1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bundesliga team: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#gGpQ2r0XbcqGA

Eredivisie team,goedkoop serie A team,,,tja kan zoveel

Edit: was ik net aant bieden op Tevez, sprong hij ineens van 48K naar 151K...echt zuur voor degene die hem gekocht heeft
    http://imageshack.us/photo/my-images/15/tevezq.png/

Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heb nu een lekker team aangemaakt. Ligue 1. Maar heb besloten er een Frans team van te maken.

41212

Loris
    Fanni
    Yang bia
    Sakho
    Clichy
    Sissoko
    If valbuena
    Ribéry
    Nasri
    Benzema
    Sif giroud

Speelt erg lekker. En dan heb ik op de bank nog remy, if griezman en menez wat echt een aanrader is.

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Fut 11 master

Fut 11 master -.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst een BBVA team gemaakt met mijn favoriete speelstijl. Dat zag er zo uit:

---D.Villa--------Falcao--------Reyes----
    ---Kaka---------Xabi----------Silva----
    -Marcelo---Pepe-----Pique----Ramos---
    ---------------Valdes-----------------

Was niet super duur maar speelde gewoon goed. Ik speel dan op balbezit op de helft van de tegenstander met buitenspelers die naar binnen komen en uithalen. De spits is niet zo snel waardoor ik niet geneigd ben te gaan counteren.

Ongeveer 1 week geleden heb ik al deze spelers op mijn trade pile gezet omdat alles minder waard werd. Gelukkig was dat nog net op het juiste moment. Heb nu bijna al die spelers verkocht.

Nu wil ik binnenkort weer een nieuw team maken met een aantal van die BBVA spelers erin, en wel gewoon mijn vertrouwde tacktiek en 4-3-3 opstelling.
    Van een aantal spelers weet ik sowieso dat ze erin moeten omdat ze heerlijk spelen: IF Nagatomo, Thiago Silva, Yaya Toure en Drogba.
    Nu heb ik al een team bedacht:

--Young(7)------Drogba(9)------Hulk(6)---
    --Sneijder(7)----Y.Toure(7)-----D.Silva(7)--
    -IF Nagatomo(9)-Silva(9)--Pique(7)--D.Alves(9)-
    -------------------Cesar(9)--------------

Achter de naam staat het aantal chemistry punten dat ze zouden krijgen. Met een Braziliaanse manager bij dit team zou het precies 100 chemistry opleveren.
    Ik denk alleen dat dit helemaal niet goed speelt, daarom vraag ik of er nog verbeteringen zijn die meer chemistry opleveren maar niet ten koste gaan van de kwaliteit.
    Een speler mag best wat kosten, totale budget is ongeveer 850k.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik kan je ook zeker IF Roux aanbevelen! Kost maar zo'n 12k en hij heeft een killer schot met rechts en daarnaast de nodige pace. Mijn absolute favoriet bij een Frans/Ligue 1 team!

6. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Leuk team. Zou voor de chem van Nene hem vervangen voor Di Maria en dan Maicon voor Alves. Dan issie perfect. Al is Nene IF wel een superfijne speler! Beter dan Hulk.

Zo had ik het: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#eSPY7jVrbchg4

Pastore IF is ook duur he! Maar hij komt wel lekker mee naar voren. Die CAM die ik had bleef een beetje hangen. Had mid/mid. Maar wel 5* skills.
    Ik ben m'n teams ook weer aan het veranderen. Ga van 4 weer naar 2 goede teams. 1 serie A en 1 Brazil met Eto'o en Doumbia IF weer voorin :9
    Heb ik 1 skill team en een pacewhore team. (maar wel met Carlos Eduardo erachter ook nog 5* ) Die moet eens IF worden! Maar Russische comp is al afgelopen dacht ik. :'-(

7. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, begint pas weer in maart dacht ik

8. TictaCNL

TictaCNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Torres, Tevez of van Persie? Wie vinden jullie het beste? Augero heb ik er al naast.

9. FUTTER

FUTTER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan Vp, anders is het misschien wel erg licht daar voorin

10. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand al TOTW nieuws? Ben weer benieuwd.. :)

11. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hahah, haha zuur is het niet hoor want het is ( meestal ) een trucje dat iemand met redelijk veel geld kan doen.

Als je veel geld hebt kun je het verdelen over 2 accounts, zet je 1 speler op trade die veel mensen willen hebben en je begint bij een lage starting price, dan zullen op een gegeven moment de mensen achterelkaar bijna zonder te kijken op de bid knop drukken ( mits op web app ) en als jij dan met je andere account ineens de highest bid met 200k verhoogt en iemand drukt perongeluk door heb jij zo 200k winst ( mits de persoon genoeg geld had ).
    Vaag trucje maar werkt volgens mij wel ( zelf nog nooit geprobeerd ) maar het lijkt heel onwaarschijnlijk dat een speler van 48k naar 151k springt, zou de persoon tog echt bewust moeten hebben gedaan.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Aguero is erg sterk, hoeft hij zich geen zorgen over te maken. Ik zou zeggen Torres. Vind ik zlef altijd erg fijn spelen.

