1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt maar zonder die body... ik mis het in elk team..

2. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komen de toty's uit ?

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jongens, de markt gaat binnenkort weer naar de tering. Verkoop je spelers dus asap!

63IF's komen in begin mei!
    EAs Most Consistent Players, Which means players who don't have an IF.

Akinfenwa_O_

4. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn dit ze allemaal? want ik tel er zo'n 30..

Laatst bewerkt: 26 apr 2012
  5. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nice News Siemenn! :thumbs:

6. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gotze?...hahahaha die heeft 15 wedstrijden gespeeld dit seizoen...pfff
    Lekker bezig EA...NOT!

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dit zijn er 46? Maar aantal zij nog niet gekozen, want wij (de spelers) mogen zelf kiezen wie IF wordt. Alleen mag diegene nog nooit IF geweest zijn.

Hier kan je het volgen van de gouden:
    http://forum.ea.com/uk/posts/list/1614347.page

8. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was meer een schatting :9<

tnx voor de redirect!

ik hoop op meer ere - ligue 1 spelerts

9. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Al deze spelers zijn gekozen door de 'community' zoals Siemen ook al zei. Dit team wat gepost is door Siemen is nog niet eens bevestigd door EA dus er kunnen nog dingen veranderen.

10. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dtVyKNkDbdpZ3

Ik wil m'n team nog ietwat verbeteren. Ik heb geen geld voor de grote sterren, dus ik moet me beperken tot de matige IF's.

Zelf zat ik te twijfelen tussen of Vucinic IF1 (IF2 is 'ie opeens een spits?), of een middevelder IF. Dit zou dan of Matri of Pirlo worden.

Iemand die weet wat 't beste zou zijn :+?

11. FUTTER

FUTTER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LAAAAAAAAAVEEEEEEEEEEEEEEEEEZZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MUST HAVE VOOR ELK SERIE A TEAM.
    Verder zou ik nog kijken voor een vervanger voor Aquilani, maar als je Boateng cm maakt kom je ook al een heel eind, Cambiasso zou ook nog op het middenveld kunnen want die is verdedigend sterker dan wat je nu hebt lopen. Ik zou Di Natale boven Matri IF verkiezen. En op cv zou ik Nesta vervangen voor Lucio, Chiellini-Lucio is gewoon een monsterkoppel!

12. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jamaar, jamaar..

Ik houd niet van de donkeroranje kleur :+ Of maakt 't uiteindelijk niet zo gek veel uit of er nu wel of niet lichtgroene streepjes tussen ze staan.. Ik vind 't nu wel lekker tikken namelijk :D

Laatst bewerkt: 26 apr 2012
  13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Koop ik toch even twee bronze pakketjes van 400 coins. Eerste pakketje krijg ik een Squad Fitness; 1.300 verkocht. Tweede pakketje een snelle (81) Engelse spits.. 1.200 en daarnaast in het totaal 7 normale contracten. Allemaal verkocht voor 150BIN (150BIN is episch).

14. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah? verkopen die normale contracten een beetje? en hoe doe je 150 bin? tip: fitness gaat altijd eruit

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Fitness voor 150BIN gaat er ook altijd uit. Die normale contracten voor 150BIN soms. Zo net mijn 7 (+4 oudere) in één keer verkocht, dus da's lekker.

Zoek maar op voor die 150BIN-methode. Is een glitch en dat willen ze hier niet hebben, heb ik de vorige keren wel gemerkt :+.

16. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het helemaal uitgevogeld! je kan ook naar de 59e min ermee maar ik kan daar nog niet zo veel mee (ken de markt te slecht) en de markt gaat toch ontploffen...

17. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb nog 200 spelers in mn club die wilde verkopen :D

18. Amersfoorter

Leuk Bevonden:
    7
    Laat de markt maar lekker ploffen. Mijn teams zijn ready! (ja, heb ik eerder gezegd.. :p)

A team is iets gewijzigd:
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bhVa4ohGbcMzC
    Stats zijn wat verkloot omdat ik het team had verkocht en later geheel weer heb terug gekocht maar dit team speelt altijd lekker! Eto'ooooh _O_ lol

Nieuwe B team:
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dgSxn8VPbdqnC
    Ik wilde dat 532 team met Pato en Aguero maken maar probeerde een cheap BPL 433 en dat beviel zo goed dat ik dit 433 team heb gemaakt. Binnenkort alleen nog ff Boateng IF halen. Gomez is echt een koekenbakker, veel te lomp en traag en staat nooit op de goede plek terwijl hij positioning 91 heeft.. SIF Muller vind ik nu al een held. Veel behendiger, staat altijd op de goede plek en scoorde de 1e wedstrijd tegen een vriend gelijk een hattrick. Zeker een aanrader die man in de spits! Heeft MED/MED workrates maar hij komt goed mee naar voren en zakt ook goed terug wanneer nodig.

Eindelijk een B team die minstens net zo lekker speelt als m'n A.

19. Amersfoorter

Leuk Bevonden:
    7
    Net trouwens ff 3 spelerspakjes gekocht in de hoop op een MOTM Cech. Beste was David Luiz:mad: Volgensmij heb je de meeste kans op TOTW/MOTM spelers als je binnen de eerste 5 min van happy hour pakjes haalt. Heb zo zelf al wat IF's gekregen. In het begin geven ze de meeste weg om ze op de makrt te laten komen denk ik.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Pardon? Die liet ik net nog weggaan voor 200. Hoe de fuck zijn die dingen zo populair? 8)

Heeft iemand nog tips voor een team met 4-2-1-2? Ik wil namelijk een nieuw team bouwen maar geen idee welke nationaliteit of competitie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina