1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Krijgen die allemaal verschillende kleurtjes dan? :eek:

    Moet nog maar kijken hoe dat eruit ziet, niet één of ander lego-team wat je dan krijgt :+.

    Maar inderdaad wat je bedoelt, voor 20k heb je al een (te) goed team. In FUT10 had je hier veel meer skills/tijd voor nodig.
     
  2. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het juist wel chill dat ik nu makkelijker een goed team kan krijgen want ik eerdere delen kon ik nooit een team naar keuze maken want dat was dan 200k+ en dat duurt voor mij gewoon te lang
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Tijdens de 2e happy hour een paar zilvere 3750 pakjes gehaald. Eerste 2 zeer leuke spelerd in. 1e Neto Berola en in de 2e Holebas
     
  4. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Woensdag avond is altijd al geweest hoor sinds dat ik FUT speel vanaf het begin
     
  6. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Fucking Hell wat een team!

    Menez SIF
    Ben Arfa SIF
    Jovetic SIF

    5 skill move team dit hoor.

    [​IMG]
     
  7. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm..niks bij voor me...SIF menez misschien
     
  8. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Eindelijk weer eens wat interessante spelers deze week!
     
  9. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    okay mensen ik heb nu 120k en wil een BBVA team gaan maken.

    4-3-3 onder geen beding verander ik dat maar iemand nog tips? ik kom nu tot dit
    ?
    Marcelo (3k) pepe (4k) perea (2k) ramos? (14k)
    özil (?) Xabi alonso (?) Fabregas? (?)
    ? ? ?

    ik zoek een lange kopsterke spits en voor RW kan ik misschien wel Di maria doen en dan fabregas en Özil wisselen voor chem? maar tips ideen?
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je RW Di Maria doet, moet je juist Özil achter hem houden. Maar je hebt de opstelling een beetje raar, want Marcelo is LB en Ramos RB. Je hebt alles verkeerd om.

    --- Pedro 85 (2k) ------ IF Llorente 86 (21k) ------ Navas (2k) -----
    ----- Kaka' (10k) ------------ Alonso (11k) ---- Fabregas (36k) ----
    -- Marcelo (3k) ---- Pepe (4k) ----- Perea (2k) ---- Ramos (14k) --
    -------------------------------- Valdes (2k) ----------------------------

    Als RW kan je ook Reyes (beter schot; minder snelheid), Di Maria (iets minder snelheid, beter schot) kiezen. Maar Navas is gruwelijk snel en heeft een goede voorzet én is rechts, wat fijn is bij voorzetten, aangezien Llorente een beest is. Anders zou ik voor Di Maria gaan.

    Ik zou voor Kaka' gaan boven Özil, fijnere speler.

    In totaal: 107.000 coins
    Dan kan je nog voor een betere CB (Perea), LW (Pedro) en RW (Navas) gaan. Misschien IF?
     
  11. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff serieus, je kan toch wel even kijken welke aanvallers er in Spanje zijn? Als je nou een vraag hebt voor een ingewikkeld Hybrid team of een absolute aanrader.. Ik zal je toch even helpen:

    Rw: Sanchez, Di Maria, Navas
    Voorzetten: Navas
    Naar binnen komen: Di Maria
    All-Round: Sanchez
    Probleem van Sanchez en Di Maria is hun "high-defensive-workrate" waardoor ze vaak niet in de aanval lopen. Ik raad Sanchez aan ten opzichte van Di Maria door zijn 5* skills. Sanchez vs. Navas hangt dus van je speelstijl af.

    Spits: Kopsterke spitsen: Llorente, Soldado, Falcao.
    Llorente is de langste en sterkste van de 3, is wel minder wendbaar. Kan eventueel ook IF.
    Soldado heeft ook een goede dribbel maar is een stuk kleiner dan Llorente, zijn IF of SIF zijn wel zeer aan te raden in een 4-3-3.
    Falcao goede kopper, goede dribbel, redelijk goede snelheid, misschien de meest complete van de 3. IF's zijn wel duur als je maar 120K hebt.

    Lw: Pedro, Villa, Affelay
    Alle drie geen echte voorzet spelers, Pedro de meest complete, Affelay de snelste, Villa goede dribbel en GEWELDIG schot, maar het zijn alle drie dus rechtspoten op links. Villa is wel de beste, maar een totaal andere prijsklasse.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  12. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    siemen als je mn opstelling omdraait dan krijg je de manier hoe jij het opschrijft ik werkte van boven naar beneden jij visa versa ;)

    tnx voor de tips ik heb nu 109k en nog een giroud IF op de markt dus dat wordt wrsch 130 maar dat ik denk ik goed voor de bank. heb je nog een tip voor CV ipv perea? want ik weet van H2H dat hij een beest is. en heb ik niet meer chem als ik dan özil Rcm zet en dan ramos + pepe er achter dan RW di maria en CM alonso? dan kan ik LCM fabragas kwijt + pedro en LB misschien wel naxto monreal ofzo?

    edit: giroud verkocht voor 30k
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De chemistry is nu al 100%, want ze spelen allemaal in dezelfde competitie en de meeste zijn ook Spaans. ;)

    Als je Perea fijn vindt spelen, moet je hem houden. Ik ken hem niet echt, maar zag net zijn snelheid, en die is wel netjes! :)
     
  14. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    okay heb tot nu toe al gekocht!

    pedro 1.2k
    perea 1k
    fabregas + valdes + alsonso
    edit ramos voor 16k
    nu nog 72k over.... dus ben benieuwd!
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  15. UltimateTeam11

    UltimateTeam11 Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil heel graag die SIF Jovetic alleen wanneer raden jullie mij hem aan te kopen? Nu of wordt hij goedkoper?
     
  16. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zelf ook wel dat die spelers er rond lopen maar als je er geen ervaring hebt met die spelers dan vraag ik idd om tips. en bedankt daarvoor
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
  17. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben weer van plan om te beginnen met FUT. Nu zat ik aan dit team te denken, maar ik weet niet of ik nu 100% chemistry heb en de spelers 9. Als dit niet het geval is welke spelers zou ik dan moeten verwisselen?


    Demba ba(84) - Cisse(84)

    Kagawa(86)

    Vucinic(8:cool: Blaszcykowski(82)

    Vidal(84)
    Nagatomo(81) Chielinni Silva Maicon
    IF Frey

    Edit: Zie dat de opstelling er niet goed uitziet. Het is een 4-1-2-1-2 opstelling:)
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, dat is een goede hybrid met 100% chemistry en overal 9 chem tussen de duo's.

    Ik zou alleen voor een ander duo gaan ipv Vucinic - Vidal. Vidal is een baas, maar Vucinic speelt verschrikkelijk IMO. Hoeveel is je budget?
    Denk aan: Mata - Essien, Lavezzi - Inler (Lavezzi is een HELD!), Ribery - Schweinsteiger, etc.

    Ook moet je iets anders voor Nagatomo verzinnen, want Nagatomo en Chiellini hebben geen goede chemistry met elkaar. Dan zou ik eerder Lucio daar neerzetten, die heeft ook weer 9 chem met Silva.

    En Frey moet ook iets anders zijn, heeft geen 9 chem met de verdedigers; alleen competitie is hetzelfde. Denk aan Julio César bijvoorbeeld :).
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
  19. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt voor je snelle reactie!

    Ik zat ook al te denken aan Schweinsteiger - Ribery. Omdat ik schweinsteiger echt heerlijk vind spelen. Alleen dan is mijn hele middenveld uit de duitse competitie en word het lastig om de verdeging niet duits te doen (volgensmij onmogelijk:p.

    Ik zat nu te denken aan Garrick(IF). Vind ik altijd goed zijn werk doen als ik met United speel. Dan kan ik ook nani op de LM zetten en verder een Engels/BPL verdediging maken met het liefst Kompany en Luiz.

    Budget is ongeveer 200k. Denk ook niet dat ik het gered had met het team hierboven. T Silva is een beetje duur. Verder zou ik evt Busquets - Villa kunnen nemen om zo 3 competites er in te betrekken. Anders is het ook voornamelijk een BPL team.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je middenveld en verdediging hoeft niet van de zelfde competitie te zijn hoor? Zolang je maar onderlinge chemistry krijgt.

    Paar voorbeelden:

    -------------- Demba Ba -------------- Cisse -------------
    ---------------------------- Kagawa ------------------------
    ----- Nani ------------------------------- Blaszcykowski --
    ---------------------------- Carrick ------------------------
    --- Nagatomo ------ Lucio ------- Silva ------- Maicon ---
    --------------------------- Julio César ----------------------

    -------------- Demba Ba -------------- Cisse ---------------
    ---------------------------- Kagawa -------------------------
    ----- Ribery ------------------------------- Blaszcykowski --
    ----------------------- Schweinsteiger ----------------------
    --------- Cole -------- Luiz --- Kompany---- Richards -------
    ----------------------------- Hart ------- ----------------------
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina