1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door mussi, 2 aug 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Natuurlijk was dat ook wel grappig, maar mij ging het ook meer over de 'schijt-aan-regels' Posts. ;)

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heeft iemand ervaring me MOTM Xavi?

Want persoonlijk vind ik die hoge balans heel aantrekkelijk voor een middenvelder. Zelfde in me career met clasie. Ideale middenvelders!

Laatst bewerkt: 6 aug 2012
  3. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ik deel mijn mening hier wel in, tenminste met het laatste.
    Verkoop jij elke dag je team om een nieuwe team te maken ofzo :9 ?
    Of moet ik zeggen elk uur :lol:?

En met die twee reacties, ik stoor me daar echt niet zo aan ofzo hoor.
    Kijk, het is niet moeilijk om op EDIT te drukken, maar ach iedereen op dit forum heeft denk ik wel een keer een dubbelpost gemaakt.

4. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Kan het weer over fut gaan?

5. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van mij wel.
    ik ben btw weer terug dus na een half jaar ofzo.

6. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hoe bedoel je? Je bent er elke dag, Djeetje was je andere account???

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  8. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  9. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Nogmaals: _O_

10. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fut 12 is toch bijna afgelopen, dus let the games begin

In de volgende aflevering:
    Wie is djeetje, of is hij toch davejong?

Met bonus materiaal: heeft djeetje wellicht een gespleten of twee persoonlijkheden?

8)

Natuurlijk weet ik al wat het is :D

11. Mandello

Mandello Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, Ik heb me net een PS3 gekocht, moet nu even kijk hoe ik me bij Playstation Network kan aanmelden, zodat ik online kan doen :D
    Zet hier jullie even PS3 namen, dan kan ik jullie toevoegen ( als je dat wil ).

12. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    www.forum.xboxworld.nl
    Er zijn hier wel mensen met een PS3 maar om nou te gaan vragen om iedereen's PSN..
    No offense laten we maar weer over UT praten na al deze onzin.
    Met mijn team van 2 paginas terug win ik van de team met meerdere TOTS spelers en verlies ik van de normaal gouden teams met 63 chem waarbij alles binnenvalt, soms snap ik echt niks van FIFA |:-

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Één woord: chemistry/handicap. :D

14. DutchSoccerxx

DutchSoccerxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag hopen dat die handicap in fut 13 eruit wordt gehaald, want dat is echt een drama. Te triest voor woorden als je met een 88 rating team speelt tegen een 70 rating team dat je kansen keer op keer gestopt worden, zelfs als je balletje breed doet etc.

Chemistry daar in tegendeel, zeer fijn, en realistisch. Kijk bijvoorbeeld naar vitesse. Die hebben 15 georgiërs en een ivooriaan en een ghanees en een nederlander etc. Dan kan je toch niet communiceren? Wanneer weet een speler wanneer jij hem voor wilt geven bij de 1e? Als je kijkt naar ajax(voorbeeld) daar heb je alleen maar nederlanders of belgen of vloeiend sprekende denen. Die communiceren ook veel beter.

Wel raar, dat als je bij hetzelfde team speelt, dat je felgroene lijntjes hebt, en geen felgroene als je dezelfde taal spreekt(alleen maar nederlands etc..)

15. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat die handicap er schijnt te zijn met lager gerate teams tegen de hogere teams, maar is die er ook met lagere chem tegen hogere chem?
    Ik heb 99 chem zonder manager en heb al 2x verloren van een team met lagere chem en had geen problemen met de TOTS teams terwijl hun chem toch ook gewoon hoog was.
    Als die er ook is zou dat echt belachelijk zijn want dan vergooien ze het hele idee van UT volgens mij.

Snap je het nog haha?

16. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha FAIL:lol:

Ik wordt hier ook helemaal leip van, gister 3 keer dat nieuwe toernooi gespeeld, 3x finale, alle voorrondes tegen IF en Blauwe toty teams, makkelijk winst telkens en dan in finale tegen cheap gaar david luiz/torres team en dan is het net Nederland - Denemarken|:-

Laatst bewerkt: 7 aug 2012
  17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Nee das heb je juist voordeel als jr hoge chem hebt. Misschien was hij gewoon uitermate goed, slechte verbinding etc

18. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Oneens, heb vaker last van rare dingen. Lijkt wel een soort handicap in te zitten.. Gebeuren vooral in finales vaak hele rare dingen (soms zit het mee, soms tegen)..

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het heeft in ieder geval niets met finales te maken, hoor.

20. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Maar merk jij nooit dat je keeper bijvoorbeeld in een finale opeens misgrijpt en je speler waarmee je altijd gemakkelijk scoort opeens de hele wedstrijd tegen de paal aan schiet. Of dat je verdediger opeens automatisch gaat instappen en een penalty veroorzaakt. Zeg niet dat het met finales alleen te maken heeft, gebeurt mij alleen vaak in finales (speel die aardig vaak)..

Deel Deze Pagina