20 schoten voor mij, 4 voor hem. Ik verloor met 3-2... Alles op de paal etc. Word er gek van net weer met hangen en wurgen gewonnen van zo'n matig team.
ZOOOOO herkenbaar indd! Nu wel gelijk 2 keer dat toernooi gewonnen gelukkg:b: Ik hoop trouwens dat david luiz een transfer naar china krijgt, weg uit fifa haha wat is die goser overpowered zeg \o/
EA heeft al een eerder aangegeven dat de chemistry en handicap er zijn, máár niet zo heftig als de meeste mensen vertellen. Het zit vooral tussen de oren.
Als er iemand is die heel erg goed is in fifa dan zal hij minder last hebben van een lage chemistry neem ik aan
CAM/ CA of niet? Bovendien was hij niet heel goed, 2x op de juiste plek Verder: Heb besloten om te stoppen met fifa ultimate team en ga daarom het volgende team verkopen: http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#i2Q3lhjhbdZd9 Stuur een PM als je geïnteresseerd bent.
Ja, CAM/CF. Dat heb ik ook tegen EA op Twitter gezegd . Hij was helemaal niet zo goed inderdaad, gewoon redelijk. Maar tja, wel twee goals.. Wel redelijk lekkere statistieken eigenlijk: - Hoge schieten - Redelijke hoge pace - Goede kopper - Goede dribbelaar En hij zal ook wel sterk zijn.
Klopt, bovendien in de spits heb je betere opties of je moet een PSV team willen bouwen. Of een Zweedse
Ik heb de laatste tijd gehandeld in stekelenburg, die brengt je veel winst als je 700 bied en hem in 4-1-2-1-2 verkoopt voor 2.5k.. Toch wel vervelend dat de markt nu zo slecht is!
Siemen heb je hier nog een bron voor? Maat van mij geloofd me nooit als ik zeg dat er handicap is haha, dan kom ik ff met bewijs dat t er wel degelijk is Ik handel laaste tijd veel met robinho en pato, kosten niets meer, vindt alleen niet meer zo de moeite om nog te handelen met oog op FUT13. Waar handelen jullie in het begin van een nieuwe FUT altijd mee? ook spelers vooral of meer formatiekaarten etc.
Stond laatst op EA fora, dus daar even zoeken. Maar jullie hebben beiden wel gelijk.. het is er wel, maar zeker niet zo erg als iedereen zegt. Het zit meer tussen de oren dat mensen met betere teams verliezen van mensen met slechtere teams.
Ik kijk nu naar mijn spelers van FIFA 2010 (eindelijk gelukt via de web-app) en ik zie dat ik daar Balotelli al had. Daar had 'ie een rating van 84. Dit jaar van 81.. WTF EA. Gewoon naar beneden doen terwijl hij steeds beter wordt..
Er is gister nog een CAM Toivonen uitgekomen? Dan zal er vanavond niet weer een PSV'er komen denk ik, toch? Zou wel vet zijn, zo'n snelle MOTM voor de spits, dat heeft de Eredivisie nog niet. Wat nieuwtjes van VI: - Lucas Moura waarschijnlijk volgend jaar naar PSG, want hij is overtuigd door Thiago Silva en Leonardo. - Nêne wellicht naar Internazionale, aangezien Lavezzi is aangetrokken. Zonde, want hij was de meest waardevolle speler van de Ligue 1 afgelopen seizoen. - Manchester United richt zich nu volledig op Van Persie, nu Lucas Moura is afgevallen. Ze hopen hem dit weekend binnen te hebben. Dan worden dit echt zieke teams in FIFA, én in FUT! ---------- Ibrahimovic ---------- - Lavezzi -- Pastore --- Lucas -- ----- Sissoko ----- Bodmer ----- - Jallet - Sakho - Silva - Maxwell - ----------- Sirigu -------------- Of: Lavezzi - Ibrahimovic - Menez Pastore - Sissoko - Bodmer - Lucas Sakho - Silva - Alex Sirigu Of: Ibrahimovic - Lucas Pastore Lavezzi - Menez Sisokko En bij United natuurlijk: Rooney - Van Persie Kagawa Nani - Valencia Carrick Evra - Vidic - Jones - Rafael De Gea Of: ---------------- Van Persie -------------------- --------- Rooney ---------- Kagawa ----------- -- Nani ---------- Carrick ----------- Valencia -- Sick