geld voor een niet goede ek uitbreiding. Moet zeggen dat ik het ek gedeelte ook nog niet heb gespeeld. De expedition mode vind ik echter geweldig. Hou er altijd wel van om fantasy teams in elkaar te zetten. Leuk aan deze is dat je ivm met ultimate team niet zelf je spelers kan kiezen. Je moet hopen op goede spelers en zo lang doorgaan met wedstrijden winnen tot je een leuk team bij elkaar heb gespeeld. Jammer is wel dat je naast je basis 11 alleen subs hebt en niet nog wat extra reserves. Had een groter team wat leuker gevonden. Ook als je bv rood krijgt kan je speler de volgende pot gewoon meedoen. Blessures weet ik niet. Verder is het ook wel jammer dat er geen statistieken zijn die bijhouden welke spelers het meest spelen en welke het meest scoren enzo.

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Klinkt wel aardig, zal morgen eens de trial uitproberen :).

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt dit 'maken' in de arena. Create a Set Piece oid.
    [yt]hnKtDIroAgA[/yt]

Moet je volgens mij op back drukken in de arena.

10. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Is je moeilijkheidsgraad een factor die een rol speelt wanneer je een speler ontvangt in de expedition mode?

11. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt er nog een patch ofzo waardoor er kwalificatie bij inkomt?? Zo vind ik er namelijk geen bal aan.

12. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op het ea forum hebben ze het al over boycoten en ze willen een patch hebben om van de bugs af te komen en er meer teams in te hebben+ offieciele shirts. Terecht lijkt me.

13. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godver, elke keer ik als zegetocht of online kwalificatie aanklikk staat er er: ' u hebt niet de rechten om dit te spelen, koop de volledige game' Dat terwijl ik hem gewoon heb gekocht, wtf.

14. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb een probleem met FIFA nu. De updates voor online doen het niet meer bij mij. Alles is teruggedraaid voor de februari update. Van Persie is dus weer 86 ipv 88. Papiss Cisse speelt niet bij Newcastle etc.. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Het gaat om H2H. Heb al de laatste updates gedownload. Online squad gedelete maar werkt allemaal niet

15. Seh

Seh Guest

Terecht? Je koopt het toch zelf? Je eist toch ook geen Ferarri als je een Fiat Punto gaat halen bij de dealer. :emo:

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hoe kan ik mijn fifa 12 fixen? Ik heb niks van dat EK gekocht, echter krijg ik bij het opstarten toch een freeze.

Hij komt na het laden van mijn hospitality units.

17. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel als er staat dat ik een Ferarri krijg en ik krijg een Fiat Punto. Er stond duidelijk dat alle teams op wales na officiel waren.:{

18. Seh

Seh Guest

Waar stond dat? En jij vraagt om meer dan alleen licenties, maar dat laat je maar buiten beschouwing nu?

19. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, kwalificatie is een fout van mezelf|:-, dat geef ik toe. Maar er stond letterlijk dat alle teams officiel waren, dat zou ik voor je opzoeken als je wou. Hopelijk doen ze met het wk weer gewoon het spel op een cd.

20. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Spelen er hier ook mensen de expedition mode? Iemand al een leuk team bij elkaar gespeeld?

Deel Deze Pagina