Ik domineerde de wedstrijd en het was echt wachten totdat die bal eindelijk eens in het netje viel. Maar vanaf de 70'ste minuut kwam ik even flink onder druk te staan en had het zomaar 0-1 kunnen worden. Uiteindelijk door een vrije trap in de 88'ste minuut gewonnen, wat in mijn ogen geen vrije trap was. Goed gespeeld!
Vandaag kan ik de hele dag, ben niet fit maar als je wilt kunnen we 1 potje. Verder woensdag-, donderdag- en vrijdagavond. We zien elkaar vast wel eens online
Oke ik heb besloten dat nadat iedereen de eerste wedstrijd heeft gespeeld, zij de overige twee wedstrijden ook mogen spelen. Ik had dit eerst niet gedaan omdat de kans groter is dat iemand inactief raakt wanneer diegene ziet dat hij toch al geen kans meer maakt om door te gaan als hij vaak verloren heeft. Dus nadat iedereen hun eerste wedstrijd heeft voltooid, dan kan iedereen de overige twee spelen. Anders duurt het wat lang.
Porto 1-4 Valencia Helaas! Paal, lat, 1op1 kans.. Het mocht niet baten. Stomme goal weggegeven en daardoor geen kans meer gehad.
Startpost ge-update. Zal hem nog wat beter updaten zodra de eerste ronde voorbij is. Danny, vanavond wij ons potje dan? Moet even kijken hoelaat want heb ook nog rijles.
Ja ik kan wel vanavond. Het liefst niet na 22 uur maar als het niet anders kan dan ben ik wel online. Stuur ff een pb wanneer je denkt online te zijn.
Sporting - Newcastle 2-6 Daz - Danny-DH 4x Ba 2x Cissé 1x Van Wolfswinkel 1x Fernández Assists Diego Capel 2x Gutierrez 2x Tioté 2x Cabaye 2x Goed gespeeld, vind Sporting echt een zaad team nu achteraf. Trage verdediging, keeper zag er ook slecht uit bij 3 goals en één geluks goaltje die binnenkant paal ging. Ik een penalty en wat gemiste kansen en nog een fraaie goal. Ben benieuwd of ik nog door ga in deze poule! Man man man, wat slecht.
Sporting - Newcastle 2-6 Opzich ging het gelijk op alleen heb ik Ba voorin lopen die elke bal er in schiet en daz heeft van wolfswinkel . Zou gek worden van die aanval want die is volgens mij wel het minste van alle teams. Uiteindelijk 4x Ba gescoord en 2x cisse. Edit; daz was me al voor dat ie een zaadteam heeft
Reuj en Seqae, ik heb jullie al een FR gestuurd. Message me maar een keer als jullie tijd hebben en ik ben ook online.
Seqae heb ik verwijderd uit het toernooi wegens inactiviteit. Zodra de rest klaar is met hun eerste match mogen de resterende twee wedstrijden gespeeld worden. Even afwachten nog tot de rest klaar is. Reuj & AfcaMarvin (Udinese & Bayern Leverkusen) Dutch Eternity & Fariko UniKz - (Marseille & AS Roma) Spelen jullie de pot nog? Graag dit weekend. Starpost is tevens ge-update.