1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    nee das gewoon een truukje zodat je denkt dat het messi is en hopen ze erop dat je die Mascherano koopt voor 200k, haha, gebeurd ook bij Rooney , maken ze Carrick ofzo ineens spits

2. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat er ook nog een in cf positie in formatie 3-4-2-1 voor 2.997.000 maar duurt nog anderhalf uur

Ps: sorry voor dubbelpost, maar het is messi:)

3. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil John Taylor de RM van Shrewsbury kopen in een 4-1-2-1-2 formatie?

4. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ja die heb ik ook gezien, als nou effe iemand reageert op mijn pm's, he siemenn :cool:, haha,

Heb ik heel de dag de tijd om te dealen naar Messi. Ik ga echt springen van blijdschap als ik em heb, och je moest eens weten

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Siemenn, kom eens ff online !!,

sorry voor de dubbelpost, haha

6. TictaCNL

TictaCNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders doe je ff niet zo kansloos. Het is maar een spelletje.

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    :lol::lol:_0/_0/_0/_0/

8. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Hij wil gewoon graag iets hebben, ben je boos omdat iemand plezier heeft
    Serieus zoek hulp;)

@Maver21, hoeveel geld heb je en ga anders nu handelen misschien kan je nog wat winst maken en hoef je minder coins te kopen:D

9. TictaCNL

TictaCNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou een keer gaat leren fifa'en ipv alle beste spelers te willen kopen dan heb je er nog wat aan. Geef je gamertag maar dan zal ik je leren fifa'en.

10. Generaal

Generaal Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn team op dit moment. Zal ik Tevez verkopen en David Villa halen?

11. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem niet halen want zoveel beter is hij niet maar ik heb weliswaar nooit meer dan 60K gehad en dit is mijn eerste jaar FUT dus bepaal zelf of je hem een extra 30K waard vindt;)

12. scotttyboy1703

scotttyboy1703 Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahah met dat stomme bronze pack method al 15000 coins gemaakt in 4 dagen ofzo waarin ik alleen maar die packjes hoef open te maken en ze op tradepile zette hahahah :lol:

13. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke pakjes open je en hoe voor hoeveel verkoop je bepaalde diingen ?

14. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo stom? Bronze packs ftw. :cool:

15. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Dit wil ik dan ook wel weten, krijg zelf bijna niets verkocht vanuit de bronzen packs op de laagste prijs van 150, of doe ik iets verkeerd?

16. afcamarvin

afcamarvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Want jij bent natuurlijk heel goed omdat je IF Messi hebt verslagen! Knap hoor maar waarschijnlijk kon je tegenstander er helemaal niks van.:):

17. scotttyboy1703

scotttyboy1703 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik open zo een 400 packetje 2x per keer dan zet ik ALLES op tradepile zet ik alle spelers niet glimende en contracten en zo zet ik er allemaal op voor 150-200 en dan afwachten fitness verkoopt altijd bij mij en fitness all the team plus 10 die verkoopt dood goed net er een voor 1200 verkocht dus heb ik van 400 1200 coins gemaaktmet 1 ding en zo een koffer alle bless plus 1 verkoopt ook goed dan wacht ik tot ik alles er 2 of 3 keer op heb gezet en dan heb ik sws dikke winst

18. TictaCNL

TictaCNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PM je gamertag maar. Praatjes vullen inderdaad geen gaatjes dus ik zal het je laten zien. :)

19. scotttyboy1703

scotttyboy1703 Member

Leuk Bevonden:
    0
    draait ook om geluk amoo sp van liverpool in pakje gekocht van 400 verkocht voor 2200 net hoyte rb van arsenal voor 2000 verkocht

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Net even IF Maggio opgepikt op me RM positie. Vond de normale al beter dan alle andere rm's van de serie A dus denk de IF is wel relaxter. Vind Krasic zo a relaxt spelen.

Aanvallend me team nu steeds verder aan het versterken. Momenteel IF Zlatan en Miccoli (wil Pato) in de spits, IF Boatang als cam en Elia (misschien Lavezi kopen) en IF Maggio als vleugelspelers.

Verdedigend zit het wel al aardig in elkaar met Balzerettii, Lucio, Chielinni en Abate. Met Cambiasso ervoor en Stekelenburg erachter loopt de verdediging prima.

Als me aanval compleet is hoop ik op IF Balzeretti, komt er een Thiago Silva voor Lucio en een Maicon voor Abate.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina