In divisie 1 haal je zo'n stats niet waarschijnlijk, je hebt pas 3/4 seizoenen gespeeld Niet dat ik zo goed ben hoor, dat bedoel ik er niet mee te zeggen.
Ik zie dat ik mijn tweede account heb gedaan. Mijn scores zijn als volgt. Eerste account Tweede account Derde account Vierde account 356 gespeeld 233 gewonnen 53 gelijk 70 verloren
Omdat ik altijd 1 of 3 maanden XBL neem en dan wil ik eigenlijk weer opnieuw beginnen, dus dan een nieuw account.
Ik vind Chili ook wel aardig spelen. Alleen de standaard opstelling is crap, dus die moet je wel even aanpassen. AZ speelt ook wel fijn.
Ok dan zal ik ook maar even zo n kaartje posten. Sinds kort bezig met H2H, daarvoor altijd UT. Begin nu wat mijn draai te vinden en zit in div 4 op het moment. Speel meestal met Botafogo, Spartak Moskou, Palermo of CSKA Moskou FIFA12 Gamercards
Speel op dit moment meestal met Chili, AZ of Vitesse. Zit in Divisie 1 (2e seizoen). Ben in 1x gepromoveerd naar Divisie 1, nog niet gedegradeerd, maar ook nog geen kampioen geworden. Heb dit seizoen 15 punten te pakken met nog 3 wedstrijden te gaan. Kortom: nog 2 winnen. Geen bijzondere stats, maar speel wel aanvallend. FIFA12 Gamercards
Inmiddels wat vordering gemaakt. Al 2x de competitietitel gewonnen en nog steeds niet gedegradeerd. Had wel verwacht dat ik een keer zou degraderen. Afgelopen dagen ook meegedaan aan de premier cup, alleen de gameplay is dan totaal anders. Alles gaat veel slomer en afstandsschoten zijn opeens altijd goals. Het leek meer op fifa 11 dan 12. Echt merkbaar verschil wel. Meer mensen daar last van?
Nee, maar het duurde 5 seizoenen in divisie 1 voordat ik de titel won. Inmiddels in 9 seizoenen 2x de titel gepakt, terwijl ik al had verwacht eerder te degraderen. Edit: overigens kun je volgens mij wel gewoon het eerste seizoen dat je in divisie 1 speelt gelijk degraderen.