1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zal wel gewoon op de site staan hoor, maar uhm, waarom precies? Ze wéten dat dit probleem er is, enorm veel mensen (bijna iedereen?) zit er mee en ze zijn hard aan het werk om het te fixen. Ik praat ze niet goed hoor, want zo'n groot bedrijf zijnde moet je dit gewoon verwachten, ookal is het de eerste keer dat FUT meteen uitkomt.

2. emek10

emek10 Member

Leuk Bevonden:
    0
    93204294238401298309810983091819830 keer dat ik probeer in te loggen en voor de 93204294238401298309810903091819830ste keer is de web fulll pfffffff
    ik begin me nu ook al een beetje te ergeren....

3. Rossi

Rossi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Kan al vanaf half 9 niet meer op FUT, anderen in mijn lijst wel. Lekker bezig EA weer een halfbakken spel wat uitkomt!

4. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet toch iets doen? Ik wil ook wel wat uitleg over het probleem, en ik wil zo snel mogelijk weer UT kunnen spelen, nu heb ik de tijd nog...

5. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de chemistry van dit team?

6. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    100 en iedereen linkt met elkaar. Allemaal Brazilianen op Lavezzi na maar die linkt aan Pato en Hernanes omdat deze 2 in de Seria A spelen.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja maar de personal chemistry zal niet echt perfect zijn bij iedere speler toch? Wel allemaal dezelfde nationaliteit, maar zeker niet allemaal met dezelfde competitie, dusja.

8. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Zit er in FIFA 12 wel verschil tussen 11 en 9 dan. In 11 merkte je daar toch niks van?

9. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zet wel me wekker om het uur om me webapp aan te houden de komende nacht :p ik wordt echt gek ervan dat ik overdag niet online kom.. hopelijk veranderen het snel

10. Seh

Seh Guest

:lol:

11. Diedjuh

Diedjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. MarkieMarkie

MarkieMarkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welk tijdstip maak ik de meeste kans om in te loggen via de Webapp?

13. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  14. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal 9 personal chem hoor. Hoger dan dat haal je niet. Als iedereen ook maar enigzins linkt en goede positie en formatie heeft kom je al op 9 personal chem uit. 11 personal chem kan niet meer gehaald worden in fifa 12.

15. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Are you freeking kidding me? Zelf om 8 uur is het maximale gebruikers bereikt.

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Word eigenlijk een beetje strontziek van al die cheaters en disconnects.

5-0-5. Waarvan ik 5 potjes normaal heb kunnen spelen en 4 daarvan met zware lag wat uiteindelijk resulteerde in een disconnect. Mijn god, EA get your shit together want dit is niet leuk meer. De enige echte verlies pot was met 2-1 ( in de 90ste minuut, penalty ) van iemand die Messi, Villa, Iniesta, Xavi, Fabregas, Puyol en de hele Real Madrid / Barcelona meuk bij elkaar had...

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zelf gisteren me serie a team verkocht. Di natale leverde veel op maar heb if miccoli maar gehouden want die is lekker aan het stijgen.

Momenteel als gouden spelers voor me team Zlatan (Wat kan die vent schieten!) Benzema, jesus navas, Vidal en Vargas. Vanmidag lekker chielinnie kopen.

Heeft iemand nog een lv 433 Mertens if nodig? Had er een voor tien opgpikt dis kan hem ook discarden zonder verlies maar denk misschien maak ik iemand blij. Stuur maar een pm voor 12500 is hij voor jou

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Echt waar? Gelukkig tot op heden nog geen last van lag of disconnects. Moet wel zeggen, speel vaak pas na 22.00. Sta nu op 10-0-2

Waar ik de 1e pot kansloos was. Hapte steeds en m'n slome cb's werden stront gerend door een counterende Pato....

19. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    pfff wat een schijt webapp!

20. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ookal refresh je 10000x keer, je komt er niet doorheen.. Had echt me wekkertje moeten zetten :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina