1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je hun conditie? want die is bij iedereen 90+, maar ik had het bijv. bij Holman. Eerste keer dat ik hem liet invallen in de 80e minuut en hij pakt gelijk een blessure

2. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ja ik heb dat met die blessures ook gehad haha, opzich wel tof hoor.

Richard ik mis trouwens Roorda in je signature ;)

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IF Vpersie verkocht voor 194K, khad hem voor 174K gekocht!

Is toch weer 10K winst!\o/\o/\o/\o/\o/\o/...na de 5% aftrek van de oplichters van EA

4. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Vind het niet tof:+ kost alleen maar coins of je mist je speler weer 2/3 weken.
    Roorda moet eerst maar eens laten zien wat hij kan, die vent is continue geblesseerd=(

---------

Nog een vraagje: waarom worden de goals niet bijgehouden op het spelers-kaartje. Gudmundsson heeft bij mij nu 3x gescoord maar er staat 0 goals...

Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  5. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok hoop dat neymar naar de30k gaat, kan ik hem toch nog halen haha.
    Even geld verdienen heb alles opgebrast haha

En kan je nu alde apelers van totw in pakjes krijgen?

6. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou zo maar kunnen.Ligt eraan hoeveel IF's van Neymar er op Trade komen en wat de prijs is.Als er maar een paar op de trade komen te staan en boven de 100K kosten, dan blijven de normale Neymars hetzelfde.

7. UltimateTeam11

UltimateTeam11 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net Bale in een pakje (jah ook een keer geluk) zou hij nog gaan stijgen in waarde denken jullie of niet?

8. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    De laatste dagen zijn de prijzen alleen maar aan het dalen, dus ik verwacht het nu eerst niet.

@ Richard, ik vind Roorda beter dan alle middenvelders die heerenveen nu heeft.

9. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand hier die ook met Gomez in de spits speelt? Ik heb hem gister gekocht maar hij heeft me nog niet echt weten te overtuigen misschien dat een van jullie tips heeft?

10. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hoelaat komt team of the week uit?

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maatje van me gebruikt hem ook. Je moet zorgen dat je een snelle wat bewegelijke spits er naast hebt. En klose houdt van koppen hè... ;)

Trouwens een tip voor een wat goedkopere en snelle spits, Hernandez van Palermo.

12. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wat voor Team heb je? Bronze, Silver of Gold? Als het een gold team is ben je volgens mij vrij kansloos in de toernooitjes. Ookal heb je een veel lagere rating, als er effe geen tegenstander gevonden word gooien ze je gelijk tegen een 82/83+ team

Ik heb die Hernandez gehad en ik vind hem eerlijk gezegd niet zo lekker spelen. Ik ben zowiezo nooit goed met spitsen met Boven de 85 Pace en onder de 75 Dribbling, dan krijg je echt zo gevoel van dat je speler niet eens controle heeft over zijn snelheid, alleen bij Darren Bent heb ik daar geen last van, maar dat is gewoon een beest. _O_

13. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een AZ Silver team

14. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Oh dan maak je zeker wel een kans om een silver toernooitje te winnen! ;)

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik speel met m'n gold team in dat toernooi helemaal rechts. Daar kom ik gelijke teams tegen. 1e toernooi krijg je nu al al die bazen teams....

16. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet echt niet met wat voor team ik nouw wil gaan spelen. Heb nu een team uit de portugese competitie gehad. Een serie A team en een Bundesliga team maar het was het net niet allemaal. Heeft iemand ideeën of tips voor een leuk team wat ook sterk kan worden?

17. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bezig met de 59'min dus kan zelf niet kijken, maar hoeveel levert het eerste toernooi op(5000?) en het toernooi wat jij speelt?

18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Zo lekker om doelpunten te maken in de 44e minuut of de 89e minuut en dan je tegenstander helemaal flippen:+

Ik own met mijn AZ, maarja golden toernooien ben je kansloos. Ik ga mijn AZ optimaliseren, dan denk ik met MS points pakjes kopen - traden en dan proberen een goed golden team te maken.

Zal ik Altidore 3-4-3 kopen voor mijn 4-3-3 AZ team. 4-3-3 is Altidore niet te krijgen of veel en veel te duur.

Hij heeft een startprijs van 4700 en BIN van 5700. Ik heb 8k

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat is veel te duur man, mijn Altidore 4-4-2 voor 2.5k gekocht. Zie je zo vaak langskomen 8).

20. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    mmm ik zag heb op de webapp de afgelopen dagen helemaal niet of ik kut formatie's voor 3/4k

maar als je het zegt dan koop ik hem niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina