1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het levend houden maar geen logische vragen meer stellen, iedereen blij:)
    Toch deze vraag of iemand een league of land weet waarmee je lekker veel spelers kunt wisselen voor het budget van 130k:thumbs:
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat bedoel ik dus te zeggen, iedereen mag zoveel vragen als ze willen, dat is alleen maar leuk en fijn. Maar je moet wel dingen vragen die je niet zelf kan weten, net als de vragen om blanco een heel team voor je te laten bouwen zonder te zeggen wat je ongeveer wilt, of de vraag hoeveel iemand waard is terwijl je zelf ook even kan zoeken. En misschien ook vragen niet iedere dag herhalen, haha. ;)
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iedere competitie kan je veel spelers kopen voor 130.000 coins. Maar als je een écht goed team wilt, haal je het niet om een goede basis + bank te krijgen voor 130.000 coins in de Premier League en Liga BBVA.

    Ik zeg: Serie A of Bündesliga. Je kan natuurlijk ook Hybrid proberen hé!
     
  4. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is er een die er nog 12 minuten opstaat en er wordt nu 22k geboden, dit is denk ik je beste kans want hij is 33k waard;)
     
  5. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me op dat Doumbia voor zijn stats heel goedkoop is (voor mij budget) en pato en eto'o erg duur zijn:p
    Heb 10 k per speler te besteden en ben toch voor een hybrid aan het zoeken:D
    Iemand die een van deze drie spelers wil aanraden want eto'o klinkt wel als een baas maar dan moet ik de rest van mijn spelers voor minder inkopen
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    IF Doumbia is een BEEEAAAASSSSTTTTTTT.
     
  7. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhum de IF ja, maar die kost 70K xD
    Als ik 300k heb is hij de eerste die ik in mijn team haal maar is hij zoveel verschillend van doumbia regular,
    zo niet dan is doumbia regular een BEEEAAAASSSSTTTTTTT
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het scheelt wel, ja.
     
  9. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Podolski is het beest van ut12 niet normaal !!!
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben in het bezit van IF Doumbia. En ja de man is een beest.
     
  11. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met deze hybrid squad:http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#cDUEESu7bb60x
    Maar ik wil liever geen Russische league/ Chileens middenveld, dit doordat ik al een Russische league voorhoede heb (2/3 ) en ik kan veel betere spelers kopen dan spelers uit Chili:+
    Kan je ook gewoon een totaal ander middenveld pakken maar waardoor het middenveld samen weer heel goed is, dacht dat ik dit in dit topic had gezien:)
    En mijn vraag hierbij is of (is al gevraagd volgens mij maar vind het niet meer:p) ze wel goed overspelen met de rest van het team want mijn middenveld heeft dan geen enkel verband met mijn aanval.
    Welk land/league heeft goede middenvelders,doordat mijn aanval zo weinig kostte heb ik nog 116k te spenderen:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2011
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt er iemand hier met een Bundesliga team?In FUT 11 is me dat wel bevallen_O_, dus ik ben benieuwd of dat in 12 weer lekker is.
     
  13. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    In FUT 11 speelden wij allebei met dat TOTY team. Toen was TOTY Gomez echt abnormaal. Zo goed is het allemaal nu niet meer. Ik heb het best mogelijke Bundesliga team gehad in 4-3-1-2 (behalve Gomez IF) en ik vond het wel weer fijn spelen. Gomez is alleen echt een stuk minder dan TOTY vorig jaar. Hij is erg sloom en draait heel langzaam. Middenveld met Gotze, Schweinsteiger, Muller en Ozil was wel heerlijk.
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb er ook naar zitten kijken. Alleen vind ik het kwa spitsen niet echt je van het. Ik hou van een spits die een lekkere dribbel heeft en wat stars voor skills.

    En naar mijn mening missen ze een type vidal. Ballack en schweinie zijn vrij traag.

    En om het beste uit Ribéry en Robben te halen moet je 433 of 4321 spelen. Maar dan krijg je dus het probleem op et middenveld. Vind gotze en kagawa echte cams.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2011
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zelf me nederlandse zilveren gister een beetje uitgebreid. Die donk en Bruma spelen toch wel heel erg lekker. Wat zou ik die graag IF zien. Die Sarpong speelt trouwens ook een partij lekker. Nu maar sparen voor een drenthe (te duur) en een el kabir.
     
  16. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een code gehad voor ultimate team van 16 tekens voor fifa12 voor de 360. Waar moet deze ingevoerd worden? Redeem code moet namelijk 25 cijfers zijn, maar volgens wehkamp is dit de juiste code.
     
  17. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben bezig een redelijk cheap BPL teampje erbij te bouwen.
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cXvPKC2gbb62V
    Op de lege CB komt Luiz nog. De middelste CM heb ik niet op bezuinigd, = dus Toure.
    Nu twijfel ik over de CF (wil ik ook niet op bezuinigen) Hij moet een goed schot en goede pass hebben. Zit zelf te denken aan: vd Vaart / Silva / Lampard / Drogba / Suarez / v Persie / Tevez /evt. Arteta (goedkoop!) Dus geen Nasri of Modic!
    Iemand een goed idee door ervaring? Pace maakt niet uit want dat hebben de spitsen al zat.
    Zelf lijkt Lampard me wel wat al vraag ik me wel af of hij niet te verdedigend is om op de CF te staan.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2011
  18. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met de Silver RM Maikon Leite?Speelt ie lekker, heeft ie skills?
    Zal haast wel, want hij kost minimaal 150K

    @ Vegeta: welke formatie speel jij met je Silver Dutch team?
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2011
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ontvang 12 FIFA Ultimate Team gold packs. Twee per maand, gedurende zes maanden:

    66ML-2E5S-49ES-XXQF
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Amersfoorter, ik zou voor Robin of Silva gaan. Voorseel ban robin is, goed schot, goede dribbel, technisch en lengte. Silva is sneller, nog betere dribbelaar, alleen een stukje minder sterk. Vd vaart zou ook kunnen maar is redelijk lui... Workrate low medium. Tevez kan ook maar die zal behoorlijk vermoeid zijn omdat hij een werkpaard is.

    Overigens ga ik ervan uit dat je 4312 speelt.... Zit op m'n werk kan niet op de ea site.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina