1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Oooh sorry je moet toch squad -> active squad -> en dan op share klikken???

2. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar je moet hem nog wel ff : kopieren naar je clipboard

3. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Okay deze dan :)????

http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#fW5nIoldbcnJW

anders is dit mijn team 4-1-2-1-2
    -----------Stekenburg--------------
    Maxwell-Vertonghen-Subotic-v/d wiel
    ------------De Jong-----------------
    Reus------------------------- Affelay
    -------Wijnaldum/De Guzman---------
    ----Kerzhakov--------Huntelaar------

Op de bank
    Van bommel
    Elia
    Vorm
    Mathijsen
    Van Nisterooij
    ......

Op de trade pile staan ook nog:
    IF Lens (RM) 4-3-2-1
    Masherano 4-1-2-1-2
    Higuain 3-4-2-1 (ik had de verkeerde gekocht dacht dat ik bezema 4-1-2-1-2 had dus kocht ik voor per ongeluk deze voor 4,500

Nou heb ik even 2 vragen en heb niet zo veel budget
    - Welke 3de spits willen jullie mijn aanrader als het gaat om snelheid (bijv abel hernandez)
    - Welke verdediging / verdedigers passen het er best bij mijn elftal omdat de nl verdedigers niet echt top zijn??

Danke

Laatst bewerkt: 30 dec 2011
  4. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heeft hij connectie met Robinho, en ik dacht dat zn chem daardoor minder werd

5. FUTTER

FUTTER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgensmij heb je daar gelijk in, dan heb je lichtgroen en donkergroen. Dat is niet ideaal

6. Ramon21

Ramon21 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die code invoeren voor die 2 gratis pakjes per maand? alvast bedankt

7. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wow die silvere spelers kosten ook veel zeg, tot nu toe alleen maar met goud gespeeld maar had effe een ligue1 silver gemaakt, vond het maar niks en heb dus maar een eredivisie silver team gemaakt. Keek naar me coins en zag zo'n 40k minder, hopelijk kan ik dat nog wel terug krijgen, Eredivisie team speelt heerlijk btw, 3 wedstrijdjes gespeeld en zit nu in de finale, iedereen speelt wel goed alleen ben net zo tevreden over Luciano, zal waarschijnlijk Velthuizen wel halen

8. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, moet je eens een Brasil Silver maken, ben je zo 200K kwijt

9. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    El Shaarawy is inmiddels ook gestegen naar 130-150k.
    Baalde eerst nog dat ik er 90k (week ervoor was die nog 70k) voor betaald had, maar zo te zien wordt die alleen maar duurder:)

10. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ooh, hier moet nog flink wat aan gesleuteld worden, je chemistry is verre van optimaal. Weet niet of je bepaalde speler of spelers hebt waar je absoluut mee wilt spelen?

O ja en hoe zit het met je budget, niet dat ik dan een speler noem die onhaalbaar is, er zijn dan vast prima goedkope alternatieven!

11. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Daarnet dus keihard pak slaag gehad met me silver team in de Finale. Moest tegen een gast Miyaichi, Chaimberlaine, Delph, Delfouneso, Jerome. Allemaal dikke 90 pace en daar kon ik gewoon niks mee beginnen met Bouma en Vlaar achterin, nja ik laat me team nog even staan maar heb nu geen goud team dus wil er toch wel effe een maken.

Ik dacht aan een bundesliga team zonder dure IF's en zonder Ribery en Robben, welke formatie lijkt jullie daar het meest geschikt voor? Geen 4321 of 433 in iedergeval

Laatst bewerkt: 30 dec 2011
  12. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Kijk welke spelers je leuk lijken en pas daar de formatie op aan. Niet dat je straks met twee CAM's zit en die komen niet in je formatie voor :9 . Ik zou echter geen formatie nemen met vleugelspelers, want daar zijn er volgens mij niet al te veel van.

13. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ja ik wil zowiezo geen 4321 of 433 want daar zijn vleugel spelers belangrijk en kheb geen geld voor Robbery.

Ik dacht aan 4222 of 4231, maar omdat de bundesliga veel spitsen heeft en ik niet zo goed ben met een 1 spitssysteem wordt het denk ik 4222

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe speelt Kerzhakov dit jaar? vorig jaar was de IF echt een held.

Over je verdediging. bouw er lekker een Serie A omheen (stekelenburgs league) De duurste cb is daar Thiago Silva (95.000) maar die is echt goed. Niet hele dure Cbs maar nog steeds echt goed zijn Lucio en Chielinni (rond de 18.000) en een echt goede cb die nog goedkoper is die CB van Juventus (je hebt er drie geloof ik) hij kijk ieder geval als de godfather op zijn foto (niet al pacino maar zijn vader) en volgens mij is het iets van bonucia?

15. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    4-3-1-2
    -------------Wiese---------------
    -Castro--Howedes--Boateng--Bastians
    --------------------------------------
    ----Ballack---Rolfes---Kroos IF-------
    --------------------------------------
    --------------Gotze-----------------
    -----Schurlle----------Podolski------

Zeer goed team, 3 spelers voorin lopen allemaal beter dan 1 op 1 bij mij. Middenvelders spelen ook lekker, Kroos heeft lekkere vrije trappen.

16. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
  17. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    je bent me voor:) ben ook voor een belgie zilver team aan het speren. alleen die gaat er wat anders uit zien.

18. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Thanks voor de tip, alleen ik heb iets te vaak met 4312 gespeeld en wou effe iets anders proberen, het is dus een 4222 geworden.

Hier effe een linkje:
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#kF8t7i58bcnQ9

Op de plek van Boateng komt Lahm te staan maar daar heb ik op dit moment geen genoeg geld voor. En ik moet natuurlijk nog effe wissels kopen.

19. FUTTER

FUTTER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#hAwZC4q4bcnRZ

Vandaag besloten dat ik dit team nooit meer in mijn leven ga verkopen, mijn voorste drie zijn zo ongelofelijk goed! Heb 74 goals in 18 wedstrijden gemaakt met dit team, en allemaal met de voorste 3.

Dat bronzen toernooi won ik sws elke keer, dus ging ik ff silver proberen. Maar daar duurt het lang voordat je het een tegenstander hebt.

Dus ik dacht, waarom niet? Begon aan het gouden toernooitje tegen een pacewhore. Aanval was Young, Agbonhlahor en Walcott.. Aangezien ik met drie verdedigers speel dacht ik gelopen koers... Maar ik won m met 7-1!!! mijn team speelde echt als nooit tevoren, 2e ronde 6-2!!

Zit nu dus in de halve finale, maar mijn Bronzies verkrachten de gouden teams gewoon _O_

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je hebt nog niet eens Akinfewa. :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina