1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 12] FC Argo United

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 6 nov 2011.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wegens het succes van vorig jaar (zowel qua gezelligheid als qua voetballen) van NL Argo en NL Ohrson is er besloten dit jaar wederom een Argo op te starten.

    Wij Gsus is on GHB en NL Black Dragon proberen met FC ARGO UNITED weer een club te starten waarbij we hopen weer vele avonden plezier te gaan maken. Net zoals vorig jaar bij NL Ohrson is het winnen van wedstrijden waar we het om gaat. Gezelligheid in de kleedkamer en tijdens xboxlive partys is leuk en zal ook zeker gebeuren maar tijdens de wedstrijden willen we concentratie en 200% inzet om te winnen en ten alle tijden ons eigen spel blijven spelen zelfs als het tegenzit.

    Wat bieden wij:

    - Een gezellige club met als hoofddoel zo hoog mogelijk te eindigen maar ook een hoop plezier te maken.

    - Zoals het er nu naar uitziet zullen we gaan spelen in 4-2-2-2 formatie of 4-1-2-1-2 met een duidelijk beeld van hoe we onze aanvallen opzetten (veel passing, individuele acties met nut en mooie steekballen)

    - Het mooie oude vertrouwde logo en bijpassende shirts van:

    [​IMG]


    Wat zoeken wij:

    - Gezellige maar serieuze spelers die regelmatig online zijn.
    - Minimale leeftijd 20 jaar (of heel volwassen zijn als je onder de 20 bent)
    - Voetballende kwaliteiten (Je hoeft niet perse allemaal skillmoves te kunnen maar als je bijvoorbeeld hoog spelinzicht hebt of goed kan verdedigen ben je van harte welkom)
    - Goede pro (minimaal 80+ plus regelmatig eraan werken om hem te verbeteren)

    Verboden:

    - Afro's..........

    Intresse? Post hier een berichtje

    Leden momenteel:

    - NL Black Dragon

    - IVuvuzela

    - Pkager

    - VkHzone

    - Thomazi

    - Dyonko (supporter)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  2. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Nou zoals gevraagd in een PM'tje. :)

    Ik zou graag wel een ST, CAM uit willen proberen als pro. En als je dat niet bevalt, kan ik wel als any gaan. =)
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zeg dat we eerst Any proberen! dat ging prima laatst. Maar potje op ST kunnen we ook kijken! Doe even die FR en dan kijken we (waarschijnlijk morgenavond!)
     
  4. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Ja kan ook hoor. :)

    FR is al gestuurd
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Verboden; afro's

    Hahaha geniaal.
     
  6. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=160798

    Lekker origineel!!!:thumbs::thumbs::thumbs:
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vriendelijke vriend. Ik heb vorig jaar met Benny NL Argo gestart. Winter was onderdeel daarvan. Nu heeft hij een andere Argo gestart die het niet is wat mij betreft door een aantal redenen. Nu probeer ik alle oude spelers van de oude NL Argo weer bij elkaar te krijgen dus daarom FC Argo United... (hint zit hem in united)


    m'kay?
     
  8. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Okee dan.;)

    Hoe was het in Brazilie?
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    prima. Lekker weer. Beetje jammer van al die afro's
     
  10. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh Laurens, wat ben je toch ook een rare kerel zeg. Als je nu MET Vuvuzela gaat spelen dan ben je ook wel een echte hypocriete pik zeg en maak je jezelf echt onsterfelijk belachelijk....(dit is niks persoonlijks tegen Vuvuzela.) Sorry Lau, maar ik kom je club niet joinen. Verder zou ik het erg waarderen als je niet WEER achter mijn rug om spelers van ons team probeert over te halen om jullie nieuwe club te joinen.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb je een invite gestuurd. Oude argo zonder een hoop mensen uit jou club winter, je weet wat ik bedoel. Vuvuzela komt try outen want was prima any (heb eerlijke gezegd tegen hem dat ik cam tot nu toe slecht vond dus niets hypocriets mijn probleem was met een paar andere) dus misschien word het wat. Als je niet joint winter jammer. Succes met jou club! Heb iedereen van oude Argo invite gestuurd dus ze moeten zelf maar kijken (inclusief Speter etc). Je bent van harte welkom!
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  12. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik denk dat de onderlinge potjes tussen jullie een denderend succes zullen worden. Rivaliteit haalt het beste in mensen naar boven, dat is algemeen bekend.:)
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Je hebt het wel naar je zin he?
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kamehameha!
     
  15. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Mwa, keb nog geen wedstrijden bijgewoond. Maar het is veelbelovend.:b:
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik wil me overigens wel aanmelden.
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    positie? pro level?
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    CM/VM , 81 pro.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik wil opzich wel meedoen, ben redelijk goed denk ik. CAM/ST van rond de 84 op het moment, train nog een beetje. Ik kan alles zijn (moet nog wel trainen op verdedigende dingen), zelfs keeper (moet ik wel nog masteren). :)

    En Dyonko heeft FIFA12? :eek:
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Mooi heren. stuur me even een friend request dan stuur ik een trial invite!
     

Deel Deze Pagina