Dit is overigens mijn nieuwe team:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bcFCqZSCbcqZ5

Speelt erg lekker.

@ Ypuh,

Ja heb die Roux wel gekocht. Maar speel zelf liever met SIF Giroud in combo met Benz of Remy.

Gameiro ziet er ook goed uit. Alleen heeft die maar 3* skillmoves. Toch zonde bij zo'n klein snel mannetje.

13. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wil misschien een team met 5 verdedigers maken want bij die toernooitjes merk ik vaak dat ik in de finale op kwaliteit verlies, misschien dat ik daar met 5 verdedigers verschil in kan brengen.

Nu was mijn vraag, worden spelers in zo'n formatie makkelijk gekocht want als ik een speler met een 5 in de formatie zie staan klik ik gelijk verder, tenzij die heel goedkoop is maar dat is meestal ook niet het geval, en wil dus echt geen verlies maken ( kheb maar 150k )

14. ventieeeeee

ventieeeeee Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel met 5 verdedigers en ik win elke wedstrijd met me A of B team maakt niet uit met altijd veel meer kansen dan me tegenstander het is eigenlijk veel aanvallender door de backs die mee opkomen en een spits die ik als middenvelder heb.

Ik koop de speler zo goedkoop mogelijk want een formatie kaartje kan je al vinden voor 200 of 250 als ik een speler zat ben kan ik hem met winst doorverkopen omdat ik hem zo goedkoop mogelijk heb gekocht dat is nu wel wat moeilijker omdat de markt aan het instorten is

15. Ramon21

Ramon21 Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt voor het eerst dat ik heerlijk met Tevez speel.....hij schiet ze echt vanuit alle hoeken erin.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#hxSYbDH8bcrib

Gisteren echt 1 geweldige wedstrijd gespeeld tegen een gast met het beste braziliaanse team met alle IF's en SIF's.Ik won uiteindelijk met 5-4 na verlenging,na telkens achter gestaan te hebben en met Tevez in de blessuretijd van de reguliere speeltijd de 4-4 in de bovenhoek geknald te hebben van 25 meter_O_

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik speelde gisteren tegen een gast die onder meer Messi (IF), Xavi, Iniesta, Fabregas, Pique, Pepe, Casillas, Dani Alves en Marcelo in zijn basiself had staan. Speelde zelf met mijn reserves (doe ik altijd op weg naar de finale, zodat de basiself 99 conditie heeft).

41212
    Doel: Hart
    Verdediging: Johnson, Ivanovic, Cudiccini, José Enrique
    Middenveld: Mikel (CVM), Mata (LM), Mereilles (CAM), Lennon (RM)
    Aanval: Anelka, Defoe

Kwam wel op 1-0 achter door een klutsgoal van Messi. Daarna heb ik Anelka wel gewisseld voor Suarez (normaal dus basisspeler). Toen ging het opeens lopen. Maakte snel 1-1 en 1-2 (allebei Suarez). In de tweede helft ging hij nog aanvallender speler, maar ik kon de hele tijd goed pressie zetten op zijn middenveld, waardoor Xavi en Iniesta niet in het stuk voorkwamen. Daardoor liep ik uiteindelijk, mede door een omhaal, uit naar 1-5. Alle 5 de goals waren van Suarez. Dat is echt de beste spits (voor mij iig) in heel UT.

Dit is normaal mijn basiself (41212):
    Doel: Reina
    Verdediging: Walker, Luiz, Kompany, Clichy
    Middenveld: Parker (CVM), Bale (LM), Wilshere (CAM), Dos Santos(RM)
    Aanval: Aguero, Suarez.

Ik heb inmiddels iets van 165 wedstrijden gewonnen, 1 gelijk en 49 verloren ofzo. Gaat steeds beter. :)

18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, zit ik mn club op te ruimen kom ik een Braziliaanse Centrum verdediger tegen met de naam: Defendi !!_O_ meesterlijk

19. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    In oostenrijk is een speler met 4 star skill moves met de naam ''el maestro''

20. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wie vinden jullie de beste Serie A spits in een systeem met 1 spits waarbij de wingers dicht op de spits zitten, 4321 en 5221 dus. Moet dat meer een sterk aanspeelpunt/kopper zijn ( Ibra/Cavani ) of meer een snel mannetje die goed de combinatie aan kan gaan met de wingers ( Di Natale ) of iemand die allebij redelijk kan ( Pato ).

Ik heb trouwens niet genoeg geld voor Ibra dus het gaat er 1 van deze 5 worden en nog een als 2e spits.

IF Klose, IF Pazzini, Cavani, Pato, Forlan of Di Natale

en Steek keept beter dan Julio Cesar toch? Heb steek nog nooit gehad op UT 12 maar Cesar wel bij me Brazil squad en ik vond hem Dramátisch..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina