1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mitta1992

mitta1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee doe wat je zelf denkt wat het beste is, je heb 2 opties

1. De prijzen zakken zoals gewoonlijk
    2. Later is de rest er ook en dan willen nog meer mensen heb omdat ze de rest ook al hebben.

ik zou hem verkopen als ik hem had

2. Fut 11 master

Fut 11 master -.

Leuk Bevonden:
    0
    1e pakje: Thiago Silva!!! , Defoe, Kagawa.
    2e pakje: Huddlestone, Carroll, Saha.
    Voor de rest alleen maar shit.
    Had natuurlijk al na 1e pakje moeten ophouden. Toch wel zo'n 40k winst.

3. mitta1992

mitta1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de prijs van marlos blijft maar stijgen zag nu dat ultimatedb hem op 160k heeft staan

4. mitta1992

mitta1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik verkocht me ibra maar voor 78k :mad:

5. Ramon21

Ramon21 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je sowieso pakjes wilt gaan halen is het dan verstandig om ze nu te halen of volgende week?

6. mitta1992

mitta1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nooit

7. Ramon21

Ramon21 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ze sowieso halen?!?

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die ratings, echt belachelijk. Nog erger dan vorig jaar, voor zover ik het me kan herinneren. Vuile geldwolven, dit verpest echt een game, nu krijg je zometeen alleen maar topteams, omdat je voor kleine bedragen al een geweldig niet-IF team kan maken..

9. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Siemenn wat zijn die twitteraccounts van die mensen van EA, waar jij altijd je info over happy hours enzo vandaan haalt?

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
  11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bovenste :)

12. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
  13. Issam10

Issam10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WOW jullie hebben HEEL veel geluk :mad: , maar mense,vandaag kon ik spijtig niet op mijn pc of ps3,komt er morgen dan ook nog een happy hour waaruit je de middenvelders krijgt?

14. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    suarez die niet weg gaat voor 5 k als cf :): medelijden met mensen die nu hun team proberen te verkopen, ben blij dat mijn laatste speler gister de deur was uit gegaan. Nu bezig aardig serie a teampje aan het bouwen cambiasso voor 750 hamsik 650 haha nu ff wachten en hopen dat zlaten nog goedkoper word en dan sneijder er bij \o/

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    FUT is verpest, iedereen met 100k kan nu topteams maken =(.

16. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ene kant leuk andere kant kut. leuke wedstrijden zonder handicaps, andere kant geen gevoel meer van achievement van speciale spelers.=( ik blijf het wel spelen trekt weer bij en dan sla ik me zelf wsslijk voor de kop omdat ik alleen een teampje kocht en niet om in te handelen maar hou er niet van 8)

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Mooi dat je roept dat fut verpest is siemenn maar komt dat niet deels door de mensen die microsoftpoints verkopen? Ditmaal zijn er binnen een uur meer IF Totys uitgegeven dan er vorig jaar in het gehele jaar. Worden wel lekker goedkoop waarachijnlijk. Lekker IF Alves en IF Cassillas oppikken vandaag hopelijk!

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tja als die toty spelers weg zijn trekt alles weer aan. Is gewoon paniek dit. Vorig jaar hetzelfde....

Maar wanneer komen de middenvelders? Vanavond en gaan dan de verdedigers eruit?

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens de ene een dag, volgens de andere 2 dagen per linie en volges de derde een week. Mij maakt het niet meer uit. Zojuist me plannen van alves en casillas kope bijgedraaid en 1,2 miljoen verkocht aan een vriend. Heb nog IF Boatang en IF Nagatoma op de tradepile staan en IF Ba + eredivisie team plus alle bende op me accounts die ik nog moet uitzoeken. Daar bouw ik wel leuk laag rated team van en ga lekmer daar mee spele!

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oohw en voor die mensen die zich afvragen waarom Marlon stijgt in prijs, straks verdwijnt hij uit de pakjes. Aangezien hij maar een team gaat doe niet in fut zit.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina