1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

1. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, expedition is nog het meest vermakelijke van de hele DLC.
    Speel nu dit:

Formatie: 4-2-3-1

Paulo Machado
    Pedro - Ozil - Gotze
    Defour - Diaby
    Schmelzer - Toprak - Zevtins - Iraola
    Wiese

Met op de bank nog o.a. Schaars en Witsel.

Wacht nu al een tijdje op een goede spits en goede verdedigers.

2. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Moet je naar de ea winkel gaan in de game dan ga je weer terug en kan je rustig doorspelen :thumbs:

Met een blessure kan je ook gewoon de volgende wedstrijd weer spelen.

Laatst bewerkt: 4 mei 2012
  3. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De expedition mode is wel leuk ja en er zit ook veel tijd in. Moeten ze ook bij fifa 13 doen. Heb zelf nog een waardeloos team, omdat ik aleen maar andorra enzo heb verslagen. Aleen Robben als captain is wel lekker.

4. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Erg mooi team! Ik ben er nog niet zo ver mee, maar zal vanavond een inhaalslagje maken.

Van Persie - Ogunjimi
    David Silva
    Varela - Vayrynen - Riise
    ??? Mathijsen - Marchena - Alderweireld
    Valdez

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik was zojuist FIFA 12 weer eens aan het spelen, en connectie met EA was weer eens lost, dus ik wilde een goal-replay saven naar Action Theater of whatever het ook heet, maar ik zag opeens dat ik geen andere replays er meer in had staan, terwijl ik toch vrij zeker van mijn zaak ben dat ik nog wel een paar andere replays gesaved had...!?

Meer mensen last van replays die opeens verdwenen zijn!?

6. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    EA: 'FIFA 13 spelers zullen realistischer ogen'
    Het was niet zo best in de voorgaande FIFA games, al die onrealistische gezichten. Daar komt echter verandering in, als we Mike Harrison, directeur van EA Capture, mogen geloven.

Enkel van topspelers konden we realistisch ogende spelers verwachten, maar bij onze helden van de Nederlandse clubs konden we enkel zeer onaantrekkelijke (misschien mag het woord 'lelijk' zelfs gebruikt worden) gezichten zien. Mede dankzij de nieuwe technologie die het bedrijf Dimensional Imaging heeft gecreëerd, moet dat nu echter helemaal goed komen.

Betekent dat gelijk levensechte gezichten van zelfs spelers als Ted van der Pavert bij De Graafschap en Alex Schalk bij NAC Breda? Nee, maar dit maakt EA Sports wel gemakkelijker om levensechte gezichten na te bouwen. Wie weet kiest de ontwikkelaar er nu voor om in het komende FIFA 13 vooral te focussen op de nabouw van de gezichten van spelers. In ieder geval is één ding zeker: ze zullen beter gevormd zijn. En niet alleen de toppers.

7. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds de update van Fifa Euro 2012 kan ik geen nieuwe carriere meer starten.. Telkens wanneer hij de laatste updates aan het downloaden is loopt het spel vast. Ik dacht dat het misschien lag omdat ik bij spelerselectie 'laatste downloaden' aan had staan, maar zelfs bij de standaard selecties loopt ie vast. Iemand een idee hoe dit kan worden opgelost? Heb al meerdere dingen verwijderd of moet ik al mijn opgeslagen dingen helaas verwijderen..?

8. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook het probleem dat je vaak niet kan connecten met de EA servers? Ik speel nog FIFA 11 maar de laatste dagen heb ik veel lag online (heb NAT op Open staan) terwijl ik dat eerst nooit had. En nu kan ik sinds gisteren vrijwel niet meer connecten met de EA servers...

Is dat bij jullie met FIFA 12 ook? :eek:

9. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij met Fifa 12 ook, beetje vreemd.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ook vandaag, zal met een storing oid zijn.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zelfde hier :mad:

12. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0

+1

13. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het al zo raar, want ik heb gisteravond mijn NAT weer op Open weten te krijgen. :p

14. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik heb dus ook precies hetzelfde...

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Conclusie: servers falen vandaag? :eek:

16. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 mei 2012
  17. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
  18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Servers falen bij mij ook nooit, héél soms maar.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Brace yourself, career mode story..

Tijd: 4 minuten per helft
    Mode: Legendary

Na 6de te zijn geworden met Mainz ging ik naar Wolverhampton.
    Momenteel zit ik in speelronde 37.

Gek genoeg was de doelstelling het linkerrijtje, persoonlijk wilde ik alsnog Europees voetbal halen zoals ik dat altijd wil.
    Om het spel niet te spoilen huur ik nooit spelers omdat je anders iedereen voor een jaartje kan aantrekken, ik vind het anderzijds niet erg een compleet nieuw team te kopen.

Mijn formatie:

------*--------
    -----------*---
    --*------------
    ------*--------
    ---------------
    ----*----------
    --------*------
    ---------------
    --*--*--*--*--
    ---------------
    -------*-------

Een soort 4-2-3-1 dus.
    Omdat de beste speler van Wolves Jarvis is (heel snel, goede voorzetten en tweebenig) besloot ik een team om de spits te bouwen, waar de spits als targetman dient.
    Mijn aankopen:

Dost (77), de spits die elke voorzet moet inkoppen, dat is zeer goed gelukt. In januari raakte Dost geblesseerd, tot dan toe had hij 13 goals gemaakt waarvan ongeveer 9 kopgoals.
    Leonardo (73 ) de flankspeler van NAC en Ajax o.a. hij was een miskoop en breng ik nog heel af en toe om de gaten dicht te lopen, snelle spelers werken eigenlijk heel matig maar ik laat me er vaak toe verleiden alsnog een snelle buitenspeler te kopen.
    Rosales (75) van Twente, een goede aankoop. Snelle rechtsback die al een paar assists op zijn naam heeft.
    Toornstra (75) van ADO, geen aanrader. Is een motor met 93 uithoudingsvermogen maar is daarnaast zeer matig, hij speelt altijd omdat hij wel altijd meeloopt naar voren en achteren, maar heeft weinig beslissende acties gehad.
    Brocchi (75) van Lazio, topspeler! heeft een aardige conditie voor zijn leeftijd, hoeft weinig loon en kost weinig. Kan scoren en speelt altijd goed.
    Sisi (76) flankspeler van Tenerife (?), een snelle flankspeler met een redelijk uithoudingsvermogen waardoor hij beslissend is als je hem in het laatste half uur brengt.
    Ibson (75) van een Braziliaanse club, hij staat als CAM en die speler is altijd de belangrijkste van mijn team, Ibson is een aardige speler maar kan niet afmaken wat op die plek wel belangrijk is, Hoseth (die ik bij Mainz had) begint ook met 75 maar is veel beter dan Ibson.
    Montero (78.) Een CA die ik haalde voor de laatste 20 minuten als Dost vermoeid was, door de blessure van Dost heeft hij veel gespeeld. Hij is snel en acrobatisch maar kan ondanks zijn 176cm heel goed koppen, niet aan te raden in mijn systeem maar wel verrassend nuttig.
    Beckham (77), Beckham had ik ook bij Mainz en was toen 78, hij is een echte aanrader. Heeft een goed uithoudingsvermogen, is sterk in de duels, past nooit slecht en heeft een goede voorzet.
    Yanbaev (77) een Russische linksback die ik heb gehaald omdat hij vroege voorzet als kenmerk heeft. Hij is snel en zeer nuttig, heeft al een paar assists en één doelpunt.

Mijn doelstelling was zoals gezegd de Europa League maar door de winst van de League Cup in januari (1-0 tegen Villa na verlenging) had ik die al snel behaald, ik dacht dat het seizoen verder niet veel zou boeien maar ik bleef winnen en dit is nu de stand:

1. Man City 81
    2. Man Utd 78
    3. Arsenal 77
    4. Chelsea 72
    5. Wolves 71
    6. Liverpool 68
    7. Tottenham 68

Mijn vorige wedstrijd won ik 2-1 van Chelsea.
    Bij een 1-0 stand kreeg ik halverwege de 2de helft rood en kopte Kalou de vrije trap erin. Ik haalde mijn spits er uit en bracht me snelle middenvelders waardoor ik alsnog 2-1 won en ik met nog 1 match te gaan de voorronde CL kan behalen, helaas moet Chelsea thuis tegen West Ham.

20. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0

_O__O_
    paar tipjes

als je een club begint haal oa. Henriksen (HELD!) Sissoko (Grotere Held _O__O_) en zo lopen er nog wel wat talenten rond

Deel Deze Pagina