Ik kreeg deze mail:
Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u onder bestelnummer XXXXXXXX de game ‘L.A. Noire Limited Edition inclusief 'The Naked City'’ voor de PlayStation 3 bij bol.com besteld. U heeft echter de gewone uitgave van ‘L.A. Noire’ ontvangen.
Onze leverancier heeft u per abuis het verkeerde artikel toegestuurd. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. De Limited Edition is echter niet meer leverbaar. Wij kunnen de game niet meer fysiek leveren. Bijgaand sturen wij u daarom een unieke code waarmee u alsnog toegang krijgt tot de content van de Limited Edition inclusief 'The Naked City'. Uw unieke code is: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX,
Hoe wisselt u de code in op uw PlayStation 3?
1. Meld u aan bij uw PlayStation® Network-account, of maak een nieuw account aan.
2. Ga via het PlayStation® 3-systeem naar de PlayStation® Store.
3. Selecteer het pictogram ‘Codes inlossen’ in de ‘Etalage’.
4. Voer de tekens van uw promotiecode in en selecteer ‘Doorgaan’.
5. Vervolgens volgt u de instructies op het scherm op om de promotiecode in te lossen.
LET OP: promotiecodes zijn hoofdlettergevoelig en moeten zeer nauwkeurig worden ingevoerd.
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn en wensen u veel speelplezier met ‘L.A. Noire Limited Edition inclusief 'The Naked City'’ toe. Uiteraard hopen wij u spoedig weer op onze site te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Kregen jullie deze zelfde mail?