1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
  2. dead eyes

    dead eyes Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
  3. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
  4. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    That awkward moment dat je duurste speler ooit uit een pakje gekregen een bronze speler van 10k is :mad:
     
  5. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    dat was het TOTY! tot 22:00 de tijd om kans te maken 1 van de 11

    Helaas :mad:
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zelf mijn bundesliga team er naar weer op gegooid. IF reus en IF Kagawa spelen heerlijk maar de zoektocht naar een goede tweede spits mislukte. En SIF Podolski deed het ook niet bij mij. sommige ballen schoot hij er zo strak in maar meeste schoot hij huizenhoog over en in de korte hoek schieten was helemaal een ramp. Morgen maar spits kopen IF die me nog nooit teleurgesteld heeft en echt altijd alles raak schiet bij mij.... Viva la France!
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Benzema ;)
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    iemand anders nog meer last van dat de webapp het niet doet ofzo :confused::confused::confused::confused:, hij laad wel alles maar je kan niet door de menuutjes scrollen enzo op de webapp
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel ook met Podolski (shiny regular) en Shurrle. Daarachter Muller in een 4-1-2-1-2 opstelling. Muller heb ik niet CAM, maar in de rol van CA. Echt het beste Bundesliga trio wat er is in mijn ogen. Vooral die Muller heeft zo goed oog voor diepte en hét moment van gaan. Echt heerlijke combinaties met de spitsen kun je aangaan.
     
  10. Ramon21

    Ramon21 Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Ramon21

    Ramon21 Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met Ferdinand? Speelt hij een beetje lekker?
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    o
    Vond podolski heerlijk dribbellen maar zijn schieten ging zo hard en snel over. misschien scoort de normale alles erin maar de sif leek wel te overpowered. Maar heb ik wel vaker gezien met dst de if oppeens niet meer klopt. Hopelijk is de benzema IF wel gewoon een betere versie van benzema want dan is het een god
     
  13. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel er nu zo mee: http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#fwYOFdCrbczox


    Middenveld is het beste wat je in deze formatie kan hebben vind ik: goed verdedigend, Ballack maakt goals van 35+ meter en Kroos IF heeft een heerlijke vrije trap.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vond trouwens schweinsteiger wel een ontzettende held zeg. Wat een ongeloofelijk strakke harde pass heeft hij zegt en wat kan hij knallen uit de tweede linie.

    En ballack 35 plus? misschien een keer in je carriere maar als jij dat vaker doet zou ik er maar eens filmpjes van maken. 35 meter is ver hoor! vergis me zelf ook altijd in de afstanden. zal wel tussen de 20 en 25 zijn. Als het wel 35 is dan moet je wat filmpjes hier posten!
     
  15. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Regelmatig van zo'n 5 meter na de middencirkel, dus dat lijkt mij een metertje of 35?
    Zijn vaak blunders van keepers waardoor ik ze niet opsla. Wilde laatst wel een vrije trap van 34 meter vol op de lat met hem opslaan maar ik kon hem niet terugkijken aan het einde van de wedstrijd..
     
  16. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Met mijn mexicaanse silver team scoor ik regelmatig met Fabian vanuit de middencirkel, die gast heeft echt een onlofelijk hard schot. Misschien ligt dit ook wel aan het feit dat hij een silver is, en dit schieten ongemerkt iets geboost wordt (zoals op vele fora gesuggereerd wordt)
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    anders heb jij gewoon if Mignolet..... Wat heb je voor heb betaald?
     
  18. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je je team laten zien?
    Ben erg benieuwd naar je team
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Over harde schoten van 35 meter gesproken: Soldado IF! Die knalt ze ook uit elke hoek van grote afstand erin.
     
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    238.000 voor de 4-4-2 versie, daarna kreeg ik aanbieding van iemand die mij 6k + Mignolet IF 4-3-3 gaf en dat heb ik toen geaccepteerd waardoor er geen bedrag bij staat.
    Hij keept wel raar trouwens, veel hele late reacties maar dan heeft die ze wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina