1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door mussi, 2 aug 2012.

  1. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom (UP) eerst normale versie :emo:
    Maar er gaat niets boven ibra vind ik, alleen ronaldo in h2h, maar LM LW in fut pff, hopelijk weer een SP in Fut13, net als villa !!
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Fut vorig jaar ook LW en IF RW. Komt zo niet tot zijn recht daar.

    villa helemaal. Die moet gewoon weer samen met torres kunnen in de spits. Vorig jaar 90 villa - normale torres combo) echt dodelijk!
     
  3. Djeetje

    Djeetje Guest

    zojuist finale van silver toernooi gewonnen met 6-0 5x el shaarawy.
    echt de beste speler in heel fifa.
    nu zit ik te denken ik kan ook maikon leite IF kopen als ik wat spelers verkoop.
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    En die Jô ernaast? en erachter el shaarawy? 1.200.000 is beetje veel voor zilveren speler!
     
  5. Djeetje

    Djeetje Guest

    op de ps3 is de goedkoopste 2.150.000
    dus dat gaat hem niet worden.

    ik ga denk ik een nieuwe team maken. weet alleen nog niet wat iemand tips ?
    spelers die ik echt moet proberen of iets dergelijks ?
     
  6. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze moeten gewoon een kaartje maken dat je LW en RW naar ST kan doen, dan krijg je ook veel meer variatie in teams en dat een speler maximaal 3x van positie veranders mag worden ofzo.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ze moeten het inderdaad maken maar geen maximum. Das onzin. Maar je moet gewoon lekker duur maken. Door per linie te switchen en dat je alleen vanuit de as naar buiten kan.

    Dus als je RW bent moet je eerst ST worden - > cf -> Cam -> CM -> RM of LM

    Moet je eens kijken hoe duur ze worden!. Maar inderdaad moet wel komen. CBs moeten lekker rb kunnen worden etc!
     
  8. Djeetje

    Djeetje Guest

    weet iemand spelers waar mee ik echt heb meoten spelen ? omdat ze overpowerd of zo zijn.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Jezus navas IF en Fabregas IF! (niet overpowered maar zo goed!!!)

    Trouwens ook net Alonso TOTS gekocht. Wat een ongelofelijke stats heeft die!
     
  10. Djeetje

    Djeetje Guest

    ja navas heb ik gehad alleen fabregas nog niet.
    zeker nog een keertje proberen.
    zoals dit team: http://www.futhead.com/12/squad/1746832
     
  11. mussi

    mussi Guest

    /Mod Veel plezier met je maandban.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2012
  12. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Mandello

    Mandello Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, even een vraagje, Ik heb ongeveer 110k als ik alles verkoop, maar ik ga een PS3 kopen, Iemand die miss een PS3 & Xbox 360 heeft? Dan geef ik 110k coins op de XBOX voor ongeveer 70k op de PS3.
    Alvast bedankt :D
     
  14. Djeetje

    Djeetje Guest

    Waarom ga je een PS3 kopen ? |:-
     
  15. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik hoop dat je gewoon alle kaartjes los kan kopen, dus een LB-CB-CM-CAM-ST etc. En dan heeft iedere speler in FUT een aantal posities waar die zouden kunnen spelen (in het echt). Dus Ronaldo kan bijvoorbeeld op LW-ST-RW en dan kun je ook alleen 1 van die 3 positiekaartjes op hem toepassen. En Emanuelson heeft bijvoorbeeld LB-LM-LW-CM-CAM en dan kun je een van die kaartjes erop doen. De beste optie en hierdoor krijg je veel meer variatie in teams + het blijft realistisch, dus geen Ibra op de CDM positie etc.
     
  16. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon zelf formaties maken en spelers die normaal aanvallers zijn in middenveld en aanval laten spelen, middenvelders overal en zo door
    De kaartjes dan heel duur maken (logisch), word het ook echt een ultimate team
    En dan meteen die kut formatie kaartjes weg
    :D
     
  17. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik snap hier niks van. \o/
     
  18. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al laat en heb gewerkt dus het zal er wel nogal slecht staan uitgelegd door mij xD

    Ik bedoel dta jezelf formaties kan maken en dan spelers kan verplaatsen van bijvoorbeeld rw naar st, maar dat je ze niet op alle plekken kunt zetten.
    Zo zijn er veel meer mogelijkheden en wordt het meer een echt ultimate team:D
     
  19. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Dus je koopt gewoon een speler zonder formatie en positie op de kaart en kunt dan zelf switchen. Alleen je kunt bijvoorbeeld Ronaldo niet op de rechtsback zetten, die heeft dus (net als in mijn verhaal) een aantal vaste posities? Dat zou inderdaad nog beter zijn (zijn de prijzen van alle spelers gelijk, dus is een 4-1-2-1-2 speler niet 10k duurder dan een 3-4-1-2 bijv. Alleen gaat dat helaas nooit gebeuren want dan loopt EA money mis. :{
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2012
  20. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar anders krijg je misschien Thiago Silva in de spits enzo. Dan wordt het allemaal een beetje te onrealistisch. Of gewoon dat CB een LB, RB of CDM kunnen worden, maar geen CM ST LW RW etc.
     

Deel Deze Pagina