1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je andere spelers vinden om winst op te maken he.
     
  2. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar iemand met een paar miljoen vertelde me dat je het beste 1 speler kunt kopen ipv allemaal kleintjes, maar ik probeer al heel lang winst te maken op grote spelers maar iedereen gaat over de marge heen:+
    Bij mij klopt dit dus niet, ik ga weer terug naar het kopen van lagere spelers:D
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Crossing op manual, dan kan je de bal overal neerleggen ipv dat automatische kiezen van de computer, wat vaak het bloed onder m'n nagels vandaan haalt. En ook through passes (steekballen) en lob pass (hoge steekbal) op manual, kan je heerlijke steekpassjes geven, in plaats van de standaard neppe passjes.

    Shooting op semi is ook beter IMO, kan je beter richten. Op assisted gaat hij precies richting een hoek, met semi kan je heel ver in een hoek schieten; vaker onderkant lat en binnenkant paal, maar ook recht op de keeper. Veel leuker, en als je het goed kan, kan je onhoudbaar schieten.
     
  4. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat toch alleen maar op offline he?
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Nee hoor, kan ook online en met clubs.

    Schooting op manual is bijna geen doen btw. Dan vliegt de bal regelmatig richting de cornervlag bij een schot. :+
     
  6. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak mijn winst vooral op silvers, maar ik zocht net naar SIF Giroud en ik kwam toevallig 1 tegen voor 12000. De goedkoopste is 16000 dus hopelijk verkoop ik deze voor 15500.
     
  7. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk na lang zoeken een van Persie voor een lage prijs gevonden, nu maar bieden:)
    Degene die zei dat er meer winst te behalen is met hoge spelers, je hebt inderdaad gelijk:D
    Edit: en hij gaat weer weg voor 200K, wtf ik trek mijn conclusie hierboven in:+
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  8. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee nog niet, zal hem ook toevoegen.
     
  9. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft tips voor mij om een team van ongeveer 150k in elkaar te breien voor de formatie 4312 ? De competitie maakt niet zo veel uit Spanje, Engeland, Italie is goed
     
  10. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat de bal altijd achter als crossing op manual staat. Hoe los ik dat op?
     
  11. Fut 11 master

    Fut 11 master -.

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie hier mijn nieuwe team:[​IMG]
     
  12. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Net voor BIN 170k gekocht .
    Had de mijne verkocht voor 190, maar wilde hem toch weer terug geen andere spits kan aan het tippen.

    Teampje vrijwel compleet. Wil misschien alleen nog op RM Robben, dan rechtsback Rafinha en in het centrum Andres Dias. Alleen dan moet ik nog flink wat cointjes sparen. [​IMG]
     
  13. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben misschien aan het zeuren maar ik vind echt geen hoge spelers onder de buy now:+
    Iemand nog een methode waar je met 130k snel winst kan maken:D?
     
  14. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie een team voor 130k dat snel is en waar de voorhoede 4 starr skills heeft, het kan hybrid zijn maar ik wil het liefste geen verlies maken als ik ze verkoop.
    :D
     
  15. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    :x
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Probeer álsjéblíéft eens zelf iets uit, je vraagt echt alles wat je tegenkomt. Aan de reacties van andere members valt ook te zien dat ze zich er soms (meestal) aan gaan irriteren.
     
  17. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, zal het niet meer doen
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, je mag wel dingen vragen, dat is het niet. Maar je vraagt wel echt iedere dag hetzelfde, en vaak zijn het ook nog héle logische vragen, waar je zelf wel het antwoord op kan verzinnen. En die vragen herhaal je dan ook nog 's een paar keer per dag :+.
     
  19. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een antwoord want ik kom er zelf niet uit, iedereen vertelt me dat je vanaf 100k zo makkelijk geld kunt verdienen maar de rest weet je wel;)
    Daarom ga ik me nu storten op een team:D
    Ben meestal erg standvast:+
    Wat is er logisch aan dat iedereen veel te veel voor spelers betaalt xD
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hou je vooral niet in hoor, je houdt het topic lekker levend ;)... Al vraag je wel elke dag hetzelfde en krijg je ook telkens dezelfde antwoorden :p.

    Heeft iemand nog een Nasri 41212 te koop? Heb er 30k voor over.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina