PSG 3 (Kontschopper) - (Siemenn) 4 Benfica Goals: 4x Cardozo 1X Nene, Gameiro en Pastore Assists: 2x Nene 2x Javi Garcia 1x Aimar 1x Djalo 1x Pastore Wedstrijd die op en neer ging. Verdedigen ging me niet goed af, misschien (hopelijk?) omdat ik net wakker ben, haha. IMO, paar mooie en paar lelijke. Prachtige van Nene, gruwelijk harde vrije trap van Cardozo.
Dutch Eternity - Marseille Fariko UniKz - AS Roma ArtificialFaith - FC Porto Wie kan er vanavond de wedstijd spelen? Ik kan vanaf 20:30u.
Newcastle - Schalke 2-2 1e wedstrijd was met sneeuw dus die quitte ik na 6 minuten want zag geen klote. 2 potje gelijk 0-2 achter na 8 minuten en tot aan de 20e minuut schiet ie nog 2 of 3X op de lat. Had echt geluk, al een hele tijd geef FIFA gespeeld en wis nie wat ik aan het doen was. Vlak voor rust een penalty die Ba scoorde. Was eigenlijk vrij weinig aan de hand. 2e helft weinig kansen over en weer, ik had iets meer balbezit. Hij kwam 1 op 1 met Huntelaar maar miste. Snel daar op scoorde ik een rebound goal met Ba. Mag dus niet klagen. Blij met een puntje. 1e helft was echt bizar de paal/lat geraakt werd. Doelpunten van Schalke weet ik niet maar ik dus weer 2x Ba.
R Stapert - Atletico Madrid - 0 Win/0 Draws/1 Losses - 3 goals voor & 6 tegen wanneer spelen?? (repost) lijkt dat je hier niet meer kijkt?
Ik zal iedereen die nog een wedstrijd moet spelen eens een PM sturen. Zal vanavond even alles updaten en kijken hoe en wat er nog gespeeld moet worden. Is ook even langs me heen gegaan ivm school. Zou leuk zijn als we dit kunnen afmaken voor fifa 13 uitkomt.