1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

1. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Hoewel ik redelijk snel in matches kom wil de EK editie inderdaad nog wel eens blijven hangen. Deze DLC heeft er tevens voor gezorgd dat ik niet verbonden kan zijn met internet wanneer ik FIFA 12 opstart, dan loopt m'n Xbox 360 namelijk vast. Unplug ik m'n kabel eerst en zet ik Xbox Live pas aan nadat ik in het hoofdmenu ben is er niets aan de hand, problemen die ik voor deze EK uitbreiding nog niet had.

2. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er al een link voor fifa 2013 te doen?

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee

4. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Divisie twee binnengekomen. Record is nu 42-2-3, hoop ongeslagen de tweede divisie door te komen.

5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Godverdomme, wat kan ik me toch irriteren aan FIFA soms. Ik krijg 10.000 kansen, allemaal op de keeper, net naast, verbinding net even kut waardoor ik net dat tikje langs de keeper niet kan geven. En dan komt de tegenstander 1x voor mijn goal en dan is het gelijk een doelpunt.

6. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FIFA _O_

Geloof me, ik heb er ook meer dan wenselijk "last" van :emo:
    En toch blijven we 't allemaal spelen! :+

7. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die een club zoeken add me maar: Bolleeder

8. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat er bij fifa 13 een keer andere commentatoren bij zijn dan alleen evert ten napel en yoeri mulder. wat vinden jullie van het commentaar.

9. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo,

tijd om Duitsland even met 30-0 in te maken op amateur :+

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ook mogen van mij.

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Iemand straks een potje?

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Waarom spel je de game uberhaupt met nederlands commentaar!? |:-

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Da's die verslavingsfactor he :D

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hij zegt toch niet dat hij Nederlands commentaar nog gebruikt? Ik hoop zelf ook op andere mensen die het overnemen. ;)

15. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Titel gewonnen in Divisie 1 zonder te verliezen :D. Ga nu 60-3-6. Ik speel met Real Madrid, Ajax en Palermo.

16. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    indrukwekkende stats! Ik speel elke wedstrijd met een ander team. Tegenwoordig kies ik bijna alleen maar Landenteams en voetbalclubs buiten Europa.

17. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het altijd dat mijn team slomer is dan het team van m'n tegenstander? Ik speelde net met Barcelona tegen Milan, maar hij was met elke speler gewoon sneller. Vreselijk irritant...

Ook ben ik nog steeds niet gewend aan het nieuwe verdedigingssysteem. Ik heb onderhand al 60+ wedstrijden gespeeld online, maar ik heb er misschien tien gewonnen. Ik baal er nog echt van dat het niet meer zo is als FIFA 11. Ik heb echt heel erg lang moeten oefenen met FIFA 10 en 11 om goed te worden en nu begin ik weer helemaal onderaan de ladder. Voor mij is het echt frustrerend om drie/vier potjes te verliezen met minimaal 0-2... Iedereen pingelt door me heen om dan met het meest zachte schot onder de keeper door te scoren.

Ik denk dat het beter is dat ik nu maar gewoon ga slapen, maar ik ben het echt zat. Sorry voor het gezeik (:+), maar ik ben benieuwd of ik ooit nog weer goed zal worden. :mad:

Laatst bewerkt: 16 jun 2012
  18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet niet snel happen, dan lopen ze er zo door heen. Probeer gewoo af te wachten tot dat iemand opje af komt lopen en maak dan de tackle. Heel vaak helpt meelopen met je tegenstander al voldoende.

19. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik een paar dagen geleden achter gekomen. Normaal ging ik altijd met de dichtstbijzijnde speler op de tegenstander aflopen, maar na een korte tijd waren al m'n spelers dan weg uit de verdediging... :+

Maar goed, ik probeer wat vaker rustig te blijven, dan lukt het vaak wel om de tegenstander niet door de verdediging te kunnen laten komen. :)

Laatst bewerkt: 16 jun 2012
  20. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    probeer met je verdedigende middenvelders de bal af te pakken van de aanvallers. zodat de laatste 2 centrale verdedigers altijd in hun positie blijven staan. Al is dat niet altijd mogelijk bij counters bijvoorbeeld.

Deel Deze Pagina