na een tijdje pauze toch maar weer begonnen met fut, team is uiteindelijk geworden; http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#BzjXtWWYbcdR2 twijfel alleen nog over nieuwe spits; v. Persie of Torres?
FIFA 12 Ultimate Team - Team of the Week 14 -21 December GK: Vorm, Swansea City - 79>82 CB: Puyol, FC Barcelona - 86>87 CB: Moisander, AZ - 72>79 CB: Onyewu, Sporting CP - 73>74 LM: Etherington, Stoke City - 80>83 CDM: Busquets, FC Barcelona - 83>85 LM: Nani, Manchester United - 85>87 RAM: Danilinho, Tigres U.A.N.L. - 74>74 ST: Podolski, 1.FC Köln - 83>85 ST: Pazzini, Inter Milan - 83>85 ST: Klose, Lazio - 81>85 SUBS GK: Forster, Celtic - 72>74 CB: Sankoh, FC Augsburg - 71>74 RM: Kadir, Valenciennes FC - 66>73 LM: Zieńczuk, Ruch Chorzów - 63>71 ST: Dost, SC Heerenveen - 70>74 ST: Pantelić, Olympiacos CFP - 75>79 ST: Kienast, Sturm Graz - 70>74
Dost Vorm Pantelic RAM: Danilinho, Tigres U.A.N.L. - 74>74 - Logisch Daarnaast ben ik wel benieuwd naar Sergio Busquets, Nani, Klose en Pazzini
Klose komt ook echt altijd in vorm hè! Zitten wel een paar leuke (dure) spelers tussen. Denk dat dost de man is voor een zilver nl team.
Misschien iets te sloom. Beetje jammer dat de classico er was deze week want ea ziet natuurlijk kans schoon om barca ifs te maken. Beetje jammer dat de serie a hierdoorzijn if lb mist en de ligue 1 sisokhk van toulouse if mis loopt. Dat was een beest geworden.
Gisteren 3 packs geopend. Eerste pack: Gotze, oftewel niets waard 2e pack: Bale (37k) 3e pack: MESSIIIII !!!! )) ik was ongelooflijk blij
Nagatoma van Inter. van het weekend gescoord + goede wedstrijd + clean sheet. En Gisterenavond toevalig ook enige doelpunt gescoord bij een inhaal wedstrijd!
Heb deze keuze paar dagen geleden ook moeten maken en ik heb gekozen voor Modric. Nog geen moment spijt van gehad, Silva is misschien wel de leukste speler om mee te spelen maar te licht in combinatie met van de Vaart en Sneijder als mijn andere twee middenvelders. Dus als je andere middenvelders fysiek sterk zijn dan Silva, zo niet dan Modric.
dit is mijn team nu: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dzigeEWfbcd1m robben staat nog op trade dus er komt nog zon 280k bij wie zouden jullie vervangen, ik ben zelf aan pique en iniesta aan t denken?
Ik zat nu weer een beetje te denken en dacht ik kan ook xAbi vervangen voor xAvi en ozil voor fabregas valdes Casillas Perea piqué ?? Denk dat dat t beste is dan moet ik wel alonso en ozil verkopen maarja