1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja ik twijfel of deze opstelling me wel lekker ligt. Vorig jaar speelde ik 41212 en daarna 4312.

Serie a heeft in mijn ogen alleen niet echt veel spelers voor een 41212. Vargas/elia/lavezzi. Andere kant Krasic en misschien Maggio.

Ik moet zeggen een 41212 bpl team is ook wel aantrekkelijk, veel goede snelle wingers daar.

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga terug naar de basisschool kneus en ga de tuin van je oma schoffelen voor een stuiver in het uur, verdien je waarschijnlijk meer.

3. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik ben het eens dat er weinig keuze is, maar lavezzi en krasic zijn wel goede wingers hoor!

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Eens, alleen lavezzi zie ik meer als een lw of lf. Lm komt die toch wat te kort.... En een 4321 in de seria a zou zonden zijn.

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Vidal en Abate zijn echt een partij helden!

Over wingers van de Serie A: Elia en Vargas zijn echt super relaxte Links middens!

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Vidal blijft natuurlijk in de basis. Abate gaat er pas uit als Maicon er is....

Elia is rete snel he? En Vargas is de ideale man voor 41212. Verdedigend staat hij z'n mannetje. Volgens speelt die ook vaak als LB bij La Viola.

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Elia is echt snel en heerlijk naar binnen en dan schieten (schieten is maar 68 maar hij schiet echt geweldig)

Zelf is me rechterkant Liga BVVA omdat ik de RM's tekort vind komen en de spitsen ook in de Serie A.

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    En Pato in de spits dan? Is ook wel een baas toch?

Hoe speelt Taiwo? Die wil ik ookm nog hebben. Maar momenteel kost die 16k. Nog iets teveel van het goede...

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Pato is wel prima maar zelf heb ik liever Karim Benzema.

Taiwo is de coins nog steeds niet waard naar mijn idee (heb hem wel) zelf ook Balzaretti gehaald en zodra die IF mocht worden word Taiwo vervangen. Taiwo is snel maar verdedigend vind ik hem ondanks zijn stats niet echt lekker en hij heeft de draaicirckel van een Boeing 747. Maar me verdediging rust toch eigenlijk op Silva en Chielinni dus de snelheid is wel lekker voor opkomend voetbal!

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oke dan laat ik Taiwo nog even voor wat het is. Chiellini en Silva zijn must haves voor een serie A team. Wacht alleen nog even tot de prijzen iets gedaald zijn. En ik vind snelheid in het centrum minder belangrijk dan op de flanken. Dit in tegenstelling tot FUT 11. Heeft te maken met nieuwe verdedigen denk ik dan....

Zelfs Samuel van 85 wordt weer aanlokkelijk hierdoor!!

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Vind het juist belangrijker. Meeste spitsen zijn echt te snel anders!

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Echt? Ik speel met m'n Russisch elftal met 2 langzame cb's maar heb er veel minder moeite mee als vorig jaar.

13. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik heb op dit moment dit team:

-----------De Sanctis------------
    Abate--Gamberini--Chiellini--Balzaretti
    --------Cambiasso/Vidal---------
    --Krasic-----------------Elia-------
    ------------Boateng/Zarate-------
    --Miccoli----------Cisse-----------

Heb nog ongeveer 70k over, maar wacht nog eventjes met verdere aankopen.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik had net bijna Sameul gekocht voor 8000, alleen miste ik hem op een haar haha best klote.

Anyways, ik heb ook een Serie A team en die van mij speelt echt fijn. Niet al te duur en gebruik veel combinatie werk en de flanken met Giovinco. Formatie 4-2-3-1.

Zelf kan ik niet op de web-app komen en weet ik de namen van mijn verdedigers niet.. Het zijn iig twee snelle negers op de flanken en twee redelijk snelle sterke CB's.

Met als CDM's De Rossi en Vidal, dan daar voor Emanuelson, Zaraté (topper!) en Giovinco (erg fijn aan de zijkant) en in de spits Suazo die er ook veel in legt en sterk is. Ik hoop nu Robino CAM binnen te halen voor 20.000 voor de plaats van Emanuelson, daarna is het weer coins sparen.

15. Diedjuh

Diedjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou de ideale opstelling voor serie a, want Lavezzi is wel fijn op links, maar aan de rechterkant heb je behalve krasic dan een beetje niet zo veel. En er zoon ook weinig goede cm's, eigenlijk alleen goede cvm en cam's.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik speel 4-2-3-1 en heb nu iets van 25 gewonnen, 1 gelijk, 2 verloren. (Tegen o.a. een ultra team met Maicon, Pato, Zlatan etc.)

Verdedigend en opbouwend staat het sterk maar het is echt een pure counter formatie, althans zo speel ik. Veel druk zetten en zodra je de bal heb combinatie aangaan en mensen diep sturen.

17. Martygoeswild

Martygoeswild Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kopen jullie eigenlijk je MSP?

18. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Hahahahah, wie de fuck ben jij en waar bemoei je mee xD? Of voel je je aangesproken... Mooie zin ook : ''ga de tuin van je oma schoffelen voor een stuiver in het uur, verdien je waarschijnlijk meer.'' Say wuuuut 8) 8)??

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja miste helaas ook een goedkope Samuel... En nu kan ik niet meer op de webapp....

Maar heb je Zarate op CF? Ik heb hem als rechter cam, Giovinco als linker.

Volgens mij weet ik wie je lb is. Speelt bij Udinese dacht ik. Erg snel idd. En je RB zal wel Konko van Lazio zijn.... ;)

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zarate op CF ja, speelt wel fijn. Zou inderdaad ook op de CAM kunnen maar zit te denken om daar Robinho te stallen. Of Robinho CF en Zárate op CAM. En ja, die twee spelen bij Udinese en Lazio ja, klopt! Stekelenburg in een andere formatie voor 1000 coins gekocht vannochtend, nice! Beter dan die tweede keeper van Inter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina