1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckystrikert

Luckystrikert Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog coins in de aanbieding? pm me!

2. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Komt er nou nog een TOTY uit en wanneer?

3. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een spitsenduo die samen max. 100k kosten. Dus als iemand 2 spitsen weet ( die samen wel 9 chemistry hebben) LET ME KNOW!

4. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Aguero - Balotelli

5. DutchSoccerxx

DutchSoccerxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb mn bundesliga team verkocht en heb nu zo'n 235k.
    wie weet een leuk team in 4-1-2-1-2? MAG hybrid zijn. Hoop op een reactie!

6. RobertNL

RobertNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Torres is ook een slechte speler. Is drogba beter? Maak die de kansen wel af?

7. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 500 daily gifts coins gekregen vandaag....interesse?:lol::lol::lol::lol:

sorry, flauw

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Iedereen die vraag bouw een team voor mij. Waarom probeer je het niet zelf? is soms nadenken maarkom op. Probeer een stuk en vraag wat wij weten vinden en denken.

9. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik vind hem echt heerlijk spelen, maar hij schiet zo verschrikkelijk veel op de paal, echt niet normaal meer.Je moet sturridge proberen....

10. DutchSoccerxx

Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg welke competitie he;)

11. RobertNL

RobertNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga van persie halen als hem verkocht heb denk ik. Torres als die een x schiet is die altijd zacht of naast. Maar aurgo (ofzo) is wel een beest.

12. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb v persie gehad op CAM, daar viel hij tegen, Anelka heeft hem gewoon uit de basis gespeeld.Maar Torres schiet niet zacht hoor.Maar je hebt volgens mij spelers die fucked up zijn.
    Zo had ik verleden jaar IF balotelli die echt veel slechter speelde dan de normale, hetzelfde verhaal met de IF Saha .Ik had toen Sneijder TOTY, nou man die kon echt niet schieten, kwam geen normaal schot van z'n schoen af.Echt heel raar, omdat veel mensen hem hypte.Hetzelfde kan jij hebben met torres.

Edit: dat 25K players only pack is echt crap.12 players 3 rares...heb je max 4 a 4,5 K coins als je discard.Als je 15K Jumbo pak neem heb je ook vaak 3 white shiny players en kaartjes die tussen de 1000 en 2000 coins opleveren.naar mijn mening kan je dus beter de gewone jumbo kopen.Of is het echt zo dat ze in players only pack echt meer toppers gedaan hebben?

Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  13. DutchSoccerxx

Leuk Bevonden:
    0
    dit wordt wss mn team in 4-1-2-1-2:

----------cavani---pato-----------
    --------------robinho--------------
    --lavezzi----------------hulk-------
    ---------------cambiasso-----------
    --abate---chiellini--lucio--maicon--
    ---------------Julio Cesar-----------

Goed?

14. RobertNL

RobertNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aguro,David silvan,Terry,Chech,Fredinand,Cole,Evra,Nani,Bale,Wallcot IF Carrick, Narsi
    Wat is hier fucked up aan?

15. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Net IF Samba voor 28k opgehaald voor me PL team terwijl hij er alleen maar voor 35k+ opstaat, denken jullie dat ie nog gaat stijgen?

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wat Danny zegt klopt. Ik zweerde bij de normale López. Die man kwam if. Ik dus meteen kopen. Bakte er helemaal Nijs meer van. Kreeg z'n krul schoten er gewoon niet meer in.....

Torres' was vorig jaar m'n favo spits. Samen met drogs waren ze niet te houden. Nu heb ik zlatan pato. Werkt ook erg sweety.

Leuk voor een polletje;

Wat zijn jullie beste of meest gevreesde spitsen in fut 12?

1. Aguero ( die man is niet te houden, dribble, snel, goed schot en beresterk)
    2. Etoo. Beest
    3. Zlatan (erg sterk, heerlijke schot en dribble om van te houden. Is alleen niet echt snel.)

17. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik had er vanmiddag 2x 25k Packs gekocht en IF Park en Sergio Ramos eruit gekregen, klein beetje winst dus maar het Risico is wel redelijk groot.

Aguero sterk?? Haha neverr, Eto'o nog nooit tegen gespeeld en Zlatan heb ik nooit moeite mee gehad,

Mij Top 3 is denk ik:

1 Benzema: Ik weet niet waarom maar tegen hem heb ik altijd moeite, hij is Snel, goede dribbel, kan goed koppen, en met links net zo dodelijk als rechts.
    2. Pato: Eigenlijk zelfde als Benz alleen wat Sneller maar van de andere kant minder sterk.
    3. Welliton: Irritante spits die goed kan koppen, schieten en ook nog is vreselijk snel is. Ideaal voor de pacewhores en ook tegen hem heb ik het altijd lastig, tijdje terug flink pak slaag gehad van een gast met Welliton en Doumbia in de spits.

18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, jij zegt dat Torres alleen maar rolletjes schiet.Bij mij schiet ie ze keihard tegen de paal en soms ook wel in doel hoor.Ik had dat verleden jaar met spelers.Met TOTY Sneijder die geen fatsoenlijk schot kon lossen...dat heb jij met Torres

19. RobertNL

RobertNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#fHVsMv5ibcm6N Dit is mijn team. Zijn er nog tips? heb nog 18K te besteden.
    Dat kan ook ik geef hem nog maar een kans :p

20. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle 3 gehad en met alle 3 had ik niet zoiets van WAUW.Ik vrees geen enkele spits!Ik heb ff een paar wedstrijden met C. Ronaldo in de spits gespeeld en 90% van wat hij op doel schoot of kopte zat erin...ja dat is mn favo spits, ook al heb ik er maar 5 of 6 wedstrijden mee gespeeld.
    Wat ik bijvoorbeeld met Agbonlahor heb is dat hij heerlijk speelt en veel assists geeft en makkelijk met zn hoofd scoort(pacewhoring!!!), al zou dat niet moeten volgens zn stats.Showunmi is ook grote held.Ik ga denk ik weer met hem spelen in mn gold team.Mensen sturen je dan berichtjes van wtf?(als hij er 3 gescoord heeft)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina