1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Lekker dan. Zit ik eindelijk een de web app. Moet ik de browser refreshen. Kom ik er niet meer in....

2. JoodNL

JoodNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een team met spelers uit spanje...
    Heb net (IF) Nano binnengehaald voor 20K, maar twijfel of ik hem er weer even in de verkoop zet... gemiddeld krijg je voor hem 28K.

Ik heb nog niet heel veel munten namelijk.
    Iemand tips wat verstandig is?

Verder vroeg ik me af hoe dat zit met aantal pakketten kopen....er staan nog 20 beschikbaar..is dat voor een bepaalde periode of over het geheel gezien?

Had vaniddag ook Cavani in een golden pakket...heb deze nu wel meteen op de trade geplaatst!

Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  3. Generaal

Generaal Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet nodig, ik zit gemiddeld rond de 95 chemistry als (Arshavin) op de juiste positie staat. Tussen de 95 en 100 chemistery zit zeer weinig verschil. Daarnaast zijn de spelers in de 4-2-1-2 formatie ontzettend duur. Of ik koop later 2 formatiekaarten en dan zit ik ook op de 100%. Maar ik heb Benzema en Kaka nog op tradepile staan, denk dat ik vanmiddag rond de 100k zit. Haal ik meteen Torres :D met Defoe. Dodelijke koppel.

4. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Mijn BPL team is bijna klaar alleen heb ik nog niet echt een idee hoe ik mijn aanval wil gaan doen.

--Bent---Adebayor--

-------Park---------

Parker-Song-Milner--

Blaines--------Bosingwa

----Jagielka-Luiz-------

------Hart------------

Iemand ideeën? Ik heb Bent nu en ik wil gaan sparen voor Suarez op de CF en dan nog een spits voor naast bent maar geen idee welke.

5. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF?...ik had zo'n XBox 360 uit-shirtje van Sounders FC op trade gezet.
    gaat ie gewoon weg voor 6000 coins?...hahaha.

Edit: ik zie dat het shirtje er voor 9000 buy now op staat....ben je wel gek als je dat koopt.ik heb nog zo'n shirtje, die gaat er vanavond gelijk weer op!...hoppa!

6. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Haha ja ik snap de prijzen ook nog niet echt had Mandanda voor 2500 erop gezet ging die voor 8900 weg\o/

7. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godver berbatov 4-5-1 1800 gemist

8. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Barrios 4-3-3 2500 gekocht tekoop voor 4000BIN
    Payet 4-1-2-1-2 650 gekocht tekoop voor 2500 bin
    Subotic 5-2-1-2 3500 gekocht tekoop voor 5500 bin
    Ook nog honda 4-2-3-1 voor 800 hoeveel bin erop zetten?

9. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Sowieso heeft Messi meer balans dan Ronaldo.

10. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het echt zeker wel!maar misschien heeft CR7 dat ook wel, maar maakt hij er gewoon niet graag gebruik van(Schwalbe!!!!)

Edit: Neymar is maar een beetje gezakt in prijs.Die IF is ook belachelijk duur!

11. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Ik wil een aanval met LW-SP-RW. Maar ik kan voor 15k niet echt een lekkere aanval vinden voor die prijs. Ze moeten samen chemistry hebben. Een beetje 5* skillers vind ik wel fijn. Heeft iemand zo'n voorhoede die lekker speelt. wat met Lw en Rw vind ik heel leuk spelen.
    Iemand tips?

12. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LW-Eder Luis van Vasco da Gama
    SP- Fernandihno van Sau paulo
    RW-neem je Rafina van Corinthians, dit is een RM, dus die moet je met een kaartje RM>RW even omturnen.
    Zo ben je voor tussen de 5K en 8K klaar en heb je een trucjes aanval met Chemistry

13. Diedjuh

Diedjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: heb 100k en wil een serie a team gaan maken, wat raden jullie aan, doorhandelen: ongeveer 20k winst per dag en over een paar dagen een beter team maken of nu al een team maken?

14. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Hoe maak je 20k per dag dan ?

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon tijd investeren en voornamelijk 's avonds laat en 's nachts spelers met formatie 442 en 41212 voor weinig kopen en voor het viervoudige verkopen.
    Dat zijn de spelers die ongeveer tussen de 2500 en 5000 op de markt doen, die kan je vaak gewoon voor tussen de 900 en 1500 kopen.

moet je zelf weten, als je wil spelen zou ik een lekker team kopen..anders lekker .

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Iemand tips voor tijdelijke open posities?

Casillas, Ronaldo, Messi en Iniesta komen er nog bij. Waarschijnlijk ook Xavi voor Kaka'.
    Tijdelijk: Afellay, Benzema en Mascherano?

Ik kan alleen coins verdienen op de WebApp, maar die ligt er altijd uit. Ik wil weer kunnen spelen op de console, gisteravond voor eerst weer gelukt.. :mad:

17. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op links zou ik Affelay neerzetten en op de lege CM: Keita of Diarra en in de spits idd Benzema

18. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Whahaha AKINFENWA is een Held! Sterkste speler in de Game met 98 kracht!
    Je kent hem zeker via ksiolajidebt, hij had Akinfenwa btw ook gelijk geprice locked naar 5k BIN

Uhmm ik weet niet hoor maar Milner is echt een klasse speler, Benayoun is daarin tegen gewoon een kluns, staar je niet blind op die ratings maar kijk naar de stats.

LW: Affelay
    ST: Soldado/Benzema
    RCM: Nuri,Diego of Ozil ( alhoewel Ozil wel iets duurder is )
    GK: Diego Alves

Ik zou RCM niet voor Mascherano gaan want je wilt daar wss wel iemand hebben die kan voetballen en geen controleur.

19. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik ken hem inderdaad via ksiolajidebt, maar heb hem wel voor 1000 gekocht :p

20. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Waarom niet tijdelijk Busquets. Heeft perfecte chemistry met iedereen om hem heen en kan voetballen zowel controleren. Lijkt mij de perfecte man op je rechter CM positie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina