[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geen idee, ik koop geen pakjes meer, haha. Post trouwens ook ge-edit hierboven.
    Edit ja, het is nu happy hour zie ik net.

Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  2. mitta1992

mitta1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch weer geprobeerd maar weer niks ...
    wel 12.5k weg :mad:

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Okay, ik toch maar 's proberen met Happy Hour.. Net wat MS points gekocht, wel weer €25,- armer maar ja. Ga denk 3 pakjes kopen ofzo. Eerste pakje o.a. Pepe, Arbeloa, Garneiro, Pablo Hernandez.

4. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je alleen meer kans op IF's in die 25k pakjes:mad:
    5k te weinig, even 2 7.5jes proberen

5. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Lavezzi nou echt de 14k waard? Hij is natuurlijk snel, kan goed dribbelen, maar z'n finishing en curve vind ik maar matig...(75)

Voor IF Lavezzi heb ik geen geld.

Edit: Nou, heb 'm voor 10k met 25 contracts op de kop getikt :9 Ik speel er een paar potjes mee, en als ik 't niks vind gaat ie voor 14k de trade pile op :+

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zlatan IF is toch maar op de tradepile gekomen.

Hij speelt heerlijk maar uiteindelijk als ik er echt realistisch naar kijk dan is hij niet heel veel beter dan de normale maar wel vooral heel veel duurder.

Zelf nu maar me liga bvva team aan het uitbreiden. Voor het geld van Zlatan komt er nog een IF Higuain en een Messi voor me rechter CAM.

Team word dan

-----------SIF Higauin---------

Benzema----Fabregas------Messi

--------Alonso----IF Busquet----

-Marcelo--Pepe---IF Ramos--Dani Alves

-------------Keeper (nog geen coins voor dus even sparen!)

(voor iedereen over Benzema --> Vorig jaar en in de spits gehad en in de cam en speelt op beide echt super. Benzema kan alles boven cm!)

Edit: @ Calias --> Lavezi speelt heerlijk maar finishing laat af en toe te wensen over! Aan de andere kant soms schiet hij er ballen in!

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vind je Higuain zo fijn? Ik vind Benzema altijd veel beter, omdat Higuain zo 'traag' is naar mijn gevoel. Dan kan je van het overgebleven geld ook meteen een keeper kopen, want SIF Higuain zal wel duur zijn. En misschien een andere LAM?

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zijn geen andere Snelle LAMS!

Higuain was vorig jaar zeer prettig!

Misschien Ozil (heb al links poot) of Kaka (te sloom!)

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Yeahh, nice. Weer het toernooi gewonnen in één sitting. Krijg ik een message dat je met snelle spelers geen skills nodig hebt. Yeah right. :emo:

Heb nu 83 - 1 - 19 en 115k coins!

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Zo net ff happy hour meegepikt... En dan trek ik me toch een lekker spelertje. Ene Ronaldo...... ;)

11. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lucky, die Ronaldo, onbekend mannetje
    Levert je toch maar zo'n 700k op

:+

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Yep echt een heerlijke pull. Maar die man is zo beestelijk goed. Stats om van te watertanden. Helaas kan ik er niks mee. Vind de Spaanse Comp niet echt fijn.

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ben benieuwdof me zlatan vanmiddag weg is als ik thuis kom. toen ik zat te kijken wat hij deedzag ik er een gaan voor 850 buy now dus heb hem er lekker voor 875.000 op gezet. Toch dikke winst op hem gemaaktals hij rond dit bedrag weg gaat.

Wou al hele tijd messi hebben maar vooral IF Ramos trok me gisteren over de streep. Lekkere stats en zo te zien een waardige vervanger voor me standaard thiago silva dus kan ik messi er lekker in bouwen en ook me grote held benzema. Ben volgens mij nog blijer met hem in me team dan messi. Zeker met pepe ook in de verdediging ernaast. Speelt altijd al lekker maar had nog niet naar ze pace gekeken maar 75 is veel!

Ben benieuwd wat busquet gaat doen. Niet al te hoge pace maar voor 30k ( kut formatie maar niemand bood) kan je weinig miskopen. En anders koop ik gewooon een diara.

14. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hangt ervan af hoe je ze gebruikt. Er zijn mensen die alleen maar met snelle spelers rennen en voorzetten of tramp goals maken (ook wel cutbacks genoemd) Ik las net dat je die zelf ook scoort. Persoonlijk vind ik dat maar een goedkope manier om te scoren. Ik schiet in dat soort situaties altijd zelf.

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zijn dat die tickie terug? Dat je me zijn tweeen op de keeper komt en dat je dan tikkie kan doen? Nou misschien als ik vijf nul voor sta dat ik hem niet afleg of als er een verdediger bij loopt dat ik zelf schiet maar een doelpunt is een doelpunt.

Als ik net twee verdedigers heb uitgekapt en ik kom daardoor 2 op 1 dat kan je zeggen wat je wilt maar dan heb ik al genoeg goeds gedaan en wil ik me doelpunt!

En als ik er met een een tweetje langs kan omdat mijn speler sneller is dan doe ik het ook trouwens. Moet je de 1 - 2 maar afdekken.

Mooie is dat ik hem vaak opzet zodat de speler eijst vam geef hem mee en vaak lopen die dwazen dan mee zodat het een gewone pass is en je gewoon door kan lopen.

Maar nogmaals je kan wel zeggen ja schiet zelf etc omdat je misschien verwacht dat wij zeggen dat je nobel bent ofzo maar negen van de tien keer doet je tegenstander dat niet en dangaat hij er met de puntjes vandoor!

16. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hoezo? Vaak komen mensen als dolle honden uitrennen met hun keeper, lekker een tikkie opzij hoor (want stifts zijn niet heel effectief bij fifa 12). Als mensen niet uitkomen wordt het vaak gewoon een shot. Maja de één vindt het goedkoop als je met snelle spelers speelt en scoort uit een counter. Kan je ook zeggen als je speelt met Zlaten, beresterk en shiet uit elke stand alles erin, ook goedkoop kan je zeggen.

Het goedkoopst is die rare scheidsrechter, perfecte tackles op de bal zijn kaarten, helemaal niks aan het handje zijn strafschoppen (ooh ik heb er een paar tegen gehad, maar een stuk meer voor), die dan toch makkelijker te stoppen zijn dan je zou denken, tjaa zo blijft er altijd wat om te zeuren natuurlijk. Net als dat kleine mannetjes als Chicarito bereverdedigers van de bal afzetten.

En voor de rest sluit ik me bij Vegeta aan, maar iedereen moet spelen zoals hij dat zelf lekker wil (behalve dan bij een 1-0 voorsprong achterin rondtikken en ander onsportief gedrag).

Laatst bewerkt: 20 dec 2011
  17. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het gewoon een goede aanval is waarbij de verdediging weg wordt gespeeld kan ik er mee leven, maar als iemand met 2 snelle spelers gaat counteren en dan zo'n goal scoort vind ik het irritant. Ik vind het veel leuker om zelf te schieten in zo'n situatie, en meestal gaat hij er dan ook wel in.

18. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ook mensen met een beestenteam van 86 en dan een LB en RB van 78 ofzo, met een pace waar je u tegen zegt :emo: Ook al zijn hun defending skills heel laag, lijkt het soms wel alsof het kunnen bijhouden van je snelle aanvallers het enige is wat bij fifa meetelt :'-( (alhoewel dit een beetje een hypocriete opmerking is :+)

@Vegeta: Je hebt inderdaad gelijk. Lavezzi is lekker snel, maar voorlopig laat ik 'm er het liefst in knallen door Forlan (en binnenkort waarschijnlijk Di Natale) :+

Laatst bewerkt: 20 dec 2011
  19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hoezo? counter zelf ook heel vaak maar meestal is het dat ik die bal aanneem in me zestien. Dan bereik ik me spits en die moet of een actie maken om de counter actief te houden want er staan er altijd nog twee verdedigers. Of hij moet hem terug geven maar dan is alle snelheid eruit en word het gewoon weer voetballen.

Maar als hij de actie maakt en door kan lope en intussen rent die andere spits of speler ook oppeens mee( komt uit mijn zestien) en ik kan hem afleggen dan doe ik dat echt. A hij had beter moeten verdedigen en B Als mijn tweede spits sneller is bij goal uit eigen zestien dan meestal de twee vleugelverdedigers die dasr stonden op de middenlijn dan doe je wel echt iets verkeerd.

Ondanks dit schiet ik hem ook regelmatig met lt door de keeper heen trouwens. Maar niet elke spits doet dit lekker. Vprig jaar was elke skill schotje een goal. nu hebben ze hem verdomd vaak met de wat mindere spitsen.

20. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina