1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fifa 12] Toppers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Godsmack257, 6 okt 2011.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik vind het prima, echter zit ik op dit moment bij een andere club. Mochten we een goede kern vinden van spelers om mee te spelen dan zou ik uiteraard mee willen doen. Ik ging ook naar die andere club om het feit dat jullie (tijdelijk) gestopt waren.

    Wel wil ik een toffe naam, niet iets wat slechts pas bij één club.
    Ik denk dat voorlopig 5-2-1-2 een juiste formatie is, het liefst met 1 CAM, 1 Spits, 1 CDM en een keeper.
     
  2. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Reuj wil misschien ook wel weer meedoen?
    Dan hebben we al Godsmack (CAM/CDM?), ik (LF,RF,ST), Reuj (LF,RF,ST) en daz (any, lf, rf, st). Arti wil misschien ook wel weer meedoen was ook CAM volgensmij.
    Dan zouden we alleen nog een keeper nodig hebben, daar weet ik zo snel echter niemand voor.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat kan op zich wel ja.
     
  4. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo, kreeg een PM van Robbin en zie het wel zitten op zich ja. Heb alleen niet super veel tijd, heb 5 dagen in de week stage. Dus vroeg weg en laat thuis.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Geen probleem, dat heb ik ook hoor. Ik zal er later nog wel even op terug komen.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oke boys, gaan we verder onder de naam 'De Toppers / Toppers' of een nieuwe? Ik vind Toppers nog steeds prima imo. FC EI Zit Erin vroeg ook nog of wij met hun willen 'mergen', maar dat moet ik even aankijken. Mijn voorkeur gaat uit naar de club weer tot leven brengen. Let me know!
     
  7. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    De naam Toppers mag wat mij betreft wel veranderd worden. Toppers zorgt bij mij nog steeds voor een link met die nichten in glitterpakken :+
     
  8. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Stiekem ben ik Gordon dus ik vind Toppers houden.
    Vind het zo jammer dat een geen glitterpakjes in deze fifa zitten :+
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Niet dat ik me daarmee wil bemoeien, maar als buitenstaander zou ik het wel cool vinden als de Toppers gewoon blijven bestaan; onder die naam ook. Toch een beetje Fifa-clubs-xboxworld-forum-meubilair. ;)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ah joh, dat is toch humor Reuj!
    En Paribus; ik begrijp wat je bedoeld. Is ook wel zo hoor. :)

    Maar gasten, misschien vanavond beginnen dan? Even afwachten wat Arti en Godsmack doen, ik wacht nog op hun PM. (En die van jou ook Reuj, en Siemenn)

    edit; Excuses, dubbel. Stom.
     
  11. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja dan verandert de naam niet, ook goed ;).Vanavond kan ik niet. Zal die PM even beantwoorden.
     
  12. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    En de eerste wedstrijden zijn een feit!
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Daz, Smack en ik zijn online. Is er nog iemand?
     
  14. keram

    keram Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik ben net begonnen met pro clubs alleen heb moeite met een club te vinden is deze nog beschikbaar? ik ben op dit moment 81 cam/st en ik pass veel over.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vanavond, onder voorbehoud, weer spelen? Ik ga eerst film kijken rond 8 uur en daarna zou ik wel kunnen. Mark is dan ook van de partij. En sorry keram, geen interesse toch bedankt.
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Voor mij is het ook onder voorbehoud. Ik lig al heel de dag in bed dus wie weet slaap ik dan al, maar zo niet dan kom ik wel een potje spelen.
     
  17. SaluteYaSoldier

    SaluteYaSoldier Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    heey,
    ik ben op zoek naar een nieuwe pro club.
    benn 87 cam
    ik hoor wel als jullie interessen hebben.
     

Deel Deze Pagina