Offline tegen de computer. Ik kreeg vrijwel in het begin tegen Oostenrijk Arnautovic en toen in de zelfde poule tegen België kreeg ik een goede keeper/goede middenvelder en Lukaku.
Mensen, add me op Xbox LIVE: Artixent FIFA 12 vanmiddag ontvangen, wel hoesje kapot, maar goed... En het is wel zo leuk als je een headset hebt. Anders is het ook zo ongezellig toch? Nu nog even flink aan de bak voor die k*t examens de komende weken, daarna alle vrijheid voor FIFA!
Damn, het verdedigen is toch wel veranderd i.v.m. de vorige FIFA's... Verdedigen met + werkt niet meer. Nu moet je dus zelf met je speler naar de tegenstander lopen en dan tackelen met of . Is toch wel erg wennen!
werkt wel al moet je op het juiste moment drukken. Toen ik net Fifa had, dacht ik dat ik het nieuwe verdedigen nooit onder de knie zou krijgen, maar beheers het nu toch vrij goed. Het went allemaal wel
Hallo, vast al ergens gezegd maar ik vraag het toch omdat ik het niet kan vinden. Kun je uefa euro ook online met 2 spelers spelen? Alvast bedankt!
Sinds vandaag ineens problemen met het opstarten van FIFA 12. Eerder al de UEFA Euro 2012 uitbreiding gedownload en met succes gespeeld. Zojuist echter FIFA 12 (meermaals) opgestart en na het moment dat Rooney de bal wegschopt blijft de game hangen. Muziek loopt door, maar game start niet op. Meer mensen hier last van en is er een fix voor? [Edit] Blijkbaar helpt het als je eerst de internetverbinding eruit haalt en pas weer inlogt als je eenmaal in het menu zit.
Godverdomme wat heb ik toch een schijthekel aan head to head he. 20 schoten op goal, 4 op de paal en hij 3 schoten en 1 goal en daardoor werd het 1-1. Fuck off.
Ligt het aan mij of zijn de verbindingen gewoon bar slecht? Ik heb m'n NAT op Open staan. Heb sinds gisteren een stuk of acht matches gespeeld (gewoon Head to Head) en alle matches hadden lag, sommigen zijn zelfs gequit omdat het gewoon onspeelbaar was...
Verbindingen zijn inderdaad heel slecht. Rare is ook dat ik soms een helft vloeiend kan spelen, waarna ik de tweede helft ineens veel last heb van lag.
Ik ga maar proberen om met een ouderwetse libero te spelen, misschien dat dat wat helpt tgen het counteren.
Nooooooooo!!! Stond op 17 punten nog 1 wed. te gaan voor de 1e divisie. Schiet hij in de 90e min. de 1-2 binnen .
Haha, kut hè. Wel minder erg dan de connectie met EA verliezen in dé promotiewedstrijd naar divisie 1..