Wat een pure schijtzooi is dat FIFA online, zeg... Ik begrijp niet waarom mensen met een brakke verbinding toegestaan worden online, of dat de matchmaking daar niet beter op selecteert, maar als je zo'n potje binnen 10 minuten afkapt en leaved omdat het met 5 frames per seconde gaat, dan hoor je daar niet voor gestraft te worden... Nu deze avond al 3 wedstrijden moeten afbreken vanwege een tegenstander die lagged, allemaal binnen 10 minuten (dus meteen zodra ik het merk), maar dan heb je dus wel 3 wedstrijden minder om de benodigde punten te halen... Sowieso een verschrikkelijk frustrerende kutgame. Zojuist een potje tegen Milan, en dan overheers je met 65% balbezit en 18 schoten, waarvan 10 op doel, en dan speel je alsnog 1-1
Zojuist weer zo'n dia slide-show online, maar ik moest de wedstrijd wel spelen anders zou ik degraderen. Ik kwam 1-0 voor, vervolgens 2-1 voor hem, en het was echt verschrikkelijk qua lag, en toen gelukkig in de laatste 10 minuten nog 2 goals weten te maken, waardoor ik in de divisie bleef... Wat zijn lekkere teams om mee online te spelen, want ik gebruik nu Man City omdat ik daar ook mee in de Career-mode speel!? Ook is het verdomd irritant dat je telkens voor iedere wedstrijd opnieuw je formatie en opstelling moet instellen.
Man City, België (beesten verdediging; degelijk middenveld; snelle voorhoede met goede dribbelaars), Mexico (snelle dribbelaars), Heerenveen (Dost, Narsingh, Assaidi), etc.
Thanks... Nadeel van City is dat ze niet echt een speler met een geweldige vrije trap hebben. In mijn career-mode heb ik spelers als Honda en Sneijder bij City zitten , maar hier moet je het doen met Silva... Ik zie best veel mensen online voor Chelsea kiezen trouwens. 1x tegen Juventus gespeeld, en daar werd ik compleet door weggespeeld (5-1 verloren), maar kan zijn dat ik die wedstrijd gewoon ook waardeloos was. Sowieso ben ik erg wiselvallig, maar de ene wedstrijd zit alles mee, en de volgende wedstrijd schiet je alles hopeloos over, naast, op de paal, etc etc. Heel irritant.
Over je laatste zin.. dat is FIFA. Soms zit het mee en win je 10 keer, soms zit het tegen en verlies je 10 keer. Dat heb ik. Vandaag 3x verloren met mijn XBW-toernooi-team . Juventus vind ik verschrikkelijk; 0 spitsen die fijn spelen. Chelsea is oké, maar ná de zomer 10x beter.
Juventus is idd heel kut maar speel er wel mee. Voorhoede van niks, ik heb vaak 70 procent balbezit en dan word de tegenstander ongeduldig en sla toe. Werkt prima . Maar denk dat het wel het slechtste5 sterren team is. En wat lag betreft, echt zelfden maar last van.
Ben benieuwd hoe de teams spelen ná doorvoering van alle zomertransfers. Iedereen zal wel met PSG gaan spelen....
Zitten ook meer teams in dan de top teams Ik zelf speel eigenlijks nooit met 5 sterren teams ! Speel zelf vaak met Feyenoord toch idee dat dan meer op tikken etc aan komt dan beetje rennen en acties met die top aanvallers.
Hoe minder sterren, hoe meer stille. Klopt. Vandaar dat Heerenveen, Vitesse, PSV, Atletico, Palermo, Parma, etc, fijn spelen .
Doe mij, als 4.5 ster nationaal team, dan maar België . ------- Hazard ----------- Lukaku / Dembele ----------- Mertens ------ --------------------------------- Defour ----------------------------------- ------------------ Witsel -------------------- Fellaini -------------------- ---- Vertonghen ---- Vermaelen ---- Kompany --------- Odoi -------- --------------------------------- Courtois ---------------------------------
Ik vind het vooral irritant als mensen Ivoorkust pakken. Al die krachtpatsers krijg je bijna niet van de bal en het wordt bijna altijd vechtvoetbal dan. Niet grappig...
Verdediging is uitermate zwak. Ik speel er nu mee met het XBW toernooi, en het is echt een niet-gebalanseerd team. Goede aanval, maar verdediging is echt enorm slecht.
Doe mij dan maar liever een aanvaller minder en een goede verdediger of een goede keeper erbij . Je hebt nu voorin: Gervinho (poepspeler, IMO), Drogba (baas), Doumbia (baas), Kalou (mwah), Bony (baas). Één te veel . En die keeper Copa is poep met peren.