1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand nog een leuke speler gehad met happy hour? Mijn beste was Di Maria en 41212 kaartje. 100k erdoor gejaagd, nu weer bijna blut maar ben toch tevreden met m'n team en heb niemand meer voor ogen om voor te sparen. Helaas geen messi gehad.. Zou toch leuk geweest zijn :D

2. FUTTER

FUTTER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

3. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Als je hem alleen voor het BBVA tournooitje haalt en dan team weer weg doet zou ik voor Di Maria gaan. Wil je er mee blijven spelen dan Sanchez. Laatst genoemde is een betere afmaker en spelinzicht (positiespel) is beter. Di Maria heeft een beter afstandschot. Maar ze schelen elkaar niet veel nee..

Net Fred IF uit een 7,5k pakkie. Nog steeds geen Messi maar toch leuk. Steeds als ik 7,5k heb koop ik weer een pakje. Stel dat.. ;)

Laatst bewerkt: 25 nov 2011
  4. FUTTER

FUTTER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kut Ea met hun rot systeem. Ik speel messi-cup. Maar elke keer als de tegenstander mijn team ziet, leaven ze meteen. Gaat er bij mij bij elke speler een contract af, en krijg ik maar 400 coins, en ik ben geen ronde verder. Ik heb dit nu 6x achter elkaar gehad, ik kom dus niet eens verder dan de eerste ronde, terwijl al mijn contracten opraken, wat een ROTSYSTEEM!

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Gister toch maar wat pakjes gekocht. Helaas geen Messi. Maar wel 2x di Maria, Pedro en als bonus Vidic!!

Heeft iemand al eens met hem gespeeld?

6. TictaCNL

TictaCNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maak je allemaal niet zo druk om die IF messi. Ik heb al eens tegen hem gespeeld en heb hem helemaal zoek gespeeld. Messi is sowieso niet zo goed in het spel.

Tip: Maak een 82 tot 83 overall team. Hoge teams krijgen volgens mij een soort van handicap. Ik win altijd van de hoge teams maar als ik verlies altijd tegen een 80 overall team.

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maak me niet druk om hem. Had hem alleen willen hebben voor de verkoop. ;)

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik wil nog steeds die SIF messi(en gewoon in me team en niet om door te verkopen), ik ga steeds meer balen dat ik gewoon ff niet weet hoe ik aan de resterende coins ga komen, ik heb ongeveer nog 1m nodig maar ja, hoe de F moet ik dat bij mekaar gaan krijgen

9. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    moet ik ten eerste wel iemand weten coins aan mij wilt verkopen en ten tweede moet het wel iemand zijn die te vertrouwen in,

11. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Siemenn:D
    Maar als je hem zo graag in je team wilt zou ik gewoon afwachten, nu is hij nog duur maar over één week is hij veel goedkoper;)
    Dus dan heb je nu geld om te handelen of om je team nog beter te maken:thumbs:

12. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Zou je denken dat tie echt veel goedkoper gaat worden,

Ik heb een beetje een doom scenario van afgelopen jaar, ik had IF ronaldo gekocht op Fifa 11 voor 2m, een paar dagen later was tie ineens 1,3m ofzoiets, ik was echt helemaal verslagen daar door, had ineens 0 zin meer in UT

Op hoeveel denk jij dat Messi gaat zijn dan over een weekje ofzo, ik denk namelijk dat er genoeg mensen zijn die Messi wel in een pakje hebben gekregen, staan er gemiddeld per dag toch wel redelijk wat op

Laatst bewerkt: 26 nov 2011
  13. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dit jaar pas echt met FUT begonnen:+
    Maar ik voel me vereerd, de komende dagen zullen misschien nog wat meer pakjes dan normaal worden geopend maar je hebt wel gelijk; iedereen die messi persé meteen wou hebben heeft al pakjes geopend.
    Ik denk niet dat hij zo veel zal zakken want:
    - Het is Messi
    - Stats:D
    - Heel weinig kans om hem te krijgen

Als ik jou was zou ik eens gaan kijken hoeveel hij kost en een bargain vinden, ik ga ook wel even kijken:thumbs:

Ps: als je een bargain vindt, vind ik het niet erg om het verschil in coins die je minder hebt betaald te krijgen :+

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Wat bedoel je nou met die laatste zin . snap em effe niet hoor|:-

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Messi zal niet extreem zakken.

Is super rare maar een paar dagen in de pakjes

Beste speler in het spel

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Messi zal alleen maar duurder worden na zondag, want dan kan je hem nooit meer krijgen.

17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ja precies, daarom. Ik heb gewoon een aantal redenen waarom ik Messi graag wil hebben

1e : ben al sinds me jeugd enorm fan van Barca
    2e : ben al een aantal keer in het stadion geweest van Barca
    3e : Argentijnse voetballers zijn _O__O_

Daarom dat ik het gewoon voel dat ik em nu moet aanschaffen. Denk niet dat er nog een hogere messi gaat komen of wel ??

18. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa inderdaad, als hij na een paar dagen niet meer verkrijgbaar is dan zal hij misschien wel weer stijgen..

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ik heb je terug gepmed he ;)

Vanochtend stond er 1je op voor 2,8m BIN, die was ook ineens weg

20. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal hem nu kopen maar er staan er een aantal op, eentje van maar 2mil maar die duurt nog 13 uur:mad:
    Ook nog een van 3mil die nog 8 minuten duurt en geen biedingen heeft:D

Goedkoopste buy now is: 3.137.000 in een 4-1-2-1-2, koop hem!:thumbs:

Waarom is mascherano opeens 200K of is hij dit altijd geweest?
    Edit: wel in een st positie, maar volgens mij kun je hem in cdm kopen voor 7K en maak je hem dan st
    Ik weet wel niet of er veel mensen zo'n bedrag aan hem als st gaan uitgeven:mad:
    Zal dit kunnen werken???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina