Ik ga zometeen even kijken, heb 11 miljoen euro voor transfers beschikbaar gekregen 2-1 gewonnen van Arsenal, stond met rust achter. Beckham maakte de 1-1 en in de blessuretijd benutte ik een strafschop. Helaas won Chelsea met 4-1 van West Ham.
Ja ik ook Bij elke FIFA speel ik standaard 2 seizoenen Ajax wanneer ik verder ga, nu was ik begonnen bij Mainz omdat de transferupdate was geweest en ze wel een leuk team hebben. Ik kan nu kiezen tussen Swansea, Sunderland, Koln, Auxerre, Valenciennes en Real Zaragoza, blijf lekker bij Wolves.
Sissoko en M'Vila, talenten in Ligue 1! Henriksen heeft PSV interesse in, die kocht ik altijd deze carrière .
hahaha, ja bij ajax heerlijk teampje zet mijn VP dan in de spits of op de flank. verdeging: aankoop vd wiel, aankoop, vertongen, boilessen, sissoko, eriksen, aankoop of mezelf 3 aankopen / mezelf
Henriksen is inmiddels al 11 miljoen, iets te duur Heb de Zeeuw gehaald als vervanger van Toornstra die ik hoop te verkopen, de Zeeuw is slechts 4 miljoen. Daarnaast Alderweireld (81) gehaald, daarmee is hij qua stats de beste spelers. Ten slotte nog Junuzovic (78.) gekocht als vervanger van Ibson, nu heb ik eindelijk een echte flair speler binnen, meestal is dat mijn gevaar omdat ik dan teveel trucjes ga doen. Hopelijk zal dit dus niet ten koste van de aanvoer gaan..
Mainz: 6de Wolves: 5de Wolves: ? Ik zag dat Mainz na mijn seizoen 15de was geworden, en ze wilden me niet eens terug
Het is pas augustus 2013 Eriksen 86 Strootman 85 Mihaylov/Luuk de Jong 84 Wijnaldum/Vertonghen/Elm/Mertens 83 Tadic/Douglas/Narsingh/Krul 82 Velthuizen/Van der Wiel/Alderweireld/Chadli/John 81 Guidetti/Matavz/Sulejmani/Bony/Labyad/Clasie/Assaidi/Maher/van Wolfswinkel 80 Bacuna/Lens/Overtoom/Djuricic 79 Van Ginkel/Esteban/ 78 Gouweleeuw/Kalas/Vormer 77 Duarte/Anita/Van Aanholt/Bruma 76 Pieters/Reis 75 Zoet 73 Willems 70
Hmmm, nog geen Fifa 13 topic? http://tweakers.net/nieuws/81836/ea-geeft-eerste-details-en-beelden-fifa-13-vrij.html Op tweakers zijn 3 screenshots te vinden.
FIFA 13 duurt nog veel te lang, is nog geen topic voor nodig. Dit is pas het eerste nieuwtje. Die nieuwe engines klinken tof. Vooral de slimmere looplijnen.
Zeg, FIFA13 komt eerder dan COD9 Gewoon doen. De promotie rondom FIFA 13 is begonnen. Als je FIFA13 nieuws hier gaat posten word het zo'n rommel.
FIFA 12 net besteld, toch nog omdat ik Ultimate Team zo mis. Ik wou FIFA 12 eigenlijk overslaan maar het is ook zo gaar om elke FIFA vanaf 09 in je collectie te hebben en dat 12 dan zou ontbreken. Zodra FIFA 13 uitkomt koop ik die direct. Ik heb altijd langer dan een halfjaar gewacht met de nieuwste FIFA, dat ga ik nu dus niet meer doen.
Dit heb ik dus ook. Weet iemand of dit van tijdelijke aard is? Gaat wel lekker met FIFA. Eerst mijn virtuele pro kwijt en nu dit.