1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Knul, of je nu wel of niet aan de Universiteit van Groningen studeert (wat ik overigens betwist met dit soort woordgebruik en slecht Nederlands) heb je überhaupt het bericht hiervoor gelezen. En ja daar reageer ik op. Begrijpend lezen is ook een vak.

2. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Net IF Ba in mijn pakje gekregen. Twijfel om hem nu te verkopen of hem nog even te houden totdat ie meer waard wordt.

3. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reageer op JOU in het algemeen. En dat je mijn studie in twijfel trekt, akkoord.
    Maar hou aub op met het onnodig etteren hier.

4. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Houden tot vrijdag, dan op de trade. Wat een geluk weer trouwens, dat heb ik dus echt nóóit.

5. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

En ik reageer op JOUW onwetendheid. En als je nu eens een seconde had opgelet ging het hiervoor over het onderwerp van dit topic, totdat het bericht waarin ik referreerde tevoorschijn kwam. Bijster slim kom je niet over mrs. Polska en ja ik betwijfel of je überhaupt een studie volgt. Het lijkt me eerder een opleiding. En nu opdonderen met je gezwets.

Ontopic.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2011
  6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Geef mij eens een goede reden om dit topic open te houden?
    Iedere keer is het hetzelfde gelazer in de voetbaltopics.

Kan het in godsnaam eens een keer normaal?
    Vanaf hier, voor de zoveelste keer, ontopic.

7. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ergerde me een aantal pagina's terug al aan je, en nu je zojuist weer zo'n onnodig betweterige opmerking plaatste, besloot ik op je te reageren.
    Bijster slim kom ik dus niet over nee? Shit, hierdoor kan ik vannacht niet slapen!
    En trouwens, Mr. Polska is een rapper, een held naar mijns inziens. Vandaar de naam.

Sjongejongejonge kom steeds nét te kort voor Honda. Morgen maar kopen dan, nadat ik een paar potjes gespeeld heb...

Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  8. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Je mag je een ons gaan ergeren, dat interesseert mij voor de rest niet, aangezien je niks betekent. Ik erger mij namelijk ook aan jou. Om je simplisme en de domheid dat je tentoonstelt.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2011
  9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    /Mod De volgende die na de vele waarschuwingen nog steeds offtopic gaat mag direct een week op vakantie.

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heb jij die 5 ton puur en alleen verdiend aan die ms pakjes??
    Of had je hiervoor al mazzel met je daily gifts?

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Had mijn post bewerkt dan :+

Anyway;

Raad iedereen aan Luuk de Jong te gebruiken. Echt een beest in de lucht!

12. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het er ook zo aan toe online met Fifa? Heb de neiging om morgen mn order retour te sturen... Of zijn er ook nog mensen die voor de gezelligheid gamen? En dat bedoel ik heel erg ontopic.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nog nooit een voetbalgame online gespeeld?

Tja het is anders dan bv een shooter. Je hebt hier meestal minder contact met je tegenstander. En soms heel soms kom je vervelende tegenstanders tegen. Bal achterin rond spelen, continue overredingen maken.

Maar ja vervelende spelers kom je overal tgen.

14. Assaidi

Assaidi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar naar toe en wordt het door jullie betaald?

ON: Heb zojuist een nederlandse silver team gemaakt, het kostte me maar 2200 coins, als iemand een fotootje wilt van mijn team, vragen!

15. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ik word heel vaak na m'n potje UT van de EA Servers gegooid.
    Iemand een oplossing?

16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso houden voor een tijdje, word namelijk alleen maar meer waard. Was vorig jaar ook een van de beste spitsen in de EPL. :)

17. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope :) International Superstar Soccer was mn laatste voetbalgame :) Ik vond de demo erg leuk van fifa 12 dus die komt er nu wel in.

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de game hebt gepreorderd met die gratis gold packs waneer krijg je dan de eerste gratis gold packs? Meteen als je voor het eerst FUT opstart?

19. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Iemand dat ding met die keepers al meegemaakt? Of werd dat allemaal erger gemaakt dan wat het is.

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Volgens mij 1 oktober. Tenminste.. kan me herinneren dat iemand dat hier vertelde.

Banweezy: Ik ben het na ongeveer 10-15 potjes nog niet tegen gekomen. Misschien omdat nog niet zoveel mensen het weten, en dat is maar beter ook. Hoop dat er snel iets aan gedaan word.

Laatst bewerkt: 28 sep 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina