1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door mussi, 2 aug 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Fijn dat je hem tof vindt, hij was ook best kut om te maken :+. Echt een hersenkraker om met die Vaz Te een perfecte Hybrid te krijgen met goede spelers. :+

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dus:
    - Zelf niet uitgecounterd worden, oftewel: goede defensie
    - Zelf kunnen counteren, oftewel: genoeg snelheid voorin en spelers met een goede lange bal of splijtende pass in de benen.
    - Huntelaar TOTY moet erin

Ik zou dan niet voor een 4-1-2-1-2 gaan, maar eerder voor een 5-2-1-2. Dan sta je defensief sterk. Dat is ook mijn favoriete opstelling. Achterin staat het potdicht, maar toch kan je snel counteren door je CAM en 2 spitsen.

Ik zal eens wat voor je maken.

EDIT:
    http://futhead.com/12/squad/1818647

Briljant team, en als je gewoon een beetje goed handelt per speler en zorgt dat je altijd zo goedkoop mogelijk koopt, kan je dit zeker voor minder dan een miljoen kopen ;). Reus in de spits voor de counters ;). Je kan natuurlijk ook 5-2-2-1 spelen, met dan Ribery en Robben op de flanken in plaats van Reus/Kagawa. Maar Reus is gewoon enorm snel en Kagawa speelt als Messi, maar dan beter.

Laatst bewerkt: 11 aug 2012
  3. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  4. Issam10

Issam10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

98 Ronaldo! + hij is verkogt voor 2.8mill coins. mooie winst:) (btw. deze foto heb ik op mijn vriend zijn acc. gemaakt, niet denken dat ik lieg ofzo :), en dit is op de PS3

5. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij speelt ook t liefst 5-2-1-2 ? Ik speelde eergister een potje waar ik gewoon kansloos verloor, was lang geleden haha ( a ), kwas nie eens slechter was maar kwam er gewoon niet doorheen en elke bal die hij naar voren ramde was raak, bleek t ook die opstelling te zijn. Toch ook maar eens proberen, zeker een stuk goedkoper ook en voorin speelt het denk ook redelijk t zelfde als 4-1-2-1-2 aangezien die 2-1-2 voorin?

6. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer is er een 98 ronaldo???

7. Issam10

Issam10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren om 18.00 uur ! het stond op de twitter van EA

8. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bedankt allemaal voor jullie hulp!! Team van Banweezy lijkt me het leukste: http://futhead.com/12/squad/1818257

Wil dan Reus achter de spitsen ipv Muller. Heeft iemand ervaring met een 41212 bundesliga team? Speelt 442 niet beter voor bundesliga? De buitenspelers moeten natuurlijk wel aanvallend kunnen bijdragen via voorzetten die Klaas Jan/ Gomez dan binnenkoppen.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou altijd eerder 4-3-3 spelen met aanvallende flanken als Ribery en Robben. Snap dus ook echt niet waarom 4-1-2-1-2 zo'n gehypte opstelling is. ;)

10. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Oké stel je voor ik speel 433, heb gemerkt dat je dan wel snel in de omschakeling te pakken bent helaas. Wie zal ik dan in de verdediging zetten? Pander-...-...- Lahm IF/Pisczeck TOTY?

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou nog steeds zeggen, zorg voor een goed defensief blok, met een 5-2-2-1 opstelling. Dan speel je met flanken (veel snelheid) én een geweldige verdediging.

Maar voor een 4-3-3, gewoon zo snel mogelijke backs en een redelijk snel, maar wel lang en sterk centrum. Zorg dat de backs geen hoge attacking workrate hebben, maar medium-medium ofzo!

12. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    4-1-2-1-2 is echt zo een kut formatie idd.. De RM en LM gebruik je zelden en enigste hoe mensen vaak spelen is gewoon een een-tweetje en dan de bal eroverheen gooien met de spitsen.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De LM en RM zijn ook veel te verdedigend ingesteld.. speelt echt heel slecht inderdaad.

14. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Idd. Echt zonde dat je dat bijvoorbeeld Robben op RM zet, is gewoon weggegooid geld. Ook is die CDM eigenlijk een 5de verdediger, dus mensen die op 5 verdedigers zeiken en zelf 4-1-2-1-2 spelen, gebruiken zelf dus ook 5 verdedigers :+

15. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Oké ga eens puzzelen op futhead dan , thx! Laatste vraag: 433 of 4321 ? Met wingers als Ribery en Robben is 4321 handiger misschien omdat ze naar binnen trekken? :p

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    http://futhead.com/12/squad/1822239

Nuff said. Goedkoop kopen, dan haal je het makkelijk onder de 1 miljoen. Echt een bazen-elftal. Beste Bundesliga 4-3-3 mogelijk voor jouw geld, IMO.
    Alleen jammer dat überbaas Reus nergens past, maar dat zijt zo. :p

17. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bedankt, maakte net bijna een identieke op futhead haha! 2 opmerkingen: pisczeck toty of lahm IF? Badstuber TOTY of Subotic IF :p? Iemand ervaringen met al deze spelers?

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad. speelde vroeger ook 4-1-2-1-2 maar die LM en RM kosten je altijd zoveel (if weet ik veel wie of ronaldo) en je gebruikte ze daadwerkelijk nooit. Daarnaast vind ik het niet super relaxt qua aansluiting. Zit zon gat in het midden!

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lahm is echt een geweldige speler, zelfs de NIF al.

Lahm is verdedigend veel beter: hogere tactical awareness, voor beide tackles 95+ (waar Schmelzer voor slidings onder de 80 heeft). Ook dribbelt hij fijner, betere balance en agility.

Schmelzer is aanvallend iets beter: beter schot, betere voorzet, hij is ook iets sneller (puur qua sprintspeed en acceleration) en is daarnaast ook sterk (89 strength).

Ik zou voor Lahm gaan, gewoon een goede verdediger.

Subotic > Badstuber, IMO. Iets sneller en betere slide tackle. Badstuber is iets 'slimmer', betere standing tackle en betere tactical awareness. Maar Subotic ook weer groter. :+

20. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Oké bedankt! Dan wordt het Lahm IF, trouwens wat vind je van Naldo IF?

Deel Deze Pagina