1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee joh, die (A) doet geen fuck. Je kan makkelijk erlangs komen en schieten dan.

2. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ga vanacht tegen een maatje spelen en ben pas sinds een week of 2 met het nieuwe verdedigen , wat is nou het toverwoord in Fifa 12 ?
    Moet ik gewoon met de spitsen afjagen en voor de rest gedult hebben of hebben jullie nog een goeie tactiek?
    Want zelfs tegen de computer (Prof) , wordt je soms uitgespeelt of dat je speler in het G-team zit.

3. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu World Class tegen de computer en wat ik doe, is (figuurlijk) m'n controller naast me neerleggen en wachten totdat ze in m'n 16 zijn. Dan gewoon A inhouden en hier en daar een goeie B timen en dan heb je de bal weer :emo: Ze schieten toch pas vanaf een metertje of 10.

Als je snelle spitsen hebt dan kan je met een beetje ruimte gewoon langs ze rennen en 'm erin poeieren.

Online is 't toch wel een ander verhaal, daar is 't afwachten en moet je echt actief verdedigen en met vrijlopende spelers meelopen en passes onderscheppen e.d.

En wat aanvallen betreft.. ga je truucjes maar oefenen:+ Als dat niet lukt veel voorgeven of anders barca style een beetje rondtikken.

Maarja, ieder zo z'n eigen stijl hm?

4. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook op lange ballen anticiperen dat is heel erg chill en natuurlijk een goede sliding!

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik hou van de nieuwe sliding in FIFA12, zoveel beter! En wat enorm handig is, wat ik veel gebruik, is shirtje trekken. Dat doe je met dezelfde knop als instappen ((B)), maar als je fan vlak achter een snelle speler loopt, kan je hem vastpakken (niet teveel doen, krijg je overtreding tegen!) en inhalen.

6. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Gisteren een aantal potjes met Shrewsbury Town gespeeld, dat was ook wel lachen, ondanks de rating van 1.5 ster bevatte het team toch 4 spelers met 4 star skill moves, aanradertje

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    @EASPORTSFIFA: #FIFA13 has five game-changing innovations....

@EASPORTSFIFA: #FIFA13: Attacking Intelligence, Complete Dribbling, FIFA 13 1st Touch Control, 2nd gen Player Impact Engine and FIFA 13 Tactical Free Kicks

@EASPORTSFIFA: #FIFA13's Attacking Intelligence: Attacking players can analyse plays and take up better positions, making intelligent runs off-the-ball.

@EASPORTSFIFA: #FIFA13: Complete Dribbling: Players utilise precise dribble touches with true 360° mobility with the ball while facing a defender.

@EASPORTSFIFA: #FIFA13 1st Touch Control: Eliminates near-perfect control for every player by creating uncertainty when receiving difficult balls.

@EASPORTSFIFA: #FIFA13 Player Impact Engine: 2nd gen of award-winning physics engine. Expands physical play from just collisions to off-the-ball battles.

@EASPORTSFIFA: #FIFA13 Tactical Free Kicks: Position up to 3 attacking players over the ball. Dummy runs, more passing options and elaborate free kicks.

8. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    was al allemaal bekend dacht ik zo.. was hier volgens mij ook al gepost :)
    maar goed..
    ik kijk echt uit naar de Attackings Intelligence.. want hoe die andere spitsen nu ooit lopen is echt niet te begrijpen soms

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, is ook, maar hier nog wad uitgelegd. Werd net gepost ;).

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    @EASPORTSFIFA: ALSO happening for #FIFA13 with more details to be announced over the summer, there will be....

@EASPORTSFIFA: Improved Career Mode with major changes developed in response to requests from our most passionate fans #FIFA13

@EASPORTSFIFA: New features to enhance our massive online world - including improvements to the wildly popular Head-To-Head Seasons mode #FIFA13

@EASPORTSFIFA: Multiple new features and benefits to EA SPORTS Football Club, the live service that is the heartbeat of FIFA #FIFA13

@EASPORTSFIFA: See screens and get all the first details on #FIFA13 from our Facebook Page: http://t.co/wphmdKps More to come in the months ahead

11. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tadaa...

http://www.ea.com/uk/football/news/ea-sports-fifa-13-announcement-02

12. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94

Yes Improves Career mode mocht ook wel ja :)
    Zeker die zotte transfers die al meteen gebeuren en zeker als je My player speelt dat je club niet alle spelers verkoopt zodat je niet genoeg spelers meer hebt :)

13. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  15. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Semi, alles staat op semi behalve voorzetten en die lage pass. Die manual.

17. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nice ik heb alles op manual behalve (A) . zin in een potje?

18. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Pff vanavond weer eens even wat potjes gespeeld met Ajax/Santos [4*] in H2H fucking iedereen quit als ze 2/3-0 achterstaan..

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sorry man, heb net alles uitgezet en ga pitten. Binnenkort doen we 'n keer!

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Welke divisie speel je? Net 3 potjes met Heerenveen, ééntje met België en ééntje met Ajax gespeeld.. 0 quitters, 4 gewonnen en 1 gelijk ;).

Deel Deze Pagina