haha ja ik zag het, misschien een uitzondering Ultimate team ligt eruit, denk dat ze hem repareren voor de xbox en ps3
Is het niet mogelijk om je FIFA 12 Ultimate Team die je gemaakt heb op je Web App te gebruiken ingame? In mijn geval voor PS3.
Als ik een speler heb met de juiste formatie, beste positie maar maar één linkje (landgenoot) met een ploeggenoot, kan ik dan chemistry 9 krijgen?
Wtf .. Ik speel de hele tijd FUT. Komt er na m'n halve finale te staan dat ik uitgelogd ben van de EA Servers. Ik dashboarden, maar weer kom ik er niet in? Ook op de web app staat er dat er een probleem is opgetreden. HELP! [EDIT] Niets te maken met het op m'n harde schijf zetten toch? Aangezien ik daarna nog een potje heb gespeeld ..
Welke opstellingen hebben bij 4231 een donker groen veld (dat dus zorgt voor een beetje chem)? Net als dat je dat hebt bij 433, spelers met 4321 en 4312 hebben dan alsnog een donker groen veld ipv een rode.
M'n broer kan wel gewoon op Ultimate Team op de xbox en ik niet. Ligt dus niet aan de servers [EDIT] Kan er eindelijk weer in
Heb een vraag, als je online speelt worden er punten bij gehouden met niveau. Met ultimate team, krijg je dan ook zo een niveau, want online waren het altijd leuke competitie tussen mijn vrienden, wie had de meeste punten, en hoogste niveau? Alvast bedankt
Wat bedoel je dan met online en FUT, dacht altijd dat online alleen fut was en dat waar je met maar 1 speler kan spelen Wist nietd at er andere modus was?
Koop 2100 punten: if nani, if cavani, young, Hulk,hazard, if dani en nog een paar if die ik discarden. Begint lekker !!!!!!!!! Nu lekker bpl teampje maken
Nee online gwn 1vs1, maar dan heb je als je aantal punten hebt niveau 2, dan niveau 3 etc. Maar wil weten of dat ook bij wordt gehouden bij FUT dit jaar. Echt super chil,shit,focktop,ziekehond veel geluk.
Ik kan morgen mooi met mn teampjes spelen! Russisch: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#fQFRsQu3bbxtk Silver: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#jOMFc0Ikbbwj3 Bruno Alves heeft ondertussen een formatie kaartje