1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jep ik ga altijd tussen de 30 en 59 min zitten anders moet je zo lang wachten

2. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok, 1 is al afgewezen, heb meteen op nieuwe gezet haha doe steeds +600 coins

Bedankt, en speel je trouwens op ps3?

Laatst bewerkt: 9 okt 2011
  3. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    nee nog niet volgende week een ps3 kopen maar ga daarop geen fut spelen zonde geld :)

4. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik zit wel op ps3 mensen zijn gierig en accepteren niet hahaha, maar ehh ik blijf proberen begin eerst bij spelrs die rond de 5k weggaan maak ik zon 3.5 k winst miss zijn dat noobies

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is er iemand die een UT code verkoopt, van de Ultimate Edition?

Ik weet er een goede truc mee, zodat je héél veel pakjes kan krijgen _O_.

6. wonkyfurball

wonkyfurball Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geef is link van een vid hoe dat moet of hoe gaat die truc

7. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook voor ps3 en nee sorry heb hem al gebruikt maar kan je vertellen in pm?

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als iemand mij een code voor de pakjes geeft, vertel ik hem misschien ;).

9. UltimateTeam11

UltimateTeam11 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zon code maar ik heb wel ps3 dusjah

10. Generaal

Generaal Member

Leuk Bevonden:
    0
    Siemenn, die truucje waar je het over hebt is een exploit. En je krijgt er een permanente ban door als ze erachter komen, stond ook al op het Fifa forum. Ze verliezen daarmee inkomsten, en in het verleden heeft Microsoft zulke mensen ook van hun Xbox live geweerd, in Fifa 10. Vooral doen, ik zal er niet wakker van liggen.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, als je weet hoe het moet, zal er niets gebeuren hoor. Ben maar niet bang. Maar als het illegaal is, dan zal ik er niets meer over zeggen, want dat mag hier niet ;).

12. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Dacht je nou serieus dat zoiets legaal is?

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice, eindelijk geluk in een pakje. Touré CM 3-4-3 en Barry. Touré is al zo'n 35k waard!

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Niet legaal, maar het is gewoon een fout van EA. Als zij een bug maken, net als die 'free-gold-pack-glitch' die je kreeg bij het openmaken van elk pakje met MS.. Toen konden ze er ook niets aan doen, omdat het een fout van hun zelf was.

15. Generaal

Generaal Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat ik er ''bang'' door wordt? Beter lezen, dat staat er namelijk niet. En ook deze exploit kunnen ze traceren, net zoals de ''disconnectie'' tijdens het kopen van een kaart trucje, dat in het verleden geresulteerd heeft in permanente bans.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je luistert iets te veel naar de verhaaltjes die mensen naar buiten brengen, want er zijn een heleboel mensen die wél weten hoe ze bepaalde dingen moeten doen en nevernooit gebanned worden voor zoiets.

17. Generaal

Generaal Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik luister nergens naar, laat conclusies trekken maar aan andere over. Wat een ridicule onzin. Jij bent diegene die hier komt bedelen om een code om daarmee gebruik te maken van een exploit (ook in dat andere Fifa topic). Daarnaast heb je toch echt een plaat voor je kop als je denkt dat ze niet op hun servers dit soort dingen niet kunnen analyseren. Als een klasgenoot van jou elke keer door een rode sein rent van een spoorwegovergang betekent dat niet ''direct'' dat de mogelijke gevolgen niet voor mogelijk gehouden kunnen worden. Een drogredenering constateer ik hier. Debiel.

Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  18. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Waar het uiteindelijk om gaat is dat dit soort fouten het spel verzieken.

In mijn ogen ben jij daar dan verantwoordelijk voor. Hetzelfde als mensen die het online spelen verzieken door op die back-knop te drukken.

Maar goed als jij nog trots kan zijn op je team/statistieken móet je het zelf weten.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, ik heb de eerste week (en nu nog steeds 50/50 kans) niet in kunnen loggen op FUT, door fouten van EA, terwijl anderen dit wel konden. Dat is ook oneerlijk. Op bepaalde websites staat deze exploit al en deze wordt door een héle grote groep FIFA-spelers gedaan, net als iedere andere glitch in de vorige jaren. De 'free gold pack' glitch van vorig jaar, maar ook de 'fitness glitch', 'contract glitch', de 'take over your opponents team' (zelf nooit gebruikt, zou ook niet weten hoe, trouwens). Ik ben dan liever geen haar beter en gebruik deze glitch ook, en krijg zo ook mijn deel van de spelers die de rest ook krijgt, dan dat ik heilig blijf en er niet aan mee doe. Ik heb al twee jaar achter elkaar veel geld bij elkaar gesmokkeld met FUT, dus als ik uiteindelijk veel coins kan krijgen, op welke manier dan ook, dan doe ik dat het liefst ;).

20. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook verboden als je op een 2 e account so een premium code gebruikt en dan o erzet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina