1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Stel je hebt Sneijder.
    Je gebruikt hem voor twee teams, een Nederlands elftal en een Serie A-team.

    Bij de ene team wil je hem CAM en de andere CM.
    Is dat mogelijk?
    Je kan namelijk niet twee keer Sneijder kopen, wat ook behoorlijk dom zou zijn.
    Maar kan je hem dus veranderen van positie, terwijl hij zijn oude positie behoud in het andere team zeg maar?
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    In één dag de online consumables cup en online chemistry cup gewonnen. Wat zijn sommige mensen slecht zeg :lol:.

    Nu 36-0-3. :cool:
     
  3. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje van beide :)

    ik vond die move echt heerlijk want hazard neemt de bal mee met z'n linker hak door zn eigen benen. dat ik toch wel iets waar als zeg ik het zelf \o/\o/

    ik zit nu in de halve finale van de chemistry cup vandaag de consumables en de gewone gold cup gewonnen

    weet iemand nog een goede CM in de bundesliga (ga voor een volledig IF team _O_) ik heb nu namelijk in 4-3-1-2 staan:

    Ter stegen blauw
    Lahm (IF is nog te duur :)) papadopoulos iF(schalke), Subotic IF en bastians IF moet nog komen maar ook 50k ofzo veel te duur

    middeveld:

    Gundogan IF, Bender UP, Luis Gustavo

    aanval

    CF: Kagawa ST1 Mandzukic PAARS\o/\o/ en Schrulle

    ik heb nog in de verkoop Wiese IF en Pizarro IF want die speelden niet lekker

    dus mijn vraag iemand tips voor de aanval mn 2e spits schrulle voor ......... (Pace 85+ liefst of top dribbelaar)

    Middeveld komt natuurlijk gustavo TOTY :) (150k later)
    en wie nog meer?

    Lb en Rb heb ik niet echt een keuze om het onder de 200k te houden dus ik heb nog 2 vraagtekens

    veel succes met puzzelen want dit is ook niet al te overzichtelijk geschreven :D
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee dit kan niet. Je kan niet je sneijder als cam in je italiaanse elftal saven en dan hem cm maken en die saven in je nederlandse elftal. Als je hem eenmaal verandert dan is het voor beide teams.

    Enige wat je kan doen is sneijder cam kopen en cm kopen en dan een in je tradepile laten staan en steeds switchen welke je nodig hebt!
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    na weekendje trade maar Jordi Alba gekocht (85 Lb) voor me spaanse team. Ben benieuwd!

    edit: sorry voor de dubbelpost
     
  6. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    ibrahimovic is held!
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2012
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    In 2 dagen van 33.000 naar 56.000 coins _O_
     
  8. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    [​IMG]

    Dit heb ik gekocht. Ik wil hier graag een (hybrid?) team mee maken. Heeft er iemand ideeën? Welke formatie komen deze spelers het beste tot hun recht? Kom maar op met die tips! Ik heb nog 210.000 coins.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz je moet een goede middenvelder vinden voor de centrale rol. Daarna kan je er alles omheen bouwen. Denk dat je afhankelijk wordt van drie brazil spelers op je middenveld!
     
  10. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk 4-1-2-1-2 wel lekker spelen, heb zelf Ribery en Blasczszycovsky (ofzo) op RM/LM staan en met 2 spitsen staat er altijd wel iemand in de 16 als je voorgeeft. Scoren kunnen Nene en die andere guy ongetwijfeld ook wel, en als ze een beetje kunnen rennen ben je zo in de 16 voor een goedgeplaatst RB'tje _O_

    Wat je voor de rest kan gebruiken aan spelers heb ik verder geen idee van, ken niet zoveel brazilianen en heb ook geen ideeen voor een hybrid.

    Je zou natuurlijk pato er neer kunnen zetten, die kan nog wel aardig koppen en schieten. Maarja, het is geen échte topper. Er is vast nog wel een leuke braziliaan IF :)
     
  11. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Maak graag iets voor een mede Kampenaar! (ben er geboren)

    http://www.futhead.com/12/squad/1202269

    Moutinho kan je nog paarse MOTM van kopen. Die staat nog niet op futhead.

    Zou zulke goede (en dure) vleugels iig niet op RM / LM zetten. Beetje zonde.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2012
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hebben jullie trouwens ook de laatste tijd dat je niks meer kopt? elke bal lijkt wel over de spits heen te vliegen (4-3-:cool:?

    Wanneer gebruiken jullie RB? ten hoogte van de achterlijn? ten hoogte van de zestien of daartussen in?
     
  13. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb laatste tijd juist dat ik alles raak kop :)
    Maar heb dan ook Ronaldo, Gervinho en Torres of Drogba voorin staan.
    RB tjes schiet ik vanaf randje 16 of in de 16. Spelers met een goede curve zoals bijv. Sneijder en Kaka kunnen hem er ook wel van iets buiten de 16 inkrullen. Ligt ook aan de lengte en reflexen van de keeper of hij er invliegt.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2012
  14. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Koppen lukt me zelden als ik voorgeef met m'n wingers, maar dat gebeurt in 99 van de 100 gevallen omdat een verdediger er altijd voor staat.

    RB gebruik ik meestal zo op de rand van de 16 met een marge van een paar meter naar binnen en naar buiten.
    Van dichterbij kan natuurlijk ook, maar dan kan je beter hard schieten omdat de krul van de bal met RB toch 0 zin heeft in die paar meter naar de keeper toe.
     
  15. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
  16. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    http://www.futhead.com/12/squad/1202816

    Werk hier naartoe. Laat Cole en Mavuba anders maar NIF.

    Tenminste een origineel team, was ook echt een pain in the ass om te maken _O_.
     
  18. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
  19. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee da's niks! :p Cole CM is tja.. Niks! Helton is tja.. kiele kiele en Mangala is tja.. leuk voor beginnelingen :D;)
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mangala is een geweldenaar, als je een +10 kaartje op hem gebruikt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina