1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Mensen: Niet met Percy (doerakje@hotmail.com) in zee gaan!
    had gister wat coins in bestelling maar hij stuurd niks en is niet meer bereikbaar.
     
  2. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Wat jammer dat hij niks stuurd. Dat is echt domme peg!

    En ik vroeg mij ook even af of Assassin echt die gast was die eerder zoveel vragen stelde.. ja dus. En dan nu gewoon mensen afzeiken die vragen stellen. :thumbs::thumbs::thumbs::D
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Laat iedereen lekker zijn vragen stellen. Maar als je naar viermaal nog geen antwoord krijgt: Of we willen je geen antwoord geven. Of we weten het niet!:'-(
     
  4. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoek uit waar die woont en geef hem een paar tikken zou ik zeggen ;).
     
  5. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet waar hij ongeveer woont, stuur bij interesse ff een PM.
     
  6. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had tenminste nog verschillende vragen maar zal hem wel helpen, ;)
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoef hem geen tikken te geven hoor, die gast die opgelicht is moet dat doen. Maarja zeker wel dat als ik opgelicht zou worden ik een bezoekje zou brengen aan zijn huis.
     
  8. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    heb een adres van hem haha lekker dom.
    Advertentie op marktplaats maja daar heb hij zn adres opgegeven.
    Wel genaaide actie!
    voortaan maar weer bij siemenn
     
  9. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vaker geen antwoord, hem hebben we zelfs al geholpen met een brief schrijven:)
    Maar snap wat jullie bedoelen, sorry hiervoor dus
     
  10. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    He Tim, heb je fifa geinstaleerd op je xbox?
    zoja misschien even verwijderen en opnieuw installeren.
    Ken je wel andere dingen uit de marketplace kopen?

    probeer anders Xbox klantenservice::

    Er is telefonische assistentie beschikbaar. Er kunnen kosten in rekening worden gebracht voor het gebruik van de mobiele telefoon. •maandag - vrijdag: 08:00-21:00
    •zaterdag: 08:00-19:00
    •zondag: 09:00-17:00

    Telefoonnummers
    •+31 202036606 of 0800 023 3894
    •Slechthorenden (teksttelefoon): 0800 023 3895
     
  11. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij het beste zijn fifa files kan verwijderen (alleen de updates, geen savegames etc.) dan kan je alle updates opnieuw downloaden:D
     
  12. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je Microsoft tipt over illegale MS account zullen ze daar achter aan gaan?
    Ik heb tenslotte de gamertag van Percy en weet dat hij dit heeft gedaan
     
  13. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen er wel achteraan gaan en dan wordt hij waarschijnlijk gebant
    Maar het is volgens mij heel moeilijk om aan te tonen dat hij illegale MS accounts koopt
    (volgens mij kan Microsoft dit niet eens uitvinden:mad:)

    Ik zou gewoon naar zijn huis gaan en je geld terug eisen:D
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zo vanaaf ff if maggio proberen.

    En dan doorsparen voor if klose. Is altijd een baas geweest. Hoop dat z'n snelheid iets is aangepast.

    Weet iemand hier wanneer de Russische competitie is afgelopen? Daar zullen dus bijna geen if spelers meer vandaan komen. Maybe dat ik die ga lozen en een ligue 1 ga maken. Of ik stop alles in m'n serie a team. Want meestal speel ik toch maar met 1 team. En nu zijn die gasten nog wat waard.....
     
  15. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die toevallig zin heeft een oefen potje tegen mij ?
     
  16. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    BBVA teampje bijna klaar. Marcelo IF verkocht want die daalt toch nog in prijs en kon het geld goed gebruiken voor de voorhoede.. Komende tijd achterhoede verbeteren.
    Wie is Eigenlijk beter? Pique of Puyol? Pique is sneller maar Puyol is verdedigend/koppend beter en ook sterker volgensmij. Blijft hij een beetje achterin hangen met zijn (slome) snelheid?

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bgYVXf7ebcedJ

    Costa lijkt me wel lekker spelen. Lekker afstandsschot/schotkracht en een curve van 94 *)

    @Vegeta: Zag je team net op de xbox, raad je aan Cabaye IF op CDM te zetten. Is verdedigens goed en heeft een lekker schot. Dan nog hopen dat er een Franse RB IF komt.. ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    I told ya! :+

    Je had inderdaad verschillende vragen, maar elke vraag stelde je wel minimaal zes keer. Precies hetzelfde geval dus. :+

    Kom op, we zitten hier op een forum, help elkaar gewoon als iemand iets vraagt. ;)

    Nee, ik denk het niet. Microsoft heeft wel meer te doen, dus die zullen er niet zo snel werk van maken als gewoon 'iemand' even aanklopt om te zeggen dat er iemand illegale MSP accounts gebruikt.

    Ik denk het zelf niet, maar het is wél heel makkelijk te zien of iemand illegale MS accounts koopt. Je ziet op welke XBOX360 het gedaan is, en die bannen ze dan gewoon. Zo simpel als wat ;).

    En ja, ik zou inderdaad ook gewoon de coins of het geld opeisen. Dan maar een bezoekje plegen (gewoon vragen, niet meteen problemen zoeken natuurlijk).

    Messi & Aguëro voorin _O_.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  18. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja lijkt me wel lekker ;) Vanavond laat ff uitproberen, heb nog visite. Heb er maar weer 41212 van gemaakt. 4321 speelt ook lekker maar heb toch liever een CAM en CDM dan 3 CM's.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Waar speelt die dan. Moet ik over het hoofd hebben gezien. Heb momenteel pastore, die marokaan en die van olympique marseille gezien die if zijn maar voor de rest geen cm, cdm of cam if gezien.

    Zou wel mooi zijn als er een if rb komt. liefst die fanni. normale versie speelt al heerlijk.

    Die jf roux voor me tweede elftal gekocht. Schiet inderdaad lekker maar mist kopkracht. Giroud is minder snel maar beter. Maar als er nog een goede cam if komt gaat denk ik remy naar de spits.
     
  20. tim_111

    tim_111 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    jij moet gewoon ff helemaal niet hier op reageren jij gaat me pm sturen dat je het kan regelen en me account op wilt dan pakketten koopt en spelers aan mij geeft nou denk eerder dat je het account houd jaloers op me spelers?? hahahahhaa
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina