godsmack - kontschopper Liverpool - PSG Draak van een wedstrijd verslaggever is in slaap gevallen via teletekst toch nog de score kunnen achterhalen. 44 min Nene 0-1 (assist sissoko) 48 min Bellamy 1-1 55 min Motta 1-2 87 min Pastore 1-3 89 min Carrol 2-3 (assist Suarez) Toen was het gedaan!
Xbox HDD moeten formatteren, dus ben alles kwijt, maar geen RROD meer.. Oblivion, Dark Souls, alles weg Wanneer kan je Remco? Ik kan nu een uurtje. Morgen avond, vrijdag avond.
Athletico Madrid (Rstapert) - Benfica (Siemenn) 3-6 13 min 0-1 javi garcia 16 min 1-1 Falcao 22 min 2-1 gabi 39 min 2-2 Cardozo 55 min 2-3 Cardozo 60 min 2-4 Cardozo 74 min 3-4 Arda turan 82 min 3-5 Cardozo 89 min 3-6 Cardozo Gelukkig geef je het zelf toe maar wat waren jou goals lelijk zeg wel geflateerde uitslag helaas ging gelijk tegen elkaar op
Siemenn (Thomazi) 6-3 remcorevolver (R stapert) 1-0 García (Emerson) 1-1 Falcao (Diego) 1-2 Gabi (Diego) 2-2 Cardozo (Djalo) 3-2 Cardozo (Djalo) 4-2 Cardozo (Gaitan) 4-3 Turan (Diego) 5-3 Cardozo (Gaitan) 6-3 Cardozo Heel veel lelijke goals in deze wedstrijd, dus deels sorry, voor mijn kant . Verdedigend enorm slechte wedstrijd wrl, lieten beide veel steken vallen,
Ja, het waren 3 afleggers (Djalo, Djalo, Gaitan), één kopbal - hij is beest in de lucht en één keer een slechte pass van z'n keeper . Dus alleen die kopbal is eigenlijk echt van hem, haha.
Netjes, jammer van lelijke (afleg) doelpunten maar goed dat is FIFA. Reuj, mocht hij morgen niet reageren dan vervangt afcamarvin Seqae.
Haha, tja, ik message'de hem direct: 'sorry voor de lelijke goals'. Twee waren extreem, dus afleggen als je met z'n tweeën op de goal afloopt. De ander was naar binnenkomen met de flankspeler en een lage voorzet/pass.
Heh, tja, ik scoor liever ook mooie goals. Maar als je er met z'n tweeën op de keeper af loopt.. ik denk dat er hier weinig zijn die hem dan níét passen. Op een toernooi dan. Bij vriendschappelijke potjes doe ik het ook niet.
In de pot tussen mij en godsmack werden ook hele "mooie" doelpunten gemaakt door beide kanten.... NOT vooral ik met 1x een rebound goal en 1x uit corner bal valt buiten 16 in voeten van iemand en bam goal.
Vraagje; waarom is de deadline op 26 augustus? Is dat niet wat lang voor één wedstrijdje? Ik kan nu en maandagochtend, maar de rest van de week ben ik weg. Pas vrijdagavond/zaterdagochtend kan ik weer. En dan de week daarop ben ik ook vanaf de 27e t/m de 30e weg. Introductiekampen met de nieuwe universiteiten beginnen weer hè.. . In Maastricht iig, haha. Of mag ik nu al de wedstrijden tegen Godsmack en Looney spelen?
Is ivm het lang duren van het organiseren. Geen idee wie er nog actief zijn, en er moeten nog wat wedstrijden gespeeld worden. Jij hebt je pot al gespeeld dus dat is prima. En nee, je mag de overige wedstrijden nog niet spelen. Ik maak straks een overzicht met wat er gespeeld is. Het is nu nog vakantie periode dus niet iedereen is 100% beschikbaar. Overigens heb ik Seqae vervangen met afcamarvin.
Dit toernooi gaat wel super lang duren, wanneer kun jij ArtificialFaith? Voeg me toe @ xbl (itsjohnb)..
Olympique Lyon 1-0 Schalke 04 Gourcuff (freekick) Verdiend gewonnen 2 keer lat en 1 keer de paal geraakt. Ik werd de 2e helft paar keer gevaarlijk met wat schoten, maar verder niet aan de bal geweest. Elke duel werd verloren van de Fysiek sterkere fransen