[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die bug schijnt er nog in te zitten, maar ik speel 4-3-1-2 he...

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    oh ja tuurlijk haha,

Heb je nou verder nog andere teams?

Ik heb dus die BBVA team maar ik zit enorm te twijfelen wat te doen, wil graag naar Serie A maar ja, lagere rating met spelers, heb nog 600k over dus ik weet niet wat te doen, kan alles verkopen en dan IF Ibra kopen want die wil ik echt graag hebben

3. Marvilliosa

Marvilliosa fanfreakintastic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook met een russisch team.
    Ik speel met Doumbia IF, Eto´o, Danny IF, en gewoon voor de rest de spelers die je moet hebben.
    Ik speel 4-1-2-1-2.
    Op RM heb ik Bystrov (78 ) staan. 94 pace, echt superchill.

Ik vind het ook wel fijn dat de 5 meest aavallende spelers in de basis een ronaldo flick kunnen.

4. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Siemenn, maak je inbox effe leeg in je PM's :)

5. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een BPL team een Braziliaans gouden team,Braziliaans silver teame en een Nigerians team...serie A team heb ik laatst verkocht...het liep voor geen meter bij mij.
    Mijn Favoriete team is toch wel het zilveren Braziliaanse team, speelt heerlijk.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Done! :)

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Wat vond je dan niet lekker aan je serie A team, welke formatie speelde je . Ik merk nu dat ik tegen een maat van me speel die echt goed is dat wanneer ik 4-1-2-1-2 speel dat hij er echt moeilijk doorheen komt, ik speelde eerste 4-4-2 maar daar ben ik dus vanaf gestapt

8. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik gebruik hem ook met huntelaar en lw if mertens midden veld ac milan bommel seedorf en emanualson. en dan verdediging serie a :cool: opzicht lekker ga alleen mertens verkopen en misschien ibi ofzo kopen. Of serie a lw en dan cavani als spits ofzo je kan er opzich een leuk team mee maken is alleen veel puzzelen haha:)

9. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heb je in dat team? Mijn team ziet er zo uit:

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#bL2sgmu6bbXDH

De duurste speler is Maikon Leite. Die kocht ik voor 120k maar hij is nog meer waard. Ik wil nog wel Marlos halen en misschien Cicinho omdat die 4* heeft en 90 pace. Verdedigend is hij wel wat minder dan Nei.

Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  10. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom koop je ze niet in de goede formatie? Daarnaast zou ik ze ook positie trainen waar dat nodig is.
    Maikon Leite op RM is ook een beetje zonde. Op RW heb je veel meer aan hem.

11. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze bijna allemaal gekocht op de 59e minuut en een aantal heb ik uit pakjes gehaald. Ik speelde eerst 4-2-3-1 maar ik ben overgestapt op 4-1-2-1-2 nadat ik Maikon Leite had gekocht.

Ik wil eerst mijn team af hebben voordat ik ze in de goede formatie en positie koop. En als ik Maikon Leite op RW wil hebben moet ik mijn formatie en de posities van andere spelers weer veranderen. Ik wil eerst kijken of hij op RM goed speelt.

12. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In een silver pack of een gold pack? Mijn beste spelers uit pakjes tot nu toe zijn IF Boateng, Casillas, Modric en El Shaarawy (in een bronze pack!) Ik koop veel meer bronze en silver packs dan gold packs, daarom heb ik nog niet zoveel goede gouden spelers gekregen.

14. Zinu

Zinu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is die Maikon Leite in vredesnaam zoveel waard?

15. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb ook weer een zooi bronze pakjes geopend, weer een Rare silvere speler. LB 74 Griek uit Griekenland

16. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is zeg maar de Geovanni van FUT12 (dat betekent dat hij de duurste NIF silver is) 5* skills, 91 pace, 70 shooting waaronder 80+ shot power en 82 dribbling.

Het is altijd leuk om een rare zilveren speler in een bronze pack te krijgen. Ik had dus een tijdje geleden El Shaarawy in een bronze pack, en ik heb al meerdere 73 en 74 rated spelers in bronze packs gekregen. Maar jij probeert zeker ook die IF Kuffour te krijgen?

17. Dylantijs6

Dylantijs6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook een zooi zilveren premiums geopend. :)

Best was Marcio Azevedo, waarde ongeveer 25k.

18. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    YEP, heb al teveel van die packs geopend, net wel Gardner van Aston Villa , die is 8k, en LB uit MLS met 89 pace

19. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is dit jaar nog iets beter dan vorig jaar. Hij is nog steeds 5* en nu meer pace en meer defending volgens mij. Ik koop vaker normal silver packs dan premiums.. er zit maar 1 rare in maar je hebt meer kans op een non-rare kit die wel wat waard is zoals Kaizer Chiefs home kit, Sounders FC kits etc. Mijn duurste speler uit een silver pack tot nu toe is Wynne, die CB met 96 pace.

Gardner is geniaal, een bronze met 76 shooting _O_

Ik koop nu zelf vaker normal bronzes dan premium bronzes, omdat die goedkoper zijn en in premium bronzes zijn 2 van de 3 rares meestal slecht.

20. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ja dat klopt, die 750 zijn idd vaak slecht, als je een rare krijgt is het toch alleen een contract ofzo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina