1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 12] FC Argo United

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 6 nov 2011.

  1. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk plan Lauw. We kunnen ook het Argo van Winter joinen als hij toestaat dat ik ook mee speel bij Jong Oranje. No offense, maar je kunt niet verwachten dat als er niemand van Argo online is ik roerloos in de club moet blijven stilzitten, dat wat Winter verlangt.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat wisten we toch al. Ik vind het prima dat als er niemand online is dat je tijdelijk leavet.Zolang je maar mee doet als we spelen. Maar als emje daniets anders wilt spelen is je het prima.

    heren die willen joinen stuur een friend request en vuvu en gsus vanavond paar potjes? negen uur online?
     
  3. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Santello zoekt ook nog een club btw (Villa)
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben er vanavond bij.
     
  5. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat verlang ik niet...maar ik wil op spelers kunnen rekenen als we online zijn dat ze niet met een andere club gaan ballen........daarbij wilde ik graag een club hebben waarbij voldoende aantal (goede) spelers zijn dat er praktisch elke avond wel gespeeld kan worden...of het nu met 3 of 6 man is....dus dat je nooit hoeft zitten te wachten.
     
  6. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    en lau....van jou begrijp ik gewoon niet dat je zo ontzettend ongeduldig bent, dat je zo snel de handdoek in de ring gooit en zelf weer een andere club moet gaan beginnen. jij gaat nu tegen hetzelfde probleem aanlopen als we bij ARGO FC hebben, namelijk dat je spelers moet gaan zoeken, waarbij de ene speler wel en een andere niet geschikt wordt bevonden. nu gaan de "goede" en de vaak actieve spelers weer verdeeld zijn over 2 teams....dat lijkt mij zonde. ik ben juist bezig om een vaste kern van goede en actieve spelers proberen te verzamelen, maar jij naait er al weer tussenuit. Communicatie en een beetje geduld en dan was het makkelijk gelukt, terwijl je nu ook luk raak maar spelers gaan trailen, omdat je anders nooit genoeg man bij elkaar kan krijgen voor een vol(waardig) team.

    EDIT: Dat vind ik wel een beetje hypocriet, omdat je juist zo veel kritiek had bij ons op een aantal spelers en je zo'n uitgesproken mening had over met wie je wel en niet wilde spelen en het niet wilde als spelers als Batroy en Joris weer even een paar potjes wilde mee doen... nu ga je dat soort dingen toch doen, terwijl ik denk dat we een aardige "selectie" hadden kunnen hebben met:
    -xDaz (any/spits)
    -Holy Me (any/aanval)
    -KevinBoy (aanval eventueel any)
    -Queens (goal)
    -Pkager (CV/CVM)
    - Mitzziej (CVM)
    - Joris (??)
    - Jij (LAM)
    - Ik (CAM/CM)

    daarnaast speelden bIackie en lookslikeyou niet slecht voorin en deed laatst Batroy weer een paar potjes mee met mij en Kevin en wonnen we alles heeeel erg gemakkelijk en zoekt hij ook nog een vaste club. Anaconda heb ik verzocht een andere positie te gaan trainen. Ik zie potentieel.....
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  7. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, laat ik vooropstellen dat ik niet weet hoe (goed) jullie spelen op Fifa12. Ik weet wel dat ik het altijd heel gezellig vond met Queens, jou, Lauw, Roy, Pkager en ook Alex op Fifa11. Het niveau was niet altijd om naar huis te schrijven, maar we verloren soms en we wonnen soms. Lauw heeft denk ik hetzelfde voor ogen als mij en hoop dat dat ook gerealiseerd kan worden. Ik zal het even uittekenen:

    Managers:
    Winter
    Lauw
    (actieve 3de speler, zit zelf aan Queens te denken)

    Spelers:
    Pkager (CV / CVM)
    Queens (DM)
    Batroy (SP)
    Daz (Any CAM)
    Lauw (LAM)
    Winter (RAM)
    Joris (CAM / SP / DM)
    (eventueel aanvullende spelers, heb geen idee wat hun niveau is).

    De focus moet liggen op leuk voetbal, enige valkuil zal zijn dat mensen per se voorin willen voetballen. In mijn ogen gaat het teambelang voor, dus stel dat we met vele online zijn hoop ik dat mensen niet te beroerd zijn om linksback of rechtsback te spelen. Zijn nog best leuke posities ook!

    Ik zou zeggen, denk er even over na ;)
     
  8. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is ook wat ik (ongeveer) voor ogen heb en waar we met ARGO FC redelijk heen gingen al. Hierbij zou ik Mitzziej nog vragen als CVM (wil daar graag staan en doet hele nuttige dingen) en eventueel nog een Kevin en Holy me....kunnen echt prima aanvallen en p de any allebei. Dan heb je een brede en naar mijn idee erg goed selectie en kan er altijd wel gespeeld worden
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Stuur maar een invite. Ik vond het gewoon zo super bagger. Constant half zachte die amper konden spelen erbij en niet de echte argo's van vorig jaar. en daarom dacht ik Argo united met alle oude spelers (en wat gezellige nieuwe)

    Stel voor om onder onze naam verder te gaan? United was wel mooi toch? Maak ik jou manager en nodig ik ook daz even uit maar vind dat we vuvuzula als any of andere positie (ram vond hij niets) ook een kans moeten geven. Vonden hem allebei als any heel goed dus moeten gewoon goede plek vinden.

    K?
     
  10. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh Black Dragon, moet ik opzoek naar een nieuwe club of kon ik er nog wat van?
     
  11. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Ik ben vanavond ook aanwezig :)
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Stuur me die FR en hoe dan ook (ook als we fuseren) spelen we vanavond met jullie erbij. Voor hetzelfde geld zijn jullie heel gezellig of net zo goed als messi!
     
  13. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    gestuurd.
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heren. meisje wil nieuw seizoen two and a half man kijken dus ben er pas om half tien. sorry maar dan spelen we wat potjes

    vuvu dyonko en siemenn toch
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Oja kut ik heb helemaal geen FIFA 12.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oh echt, zelfs ik schrok toen je het zei. :+
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gestuurd, Vegeta :)

    Mijn broer heeft m'n VP gisteren of vandaag getraind, zie ik. Middenvelders en aanvallers-accomplishments allemaal, volgens mij.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  18. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Ging wel lekker vanavond vind ik. :)

    4wins, 2 losses. Redelijk begin
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    2 gelijke spelen bedoel je. Geen verlies pot gezien! Liep zeker goed. Met mij persoonlijk wat minder. Ga zo even nieuwe controller halen want van de ene is de A knop te stroef en van de andere is het pookje versleten. Had toch nog gamemania bonnen dus haal even. Vanavond weer potjes?
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mag ik nog meedoen?
     

Deel Deze Pagina